خبرهای کلی

گیلان آماده شروع آموزش های حضوری در مدارس است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد فیضی وی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار باران نیوز با اشاره به تصمیم مرکز مدیریت تاج کشور مبنی بر بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروزی گفت: از این رو پس از تعطیلات نوروزی آموزش به صورت حضوری در مدارس گیلان ادامه می یابد. “

وی با بیان اینکه خوشبختانه شرایط برای حضور مدارس در استان گیلان فراهم است، افزود: در حال حاضر وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان در سطح خوبی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه 100 درصد دانش آموزان 9 تا 17 ساله اولین نوبت واکسیناسیون عروق ویروس کرونا را دریافت کرده اند. اندوی گفت: 93 درصد دانش آموزان نوبت دوم واکسن کراون را دریافت کردند اند.

وی با بیان اینکه در آغاز واکسیناسیون کشوری بحث واکسیناسیون همکاران، مدیران مدارس و معلمان نیز مطرح شد، افزود: 96 درصد معلمان نوبت اول و 85 درصد نوبت دوم تاج گذاری را دریافت کردند. . اند.

فیضی وی همچنین با تاکید بر اینکه با توجه به سطح واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان، شرایط برای شروع حضور آموزشی فراهم شده است، تصریح کرد: رایزنی لازم با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها ضروری است. نیز ارائه شده است.

او گفت: “ما مطمئن هستیم که در پرتو اقدامات بهداشتی، این وضعیت پایدار می تواند نگرانی والدین را در مورد حضور دانش آموزان در مدرسه کاهش دهد.” آنها دو سال گذشته را جبران می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تاکید کرد: علیرغم تلاش‌هایی که معلمان در دو سال گذشته برای آموزش مجازی انجام داده‌اند، معتقدیم آموزش مجازی به تنهایی نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند.

دکمه بازگشت به بالا