ارزیابی عملکرد تیم ‌ملی از زبان سرمربی تیم/ آینده فدراسیون مثل یک کاغذ نانوشته است

بدری اسدی در گفت و گو با رویداد برتر به آن اشاره کرد

پومسه سرمربی تیم ملی از عملکرد تیم ملی کشورمان در رقابت های جهانی تمجید کرد.

بدری اسدی سرمربی تیم پومسه بانوان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری رویداد برتر، در خصوص پنجمین مقامی تیم ایران در جام جهانی کره جنوبی گفت: این تیم در جام جهانی کره جنوبی به مقام پنجمی دست یافت. همانطور که می دانید پس از حدود سه سال این اولین مسابقه ای بود که تیم ایران به صورت شخصی انجام می داد که خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشت. کیفیت مسابقات واقعا بالا بود چون نزدیک به سه سال بود که به دلیل تاج برگزاری هیچ رویدادی با این استاندارد برگزار نشده بود و استقبال بسیار خوبی از آن شد. اکثر کشورهای جهان با تیم مناسب خود به رقابت پرداختند. استقبال به قدری خوب بود که گویی مردم دنیا در این زمان بسیار دلتنگ شده بودند. به نظر من ورزش تنها عرصه ای است که می توان شاهد نشاط، عشق و همدلی بود.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه محدودیت هایی برای اعزام هم داشتیم، تیم عملکرد خوبی داشت. از 14 موقعیت مدال آوری، فقط توانستیم در 5 تیم ملی شروع کنیم، برخی از تیم های ملی ما دو پسته داشتند که خوب بود. در مجموع به نظر من رتبه پنجم در بین کشورهای فعلی نتیجه قابل دفاعی است. البته این را هم به یاد دارید که اعزام تیم ما همزمان با تغییر رهبری در اتحاد بود که به هر حال برای تیم مشکل ساز بود. مهم ترین مصدومیتی که دیدیم، دیر مونتاژ شدن تیم بود. برای حضور در چنین رویدادی، حداقل یک تیم باید سه ماه در اردو حضور داشت، اما تیم ما این فرصت را نداشت.

اسدی در خصوص ارزیابی خود از آینده تکواندو در حضور رئیس جدید انجمن گفت: آینده تکواندو با هادی ساعی مانند یک کاغذ نانوشته است. پولادگر زحمات زیادی کشید و بر کسی پوشیده نیست، اما ساعی هم یک ورزشکار ملی است، نوعی مهره گمشده که به راحتی ورزش ما را از دست داد.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا