خبرهای کلی

ماموریت به وزارت اطلاعات برای شناسایی عوامل حادثه روز گذشته مشهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مجارستان در پیامی محکومیت آمیز تصادف وی روز گذشته در حرم امام رضا (ع) با تسلیت شهادت مظلومانه حجت الاسلام اصلانی تاکید کرد که قطعا همینطور است. تصادف عامل آن یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه های توفیر آمریکایی بود واحد و انسجام علاقه مندان به اسلام و اسلام در ایران رو به رشد است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تصادف دیروز در شرایط. شرط حضرت علی بن موسی رضایت درود بر او مأمن همه آزادگان جهان فارغ از مذهب دین و موجب شهادت مظلومانه حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و مجروحیت دو دانشجوی عزیز جهادگر شد. باعث ناراحتی و جراحت من و همه دوستداران این امام رئوف شد.

او یکی از مبلغان است جهاد این اسلام ناب بود که شیعه و سنی مظلوم از نزدیک شاهد مبارزات آنها در حاشیه شهر مقدس مشهد بودند.

قطعا این تصادف عامل آن یکی از عناصر منحرف و تحت تأثیر گروه های توفیر آمریکایی بود واحد و انسجام علاقه مندان به اسلام و اسلام در ایران قوی تر و قوی تر می شود و باعث رسوایی جریان های انحرافی می شود. مسئولیت تمامی نهادهای ذی صلاح بر عهده وزارت اطلاعات است سریع همه عوامل موثر در این تصادف نتیجه را شناسایی و پیگرد قانونی کنید و به اطلاع عموم برسانید.

شهادت مظلومانه آن شهید والامقام را به خانواده، یاران و دوستان و حوزه علمیه خراسان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و سلامتی مسئلت دارم. التیامبخش در این حادثه دو عزیز دیگر مجروح شدند تصادف من می خواهم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دکمه بازگشت به بالا