سلامت و دانش

نمایشگاهی درباره کرونا و برای کودکان سرطانی

برای پانزدهمین بار نمایشگاه نقاشی با عنوان «تاج، دشمن مشترک» از هنرجویان تارا بهبهانی به منظور حمایت از بیماران سرطانی برپا می شود.

به گزارش رویداد برتر، در این نمایشگاه که به دلیل شیوع بیماری عروق ویروس کرونا بر روی سایت موسسه محک به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود، نقاشی های ۵۶ هنرمند کودک و نوجوان ۶ تا ۱۸ سال به نمایش گذاشته می شود.

«تاج، دشمن مشترک» حاصل تلاش سالانه هنرجوی آن تارا بهبهانی، مدرس دانشگاه است که در قالب 56 نقاشی آبرنگ، رنگ روغن و نقاشی دیجیتال حضور دارد.

تارا بهبهانی نقاش و معلم هنرمندان کودک درباره نمایشگاه «کرونا، دشمن مشترک» گفت: درمان روزهای تاج و تخت، بیماری و قرنطینه تجربه ای بود که بیشتر ما در دو دوره گذشته تجربه کرده ایم. . یک سال و نیم ناتوانی، ضعف، ناامیدی و پرسش های بی پاسخ ما را درگیر بیماری می کرد و آزرده خاطر می شدیم. «تحمل روزهای بیماری برای بسیاری از ما تازگی داشت و این تجربه دلخراش و نشاط آور بود و برای بسیاری روشنگر و روشنگر بود که خانواده های کودکان سرطانی که با چنین اضطراب و اضطرابی زندگی می کنند روز به روز به روز می شوند. و شب.”

وی افزود: چگونه یک بیماری ناشناخته زندگی را تغییر می دهد. تاج و سرطان دشمنان مشترک ما هستند و مبارزه با این دشمنان مشترک به یک جبهه و چند جبهه محدود نمی شود. هم هنرمندان کودک و هم نوجوان در خط مقدم جبهه خود با هم متحد شده اند تا تفسیرهای خود را از تاج وحشتناک به تصویر بکشند و از درآمدهایشان برای کمک به کودکان سرطانی استفاده کنند.

بهبهانی ادامه داد: امسال برای پانزدهمین سال نمایشگاهی از نقاشی های کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برپا می کنم. امسال هم مثل سال گذشته با تصمیم کرونا و موانع آن تصمیم گرفته شد که این نمایشگاه به صورت آنلاین و مجازی برگزار شود. من مطمئن هستم که این نمایشگاه مانند سال های گذشته با نتیجه ای زیبا به پایان خواهد رسید. کل درآمد حاصل از فروش آثار به نمایش گذاشته شده صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان ساکن در موسسه خواهد شد.

به گزارش رویداد برتر، این نمایشگاه در تاریخ 20 فروردین ماه 1401 بر روی سایت موسسه محک به نشانی http://mhak.ir/onlinegallery و در سایت اینستاگرام آکادمی تراببهبهانیا قرار گرفته و تا 26 فروردین ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا