استان ها

16 عنوان برنامه فرهنگی و دینی در صنعت آب و برق استان قزوین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی کازینو رویداد برتر; حجت‌الاسلام علی محمدی درباره فعالیت‌های فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی آب و برق استان گفت: برنامه‌های فرهنگی در سال گذشته و امسال در شش محور برای کاهش پیامدهای شیوع ویروس کرونا برگزار شد. شخصا با شرایط بهتر

وی افزود: مهمترین حوزه فعالیت فرهنگی مدیریت مصرف بود که وزیر نیرو بر کاهش قطعی برق تاکید کرد، اطلاع رسانی صحیح لازم است تا مشترکان بتوانند در کار مشارکت کنند و در مصرف آب و برق صرفه جویی شود.

+ فعالیت های فرهنگی + 33

حجت الاسلام محمدی گفت: رویکرد ما کمک به مدیریت مصرف و توسعه روش های قدیمی است و مردم برای اصلاح الگوی مصرف باید اهمیت آب و برق را در شرایط فعلی درک کنند.

کمیسر فرهنگی صنعت آب و برق یادآور شد: توجه به فرهنگ به طور کلی، ایجاد شرایط بهتر برای زندگی و حفظ منابع خدادادی مانند آب، دغدغه مسئولان و امام جمعه محترم است. که ما با چالش مواجه نیستیم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه های توجیهی و دینی مناسبی در بخش های قرآن پیش بینی و اجرا شد.

محمدی گفت: وزارت نیرو سال هاست که در حوزه قرآن بسیار فعال بوده و با برگزاری مسابقات قرآن زمینه آشنایی بیشتر کارکنان با این کتاب انسان ساز الهی را فراهم کرده است.

2914722

وی گفت: امسال مسابقات حفظ، روخوانی و مفهومی همکاران و خانواده های کارگران آب و برق (همسر و فرزند) برگزار می شود.

این مرجع ذی صلاح یادآور شد: اقامه نماز کلیسا، مستندسازی و فعال سازی برنامه های بعد از ولیعهدی از دیگر اقدامات در این زمینه است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه 18 امام جماعت در دستگاه های اجرایی صنعت آب و برق فعالیت می کنند و نماز جماعت در همه شهرستان های استان اقامه می شود، اظهار کرد: در حال حاضر اقامه نماز جماعت در هر شهرستان است.

وی تکریم و تکریم خانواده های معظم شهدا را از اقدامات بعدی این نهاد فرهنگی دانست و اظهار داشت: از خانواده شهدای صنعت آب و برق استان هر ساله با حضور مشاوری تجلیل می شود. وزیر نیرو امسال از شهدای شرکت آب منطقه ای تجلیل می شود.»

محمدی گفت: امسال شهید کشوری شرکت آب منطقه ای احمد طاهرخانی جایزه دریافت می کند و مصمم هستیم خاطرات شهدای صنعت آب و برق را در قالب کتاب منتشر کنیم.

وی افزود: آثار مربوط و برجای مانده از شهدای صنعت آب و برق کشور در قالب موزه ای در میدان حر تهران جمع آوری شد که شامل نسخه خطی و وصیت نامه شهید عباسپور وزیر نیرو است.

محمدی افزود: محور خانواده یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در برنامه های این شرکت مورد توجه قرار می گیرد و از فضای مجازی برای آموزش فرهنگ و خانواده، آموزش مسائل خانوادگی، دینی و سبک زندگی، ترویج فرهنگ طهارت استفاده می شود. حجاب، حفظ خانواده و مدیریت فضای مجازی در اولویت است.

تصویر

وی گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم از دیگر برنامه های فرهنگی است و با حضور مهندس ملکی به عنوان سرپرست گروه جهادی و معاونین شرکت آب منطقه ای در روستاها و مناطق دورافتاده با بررسی مشکلات مردم نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد. نقطه.”

مسئول فرهنگی آب و برق قزوین اولویت برنامه ها را توانمندسازی و فرهنگ دینی فرزندان همکاران و شناسایی و جذب نخبگان این قشر برای جذب این افراد برجسته در دستگاه های اجرایی عنوان کرد. صنعت آب و برق.

وی افزود: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقدامات مورد توجه است.

فرهنگی + فعالیت +44

محمدی عنوان کرد: عناوین 16 برنامه مختلف آب، برق، فرهنگی، هنری، مذهبی و مذهبی به صورت مدون پیش بینی و اجرا می شود تا زمینه ارتقای فرهنگی مجموعه فراهم شود.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان قزوین یادآور شد: مهمترین چشم انداز و هدف ما از تهیه برنامه های فرهنگی کمک به مدیریت این صنعت و تربیت و هدایت کسانی است که در تراز انقلاب اسلامی وارد آن می شوند. مجتمع ها خدمات دریافت می کنند.» در حوزه انرژی و آب با رفتار ارزشمند انسانی، دینی و متعالی در فضاهای اداری.

وی با قدردانی از مدیران دستگاه های حاکمه صنعت آب و برق برای اجرای برنامه های فرهنگی از کارگران و خانواده های آنان برای غنی سازی اوقات فراغت و ارتقای معارف دینی و فرهنگی خود در برنامه های فرهنگی دعوت کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا