استان ها

ایجاد نشاط اجتماعی در اردوی معرفتی و تشکیلاتی دانشجویان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از قوچان، احسان پولادی در حاشیه اردوی معرفتی و تشکیلاتی فعالان این عرصه حضور یافت. فرهنگی وی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار شد، گفت: این اردو برای اولین بار در این دانشگاه برگزار شد که نشاط اجتماعی پس از تاج را برای دانشجویان به ارمغان می آورد.


بیشتر بخوانید:

جزئیات اردوی معرفتی فعالان فرهنگی واحد مشهد و قوچان


جواد مهدوی، رئیس شورای عالی نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان و برگزارکنندگان اردو، گفت: دانشجویان افسران و فرماندهان جنگ نرم و مقام معظم رهبری هستند و باید برای تقویت این اردوها تقویت شوند. آینده کشور.”

وی افزود: یکی از بهترین جاهایی که می تواند برای دانش آموزان و نسل جوان نقش آفرینی کند، کار گروهی و سازماندهی است؛ زمانی که دانش آموزان هدف گذاری را یاد می گیرند و در کارهای سازمانی برای رسیدن به آن تلاش می کنند، شناخت دوست، شناخت آسیب ها و آسیب ها را می آموزند. شکست می خورد و یاد می گیرند که کار فرهنگی همیشه فراز و نشیب دارد.

رئیس شورای عالی نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در این زمینه از فرماندهان و افسران جنگ نرم استان در دانشگاه‌های استان خواسته شده تا با یکدیگر همدلی و هماهنگی داشته باشند. “

مهدوی نسب گفت: اهداف این آموزش و در دوران بعد از تاجگذاری که از فضای دانشگاه و فضای فرهنگی دور بود قطعاً این اردو مفید است، آموزشی است.

وی در خصوص برنامه اصلی امسال و حضور دانشجویان در دانشگاه گفت: تاکید بر دو اصل طلایی قرآن و عترت است که عواملی هستند که جامعه را از انحطاط و تاب آوری در برابر تحول فرهنگی نجات می دهند. اعتماد به جوانان مشارکت نسل آینده و معلمان در امر تزکیه و فرهنگ سازی و نیز بحث های آموزشی از جمله برنامه هایی است که دنبال می شود.

نمونه جهاد، قرارگاه معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی همچنین بیان کرد: مهمترین هدف قرارگاه معرفتی و تشکیلاتی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان حفظ منویات مقام معظم رهبری است. این دوره است.

حجت الاسلام رضا عباسپور ادامه داد: ارتقای جایگاه دانش و تفکر در کار فرهنگی، تبیین اصول و مبانی سازمان، آماده سازی و بکارگیری جوانان موفق در مرحله دوم، رویکرد نظام مند به زندگی اسلامی، آموزش و ارتقای مهارت های عمومی برای جوانان. مردم از دیگر اهداف این اردو می توان به سواد رسانه ای و اخلاق در فضای مجازی، برگزاری کارگاه های ویژه مشاوره با اساتید و برگزاری مسابقات عمومی اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برای این اردو انتخاب شد؟ این واحد دانشگاهی در امور فرهنگی پیشرو است و در جایگاه بالایی قرار دارد و معتقدیم اردوها باید در خارج از مشهد برگزار شود و علاوه بر حواشی جلسات، باید به واحدهای شهری نیز نگاه فرهنگی شود. با شما بودن مهم است.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا