استان ها

ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کلاس‌ درس دانشجویان

محسن مرادی در کارگاه روخوانی و تبیین خبرنگار گروه استانی مشهد خبرگزاری آنا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وی بر لزوم تبیین این بیانیه برای دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: بیانیه این فرصت را دارد که در کلاس درس به این موضوع مهم اختصاص دهد. زیرا در صورت بازخوانی و تبیین این بیانیه، نگرش بسیاری از دانشجویان به انقلاب تغییر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

خاک در تبیین و اجرای بیانیه مرحله دوم آماده عمل است


وی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم را باید منشور راهبردی چهل سال دوم انقلاب دانست، گفت: دو نکته اساسی در این بیانیه وجود دارد، اول افتخار به گذشته است. نتایج 40 سال اول دستاوردهایی است که به گفته منتقدان قابل احترام است. در حوزه های علمی، معنوی، اقتصادی، قضایی و مبارزه با فساد و… در حوزه علم، هر یک از این نتایج ممکن است موضوع پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری باشد.

رئیس دانشگاه آزاد مشهد اعلام کرد: بخش دوم بیانیه امید به آینده است. موارد مطرح شده به عنوان راهبرد در حوزه های مختلف که جدی ترین آنها مبارزه با عدالت و فساد است. مهمترین شعار دولت فعلی مردمی مبارزه با فساد است و این یکی از ثمرات اعلام گام دوم انقلاب است.

مرادی در بیانیه ای در خصوص گام دوم انقلاب با اشاره به مسئولیت خطیر اساتید بسیجی تصریح کرد: در کلاس های درس وظیفه ما تبیین ابعاد مختلف این بیانیه و ایجاد امید در نسل جوان است. هر درسی به نوعی با این جمله مرتبط است. سبک زندگی در جای دیگری از این بیانیه ذکر شده است، اگرچه ما موفقیت هایی داشته ایم. اما برنامه ریزی جدی برای سبک زندگی مورد نیاز است. متاسفانه توجه به مصرف و تجمل گرایی و همچنین مادیات در جامعه امروزی بسیار زیاد شده و باعث شرمندگی بسیاری از جوانان شده است.

وی افزود: اکنون بسیاری از دانشجویان به قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های غرب مشغول به تحصیل هستند که زنگ خطری برای ماست و مسئولیت بزرگی در قبال آن داریم. بسیاری از بدخواهان انقلاب وضعیت را تاریک توصیف می کنند. لذا اساتید باید با مطالعه و توضیح این بیانیه امید ایجاد کنند.

آنا گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور یکی از اعضای گام دوم انقلاب، رئیس سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی و جمعی قرائت و تشریح شد. اساتید بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا