اقتصادی

جزئیات خدمات توسعه کسب‌وکارها در سازمان پژوهش‌های علمی‌وصنعتی ایران

معاون بازرگانی و بازاریابی پارک فناوری سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران از ایجاد زیرساخت برای ارائه خدمات توسعه کسب و کار به شرکت های دانش بنیان خبر داد.

دکتر روزبه عباس زاده در گفت وگو با رویداد برتر اعلام کرد: در پارک علم و فناوری سازمان تحقیقات علم و صنعت ایران، علاوه بر تامین فضای فیزیکی برای فناوران، باید مجموعه‌ای از حمایت‌ها و امکانات برای انجام فعالیت‌های آنها فراهم شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این سازمان یک بخش دولتی است و تخصص لازم برای توسعه کسب و کار را نداریم، مرکز خدمات کسب و کار و توانمندسازی را راه اندازی کرده ایم.

عباس زاده با اشاره به ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در این مرکز، تصریح کرد: در این مرکز افرادی به عنوان کارگزار علم و فناوری حضور دارند که این کارگزاران به شرکت های فعال در حوزه های مختلف مشاوره و خدمات ارائه می کنند. .

معاون بازرگانی و بازاریابی پارک فناوری سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران افزود: برای برقراری نظم نیاز به ایجاد سامانه نوبت دهی است.

وی بیمه، مالیات، فروش و صادرات را از خدمات ارائه شده توسط این مرکز عنوان و خاطرنشان کرد: علاوه بر این به شرکت های متقاضی خدماتی مانند طراحی داخلی اداری، کارآموزی، مالکیت معنوی، تبلیغات ارائه می کنند.

عباس زاده با بیان اینکه این کارگزاران از بخش خصوصی هستند، گفت: در مرحله اول این خدمات به شرکت های مستقر در پارک فناوری سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران به صورت رایگان ارائه می شود.

معاون بازرگانی و بازاریابی پارک فناوری سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران با بیان اینکه تاکنون حدود 150 شرکت در این پارک ایجاد شده است، گفت: دانش پایه از این 100 شرکت کسب شده است. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا