خبرهای کلی

ظرفیت‌های کشاورزی سیستان و بلوچستان تاکنون مغفول مانده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت الله مصطفی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلودستان. محامی وی ضمن حضور در سازمان جهاد کشاورزی استان، بازدید از بخش های مختلف این مجموعه و در یک ویدئو کنفرانس با حضور مدیرکل استان، معاونین و شهرداران سازمان جهاد کشاورزی گفت: ظرفیت سیستان و بلودستان در چارچوب جهاد کشاورزی بسیار بالاست. سازمان کشاورزی. متاسفانه از این ظرفیت به درستی استفاده نمی شود و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: برای استفاده بهینه از ظرفیت های استان باید راهکارهای مختلفی شناسایی و اعمال شود. گیر منتشر شده. ما به دنبال پیشرفت در بخش اقتصادی هستیم، اما باید اطمینان حاصل کنیم که عدالت حاکم شود، نه اینکه سود به جیب برخی سرمایه داران ختم شود و برخی دیگر محروم شوند.

وی با تاکید بر استفاده از مشارکت مردم در فعالیت‌ها به نفع جامعه، افزود: تعاونی‌ها یکی از راه حل‌های جذب سرمایه، عملی، توزیعی و مشارکت مردمی هستند که می‌توانند جذب سرمایه برای سرمایه‌گذاری‌های کلان را تسهیل کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جذب سرمایه گذار در داخل و خارج استان دارای منافع متقابل است که از یک سو موجب سوددهی سرمایه گذار و از سوی دیگر موجب رشد و توسعه استان می شود. استان. “

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: متاسفانه گاهی اوقات شرایط برای حضور سرمایه گذار فراهم نمی شود و حتی سرمایه گذاران داخلی تمایلی به سرمایه گذاری در استان ندارند و از عدم همکاری گلایه دارند و باید تلاش مضاعف خود را در زمینه فرهنگی و اداری برای سرمایه گذاران انجام دهیم. “

آیت الله محامی وی در زمینه تولید گفت: در حال پردازشبسته بندی و فروش محصولات نیاز به حمایت و پیگیری دارد که تاکنون در این زمینه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: سرمایه گذاری ها ها در سطح سیستان و بلودستان باید این کار به گونه ای انجام شود که مواد اولیه از استان خارج نشود و شرایط فرآوری در داخل استان ایجاد شود و به عنوان یک سیاست کلی دنبال شود.

سخنگوی ولی فقیه سیستان و بلودستان گفت: بیان نکات مثبت در گزارش عملکرد دلگرم کننده است اما بهتر است کاستی ها و مشکلات را بگوییم چرا که در این صورت موضوع در تصمیمات آینده ما و شما روشن و موثر است. گزارش معتبر است

امام جمعه زاهدان افزود: با توجه به خدمات رسانی به مناطق مختلف استان باید مشخص کنیم که چند درصد از خدمات ما پاسخگوی نیاز استان است که در این صورت وضعیت کاری ما کاملاً روشن و گویا خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا