خبرهای کلی

عملیات آزادسازی خرمشهر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امیرسلیمان طاهری خبرنگار آنلاین صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر با حضور نماینده ولی فقیه استان و فرمانده سپاه حضرم نبی اکرم (BLV) امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: )، رئیس پلیس، مدیرکل بنیاد حفظ و نشر و نشر دفاعی. مقدس استان کرمانشاه، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه و جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و جانبازان حوزه دفاع مقدس. گفت بریک که در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) افزود: خرمشهر در سایه همدلی و وحدت بین نیروهای مسلح، بسیج، جهاد سازندگی و خدا آزاد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر برگ زرین و افتخاری بزرگ در تاریخ این سرزمین بود، خاطرنشان کرد: یک کیلومتر در این شهر ایجاد کرد.

طاهری ادامه داد: صدام حسین بارها گفته است که پس گرفتن خرمشهر برای ایرانی ها محال است و به نیروهای خود تاکید کرد که دفاع از خرمشهر مانند دفاع از بصره و بغداد است.

وی افزود: اهمیت تصرف خرمشهر برای رژیم بعث به حدی بود که صدام می گفت اگر روزی ایرانی ها هرمشهر را پس بگیرند، کلید بصره را به آنها می دهم.

طاهری گفت: به فضل الهی و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و در سایه وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح، بسیج و به ویژه مردم، خرمشهر آزاد و هیمنه استکبار جهانی در هم شکسته شده است. این عملیات.”

وی افزود: سرانجام پس از 19 ماه مقاومت و مقاومت، خرمشهر به آغوش ملت بازگشت و دشمن تا زمین مسلح در مقابل رزمندگانی که تنها پشتوانه آن ایمان و معنویت بود زانو زد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: دشمن تا آن روز بر این باور بود که رزمندگان اسلام هرگز نمی‌توانند خرمشهر را پس بگیرند، اما در این عملیات استکبار جهانی توان رزمی و توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را بیدار کرد. ایران.

طاهری گفت: از همه مهمتر امروز نیاز به تبیین جهاد است که مقام معظم رهبری به ویژه برای نسل جوان بر آن تاکید دارند چرا که دشمنان در صدد براندازی واقعیت ها و کوچک شمردن نقاط قوت و پیروزی های جهاد و ضعف ها هستند. ” نمایش دهید.

وی افزود: امروز دشمنان قدرت و شهامت مبارزه سخت با ملت ایران اسلامی را ندارند زیرا در دفاع مقدس از ملت ضربه سختی خورده اند و می دانند هرگز در جنگ سخت پیروز نخواهند شد. “

طاهری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی ملتی شجاع، شهیدپرور و خستگی ناپذیر است، تاکید کرد: دشمن می داند که اگر کشور ما دستش را دراز کند قطعاً دست آنها را قطع خواهیم کرد، بنابراین هجمه فکری و ذهنی به ویژه در دستور کار قرار دارد. نسل جوان است و حملات جدی را در این زمینه انجام می دهد، بنابراین وظیفه همگان است که با اطلاع رسانی، توضیح و شفافیت این حملات را خنثی کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و جانبازان نیروهای مسلح استان کرمانشاه در عملیات آزادسازی خرمشهر در بیت المقدس تقدیر به عمل آمد.

دکمه بازگشت به بالا