اقتصادیکسب و کار برتر

همه چیز درباره دستگاه اسکاج بافی

با دستگاه های تولید اسکاچ به درآمد ایده آل خود برسید

دستگاه های تولید اسکاچ مناسب برای کسانی که بدنبال شغل دوم هستند

اگر درآمد کافی ندارید و بدنبال شغل دوم هستید به تولید اسکاچج با دستگاه های تولید اسکاچ فکر کنید. شرکتهای تولیدید با تولید انواع دستگاه تولید اسکاچ این امکان را برای شما فراهم می کند تا با هزینه کم و سود عالی به درآمد دلخواهتان برسید. شما می توانید با کمک مشاوره گروه تولیدی دستگاه تولید لیوان کاغذی ،در محل زندگی خود ،کارگاه خانگی خود را داشته باشید. و از کارکردن بیرون خانه و کارکردن برای دیگران خلاص شوید. با سرمایه اندک و با استفاده از دستگاه تولید اسکاچ می توانید به سود عالی برسید. مهمترین مزیت  تولید اسکاج نداشتن تاریخ انقضای محصولات تولیدی است.

دستگاه های تولیدی اسکاچ به شرح زیر است:

  • دستگاه تولید زر اسکاچ
  • دستگاه تولید اسکاچ کبریتی
  • دستگاه تولید سیم اسکاچ
  • دستگاه تولید اسکاچ شطرنجی
  • دستگاه تولید سیم ظرفشویی نیمه اتومات و تمام اتومات
  • دستگاه پرس حرارتی و پدالی و هیدرولیک

مزایای دستگاه های تولیدی اسکاچ:

کم صدا- قابل استفاده حتی در آپارتمان ها

بدون خطر-بدون آلودگی

کم حجم – قابل استفاده در محیط 10 تا 12 متری

مصرف برق بسیار کم-تک فاز

صادرات دستگاه اسکاج بافی

آیا می دانید شما با کار اندک در خانه یا کارگاه می توانید صاحب درآمد میلیونی شوید؟ پیشنهاد ما خرید دستگاه تولید بشقاب کاغذی و انجام کار بافتن اسکاج در خانه می باشد. کار کردن یکی از اصول زندگی هر شخص است و هیچ کس نیست که کار نکند زیرا امورات زندگی انسان بدون کار کردن نمی تواند بگذرد. ولی کار باید به چه صورتی باشد که دارای درآمد های چند میلیونی در ماه شویم. همان طور که می دانید صنایع و ماشین آلات تمام کارهای دنیای ما را انجام می دهند بنابریان باید این موضوع را بدانید که بدون استفاده از ماشین و ابزارها و با دست خالی نخواهید توانست تا زیاد موفق شوید. بنابراین چاره ای جز خرید و انجام کار با ماشین ها را ندارید.

از کارهایی که شما می توانید در خانه و با سرمایه ای اندک انجام دهید اسکاج بافی است. شما در خانه یا کارگاه خود نشسته و مشغول تولید انواع مختلفی از اسکاج های آشپزخانه منازل و شرکت ها می شوید و با فروش آن ها خواهید دید که در مدت زمان کوتاهی به درآمدهای چند میلیونی در ماه دست پیدا خواهید کرد.

قیمت دستگاه تولید اسکاج بافتنی جدید

قیمت دستگاه اسکاج بافی جدید را می توانید از نمایندگی های فروش این دستگاه! و یا سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جویا شوید. شما به راحتی با خرید یک دستگاه تولید اسکاج بافتنی می توانید کارگاه کوچک خود را راه اندازی! کنید و به تجارتی پر سود دست پیدا کنید.

اسکاج بافتنی جدید

آیا تا کنون از اسکاج بافتنی استفاده کرده اید؟ اسکاج بافتنی جدید با استفاده از الیاف! مرغوب تهیه و تولید می شود. این محصول به دو صورت دستی یا خانگی و صنعتی یا ماشینی تولید می شود. تولید اسکاج بافتنی به صورت دستی! را شما هم می توانید امتحان کنید. فقط کافی است مقداری نخ و کاموا و قلاب و میل بافتنی تهیه کنید و از طریق سایت های آموزشی طریقه ی بافت اسکاج را بیاموزید. به همین سادگی! شما می توانید اسکاج های متنوعی ببافید و اوقات! فراغت خود را صرف یاد گرفتن اسکاج بافی کنید. از اسکاج بافتنی می توانید برای تزیین دکور! آشپزخانه ی خود استفاده کنید. همچنین می توانید از آن ها برای شستشوی ظروف حساس شیشه ای نیز بهره ببرید. این اسکاج به راحتی ظروف شما را برق می اندازد. برای شستشو با اسکاج! بافتنی نیازی به فشار وارد کردن نیست. عمل شستشو با این محصول بسیار ساده تر از آن چیزی! است که فکرش را بکنید.

قیمت دستگاه تولید اسکاج بافتنی جدید

اگر به دنبال راه اندازی یک کارگاه تولیدی کوچک هستید و سرمایه زیادی هم در اختیار ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه تولید اسکاج بافتنی جدید می باشد. این دستگاه با قیمت مناسب و کارایی بالا می تواند نیاز های شما را به خوبی پاسخ دهد.

قیمت دستگاه اسکاچ بافی

قیمت دستگاه تولید اسکاج بافتنی جدید به نسبت! دستگاه های دیگر تولید اسکاج بسیار! مناسب می باشد، تولید کنندگان این محصول می توانند! دستگاه تولید اسکاج بافتنی را از طریق! بازارهای حضوری و یا فروشگاه های! اینترنتی تهیه نمایند. اسکاج بافتنی جدید در بین اسکاج ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. این اسکاج مرغوب توانسته اعتماد و رضایت مصرف‌کنندگان  را به خود جلب کند و نتیجه رضایت مندی متقاضیان، تقاضای بیشتر برای اسکاج بافتنی جدید می باشد، به همین دلیل تولید این محصول نیز افزایش یافته است و همین امر سبب افزونی کارگاههای تولیدی که اسکاج بافتنی تولید می کنند و همچنین بافندگان خانگی این اسکاج شده است.

خریداران عزیز نیز با حمایت از تولیدات داخلی کشور  کمک شایانی به پیشرفت اقتصاد کشور عزیزمان کرده اند. شما با تهیه این دستگاه می توانید کارگاه تولیدی اسکاج بافتنی جدید خود را داشته باشید و این اسکاج مرغوب و پر طرفدار را تولید کرده و با ان کسب درآمد نمایید. جهت اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه اسکاچ بافی با ما در تماس باشید.

فروش تولید دستگاههای تولید اسکاج و سیم ظرفشویی با سرمایه کم در اراک

فروش تولید دستگاههای تولید اسکاج و سیم ظرفشویی با سرمایه کم در اراک

اگر دنبال یک درآمد خوب هستید .

اگر دنبال مشاغل خانگی هستید.

با سرمایه کم میتوانید به ما اعتماد کنید.

شما می توانید با خرید دستگاهای اسکاج به درآمد دلخواه خود برسید.

دستگاههای تولید اسکاج در 2 نوع بافت و پرس ارائه می شود .

اندازه دستگاهها طوری طراحی شده که در منزل هم به راحتی می شود از آن استفاده کرد.

شرکت ما ارائه دهنده تمامی دستگاههای تولید اسکاج با گارانتی  و خدمات پس از فروش در تمامی شهرهای ایران می باشد.

و همچنین آموزش رایگان در محل خرید دستگاه ها صورت می پذیرد شما می توانید با این دستگاهها محصولات زیر را تولید نماییدک:

1.اسکاج خورشیدی

2.اسکاج کبریتی

3.اسکاج حوله ای

4.پدهای شست و شوی ماشین

5.سفره پاک کن

  1. و….

برا راه اندازی کسب و کار خود به ما اعتماد کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نمونه محصولات و دریافت کاتالوگ و طرح توجیه ی تولید تماس بگیرید.

کلاهبرداری 200 میلیون ریالی به بهانه تولید اسکاچ در منزل

رییس پلیس فتا اصفهان از شناسایی فردی که با درج آگهی راه اندازی خط تولید اسکاج در منزل اقدام به کلاهبرداری  200 میلیون ریالی از افراد جویای کار می کرد، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي، رئیس پلیس فتا اصفهان در خصوص این خبر گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان جویای کار مبني بر اينكه با هدف خرید دستگاه تولید اسکاچ ظرفشویی و واریز وجه آن به حساب فرد آگهی دهنده هیچ‌گونه دستگاهی دریافت نکرده اند و از آنها کلاهبرداری شده است، رسیدگی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی ادامه داد: در روند رسیدگی به پرونده مشخص گردید که فرد کلاهبردار با درج آگهی “استخدام کار در منزل” در سایت های واسطه گر و تبلیغات اغوا کننده مبنی بر درآمد تضمینی و خرید محصولات از تولیدکنندگان، افراد جویای کار را ترغیب به واریز وجه خرید دستگاه تولیدی کرده است.

این مقام انتظامی افزود: مجرم با استفاده از این ترفند به ازاي هر درخواست مبلغ 40 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت خرید دستگاه دریافت کرد که در نهایت مشخص گردید تاکنون مبلغ 200 میلیون ریال از این طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده است. سرهنگ مرتضوی گفت: بسیاری از تبليغاتي که در سایت های واسطه گر با عناوینی مانند تایپ، ترجمه، بسته بندی و تولید محصولات و … هستند، جعلی بوده و مجرمان با ارائه شماره کارت یا هدایت متقاضیان به سایت و درگاه های پرداخت اقدام به کلاهبرداری می‌کنند لذا از شهروندان تقاضا داریم پس از رويت كالا يا خدمات و احراز هويت هر يك از طرفين معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت حضوری پس از اتمام كار يا خدمات انجام دهند تا گرفتار كلاهبرداران نشوند.

دکمه بازگشت به بالا