خبرهای کلی

وزش باد شدید در استان سمنان/ گرد و خاک وارد می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، همزمان با آخرین جمعه خرداد 1401، نگاهی اجمالی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که مهمترین پدیده هواشناسی استان سمنان بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک است.

پیش بینی های هواشناسی حاکی از آن است که آسمان امروز و فردا در مرکز استان سمنان صاف یا متغیر با وزش باد در نقاطی و بیشینه و کمینه دمای سمنان بالای 36 و 24 درجه خواهد بود. استان سمنان در غرب وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود. ممکن است سمنان هم متضرر شود.

در گرمسار آسمان صاف یا نیمه ابری و در برخی نقاط وزش باد و غبارآلود پیش بینی می شود و خروجی برای اقشار آسیب پذیر خطرناک است. در گرمسار بیشترین و کمینه دما امروز بالای 37 و 22 درجه است. مساله این است. در ایوان است آرادان خواهد بود.

گرد و غبار از سمت غرب به داخل سرازیر می شود

شرایط در غرب استان متفاوت است، آسمان صاف و بدون ذرات معلق گزارش شده و فصل تابستان حاکم است.

بر اساس پیش بینی کشور 100 دروازه، ابری صاف یا متغیر، در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید و افزایش دمای هوا تا حداکثر حدود 33 و 22 درجه پیش بینی می شود.

دمای هوای شاهرود حدود 22 درجه و مانند دامغان در شاهرود صاف یا متغیر پیش بینی می شود که در برخی نقاط وزش باد شدید و حداکثر و حداقل دمای بالای 29 و 19 درجه پیش بینی می شود. همچنین در این بزرگترین شهر، دیاربان قومس از فردا دمای هوا به بالای 30 درجه می رسد.

بیشینه و کمینه دما بالای 30 و 18 درجه در مهدیشهر و 30 و 19 درجه در میامی گزارش شده است. در نهایت هوای امروز و فردا استان سمنان پدیده ای تعیین کننده خواهد بود که ابتدا وزش باد شدید و سپس گرد و خاک خواهد بود که استان دوم سمنان از غرب تا سمنان امتداد دارد و شرق استان کمتر متاثر می شود. با این پدیده در روز جمعه. خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا