استان ها

کسب 5 مقام کشوری توسط دانشجویان خراسان رضوی در مسابقات قرآن و عترت

حجت الاسلام سید مهدی طاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مشهد، با اعلام این خبر، گفت: پنج نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد اسلامی، سبزوار و قوچان توانستند در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های مختلف رتبه اول و دوم را کسب کنند. یک نژاد. صفت

وی بیان کرد: بر اساس نتایج اعلام شده این مسابقات مبین محمد رجبی از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مسابقات کتبی نهج البلاغه مقام اول را کسب کرد. سید محمد آریایی فرد از واحد مشهد در رشته نماز مقام اول کشوری و رسول فرهنگ در حفظ 20 جزء قرآن کریم از واحد مشهد مقام دوم کشوری را کسب کردند.

طاهری افزود: در مسابقات هنر و ادبیات امسال مهدی صحرایی از اعضای واحد شعر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار مقام اول کشوری و امیرعباس اسمی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان به مقام اول کشوری دست یافتند. رتبه دوم کشور از نظر کاربرد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در این دوره از مسابقات محمد علیزاده از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقام اول را در رشته پژوهشی کسب کرد. بخش پرسنل

با اعلام مبین محمد رجبی، وی علاوه بر کسب رتبه در این دوره از مسابقات، به مسابقات کشوری دانشگاه های کشور نیز راه یافته و در رشته مفاهیم نهج البلاغه نیز مقام دوم را کسب کرده است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا