خبرهای کلی

گیلان آبی تر از همیشه/ شهروندان از عادی انگاری پرهیز کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فردین محرابیان در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به آخرین آمار و تاج های رنگی در استان گیلان اظهار داشت: روند کاهشی آمار تاج در گیلان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قطعا این مرحله بدون مشارکت شهروندان و استانداردهای واکسیناسیون امکان پذیر نخواهد بود، افزود: در هفته های اخیر تعداد کل خدمات روزانه بیمارستانی و بستری شدن در بیمارستان کاهش یافته است. ام.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر پرهیز از عادی سازی گفت: تاج هنوز به پایان نرسیده است و شهروندان به دلیل کاهش آمار از رعایت اقدامات پزشکی و توجه به واکسیناسیون غافل نشوند.

وی همچنین با اشاره به رنگ بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت با بیان اینکه شهرهای بندرانزلی، رودبار و ماسال نسبت به هفته گذشته از وضعیت زرد خارج شده و آبی شده اند، افزود: شهرها به تعداد آب اضافه شده اند. شهرستان های استان گیلان به 14 شهر افزایش یافت.

محرابیان ادامه داد: پیش از آن شهرهای آستارا، اشرفیه، رضوانشهر، رشت، خمامرودسر، سیاهکل، صومعه سرا، لنگرود، لاهیجان و تالش در آب بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه شهرستان فومن وجود دارد، گفت: املش و محور آنها زرد هستند، افزود: فومن هفته گذشته آبی پوش بود اما متأسفانه زردها برگشتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار 43 بیمار در کرون در بیمارستان های استان تحت مراقبت هستند، افزود: حال 11 نفر وخیم و 6 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت هستند. .

دکمه بازگشت به بالا