ورزش

۶ بازیکن در فهرست خروجی پرسپولیس/ ابهام در مورد ماندن دو پرحاشیه!

شفاف گفت: پایان بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال مصادف با پایان تسلط پنج ساله پرسپولیس در این مسابقات شد و به رقیب سنتی خود استقلال تهران اجازه داد تا علاوه بر جام لیگ، عکس یادگاری هم بگیرد.

این موضوع انتقادهایی را نسبت به عملکرد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس برانگیخت و از یحیی گل محمدی سرمربی این تیم انتظار تغییراتی را داشتند.

گل محمدی در نظر دارد امروز با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه دیداری داشته باشد تا تکلیف نهایی لیست اضافه مشخص شود. در لیست اضافه گل محمدی بدون شک 6 بازیکن پرسپولیس حضور خواهند داشت اما هفتمین نفری که نام حامد لک روی او نوشته می شود همچنان شرط ماندن یا رفتن است.

قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برای گل محمدی چاره ای جز از دست دادن یکی از دروازه بان های فعلی اش نداشت.

علاوه بر این، عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که فصل گذشته اکثر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد، دیگر بازیکنی است که با توجه به مضرات فصل قبل بعید است به لیست اضافه های پرسپولیس اضافه شود.

آل کثیر قرار است به زودی توسط پزشکان این تیم معاینه شود و گل محمدی پس از بررسی وضعیت او تصمیم می گیرد که آیا همچنان در جمع سرخپوشان حضور دارد یا خیر.

نکته جالب در لیست اضافه پرسپولیس حضور دو بازیکن اصلی این تیم در فصل گذشته است که نشان می دهد سرمربی سرخ ها از عملکرد آنها راضی نبوده اما نیمکت ضعیف تیمش چاره ای باقی نگذاشته است. اما برای آنها بازی کنم

با توجه به روند آغاز جذب، سرمربی پرسپولیس برای انتخاب جایگزین مشکلی ندارد چرا که درویش قول داده تا تمامی گزینه های مد نظر گل محمدی را جذب کند و توافق نیز صورت گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا