جامعهکسب و کار برتر

آیا فروش شماره مجازی جرم محسوب می شود؟

حسینی، سید محمد، سیاست جنائی در اسلام و در جمهوری اسلامی ایران، تهران، انتشارات دانشگاه تهران و سمت، چاپ اول، 1383. تمرکز دیدگاه عینی بر تحریکاتی است که توسط مأموران حکومت صورت می‌گیرد، یعنی چنانچه روشهای ترغیبی موجد خطری قابل ملاحظه برای ارتکاب جرم باشد، دام‌گستری اثبات می‌گردد.

اگر چه اعمالی مثل متوسل شدن به همدردی یا دوستی با متهم، پیشنهادهایِ با سود فوق العاده، یا اصرار بر پیشنهاد برای غلبه بر تردید متهم، روشهای مورد سوءظن هستند، با وجود این، محاکم در حوزه‌هایی که معیار عینی را پذیرفته‌اند، تمایلی به وضع قواعد مطلق ندارند. مطلب دیگر در مورد دام‌گستری این است که معمولاً دام‌گستری در زمینة تعقیبهای کیفری مطرح می‌شود.

آیا فروش شماره مجازی جرم محسوب می شود؟

‌ماده 20 – هر روزنامه یا مجله باید دفاتر محاسباتی پلمب شده بر طبق قانون تهیه و کلیه مخارج و درآمد خود را در آن ثبت کند و بیلان سالانه درآمد‌و مخارج را به وزارت ارشاد اسلامی بفرستد، وزارت ارشاد اسلامی هر وقت لازم بداند، دفاتر مالی مؤسسات را بازرسی می‌نماید. ‌تبصره 2 – برای نشریات داخلی یک سازمان، مؤسسه و شرکت دولتی یا خصوصی که فقط برای استفاده کارکنان منتشر و رایگان در اختیار آنان قرار‌می‌گیرد تنها اجازه وزارت ارشاد اسلامی با رعایت ماده 2 این قانون کافی است.

1- مراحل قانونی ثبت شخصیت حقوقی طی شده باشد و در اساسنامه و یا قانون تشکیل خود مجاز به انتشار نشریه باشد. 8 – افترا به مقامات، نهادها، ارگانها و هر یک از افراد کشور و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی که حرمت شرعی دارند، اگر چه از طریق انتشار‌عکس یا کاریکاتور باشد.

مکس نامبر بهترین سایت خرید شماره مجازی

سلام یکی از دوستام شماره مجازی میسازه و به یک ربات میفروشه فقط همین یعنی تنها کار ایشون ساختن شماره و فروشش هست هیچ کار دیگه ای نمیکنه آیا این جرمه؟ و اگر جرم نیست خواستم بدونم اگه اونی که ازش خریده جرمی مرتکب شه پای دوست منم گیر هست یا خیر؟… شرکت های زیادی هستند و نمیدونم قانونی هستند یا نه و در تلگرام پیشنهادهای مختلف کاری دارند.

اگه این ها رو درست کنی و بهشون بدهی جرم هست و یا جرمی ندارد و میتونم کار کنم؟… تمام تمرکز ما بر روی کیفیت شماره هاست، برای همین شماره هر کشوری در سایت موجود نیست و شماره ها از مرجع اصلی و بین المللی فروش شماره مجازی خریداری می شود. همه ما می‌دانیم که دنیای اینترنت پر از اطلاعات غلط و اشتباه است که توسط کاربرانی ناشناخته بارگذاری شده‌اند. این کار مشکل چندانی برای کاربران به همراه نخواهد داشت؛ اما اگر یک خبر تاثیرگذار و کذب در جامعه منتشر کنید که آرامش عموم مردم را برهَم بزند و باعث تشویش اذهان عمومی شود، شما مجرم شناخته خواهید شد.

جالب است که به جز ثبت‌نام در پنجره واحد در این طرح هیچ وظیفه‌ای برای پیام‌رسان‌های خارجی در نظر گرفته نشده است و تمام محدودیت‌ها متوجه پیام‌رسان‌های داخلی است. جرائم سازمان یافتة جوامع امروزی آن قدر پیچیده و حساب شده واقع می‌شوند که برخی اوقات بستن دست و پای مأموران به منزلة آزاد گذاشتن مجرمان و تکلیف ما لایطاق بر پلیس است. دام‌گستری تا جایی که به ضعف دستگاههای اجرایی برگردد توجیهی ندارد، اما در پیشرفته‌ترین کشورها و در مجهزترین پلیسهای دنیا نیز نمی توان انتظار معجزه داشت.

شما باید به دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه کنید و شکایت مطرح کنید. از برنامه ها و اپلیکیشن های پر طرفدار در فضای مجازی میتوان به برنامه های تلگرام اینستاگرام فیس بوک و… اشاره کرد. در کنار فوایدی که از این برنامه ها میتوان نام برد باید به مضرات آن نیز اشاره کرد. در راستای بررسی و معرفی شماره مجازی دائمی باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از شماره های مجازی به نحوی هستند که تنها در مدت زمان محدودی در اختیار شما قرار خواهند گرفت و این به آن معنا است که پس از گذشت مدت زمانی این شماره ها به دلایل مختلفی بسته شده و دیگر قابل استفاده نیستند.

چنانچه به دنبال وکیل خوب و حرفه‌ای برای جرم مزاحمت هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم که با شماره‌های وکیل نوین تماس حاصل فرمایید تا به وکلای متخصصی که با سامانه وکیل نوین همکاری می‌کنند، معرفی شوید. وکیل متخصص در پرونده‌های مزاحمت با آگاهی از قوانین و مقررات جرم مزاحمت و رویه قضایی هر دادگاه و نحوه برخورد هر قاضی در مورد مزاحمت، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، رأی را به نفع موکل خود که می‌تواند اثبات یا نفی مزاحمت باشد بگیرد.

خطرات شماره‌های مجازی برای کاربران تلگرام

امکان انتساب از طریق پلیس فتا وجود ندارد ولیکن اگر ادله دیگری دارید میتوانید اقدام نمایید. در مورد عنصر معنوی این جرم می توان به عمد در رفتار فیزیکی علم به غیر مجاز بودن اقدام و قصد تحصیل نتیجه اشاره کرد ، به این معنی که فرد با آگاهی از آنکه مالی را بدون آنکه حقی در آن داشته باشد از دیگری می رباید.

این سایت، از سایت های معروف میباشد که شماره های رایگان در اختیار شما قرار میدهد ، اما شماره رایگان به شدت نا امن بوده و به راحتی نفرات بعد از شما، به اطلاعات شما دسترسی پیدا میکنند. برخی از سایت هایی که میتوانید از آنها شماره مجازی تهیه کنید . از سوی دیگر ، اگر آسیبی ندیده باشید و نتوانید نشان دهید که شخص مقابل جرمی مرتکب شده است ، نمی توانید دستورات دادگاه و همکاری ISP مورد نیاز خود را دریافت کنید.

شماره مجازی

چرا که برای نمونه ورودی و خروجی پهنای باند کشور که به تازگی آزادسازی آن شروع شده از دولت گرفته و به نیروهای مسلح سپرده می‌شود یا وزارت ارتباطات مکلف می‌شود پهنای‌باند استفاده‌کنندگان از پیام‌رسان‌های خارجی را دو برابر استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی حساب کند. از طرفی کسانی که از فیلترشکن استفاده کنند مجازاتی مانند حبس و جزای نقدی در انتظارشان خواهد بود.

طبق ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی چنین عملی مصداق جرم تهدید است و در صورت اثبات ادعا در دادگاه پسر تهدیدکننده تا ۷۴ ضربه شلاق یا ۲ ماه تا ۲ سال حبس محکوم خواهد شد. رکن مادی جرم تهدید همان‌گونه که در ماده ۶۶۸ و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی آمده است، هر عمل و اقدام تهدیدآمیزی که جان، مال و آبروی شخص را و همچنین هر عمل تهدیدآمیزی که جان، مال و آبروی اقوام و خویشان نزدیک شخص را تحت تأثیر قرار دهد به‌عنوان رکن مادی جرم تهدید محسوب می‌شود.

سوال درباره شماره مجازی

در جرم افترا، هدف تهمت زننده، بردن آبروی فرد مقابل و خدشه وارد کردن به آن است. رکن قانونی جرم تهدید طبق قانون، جرم عملی است که در قانون آمده باشد و برای آن مجازات مشخص کرده باشد و همان‌طور که گذشت طبق مواد ۶۶۸ و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی تهدید به‌عنوان جرم به شمار آمده و برای آن مجازات پیش‌بینی‌شده است. چنانچه فروشگاه اینترنتی اقدام به دریافت وجه از خریداران و عدم تحویل کالا یا تحویل کالای معیوب کرده، ولی شرایط وقوع جرم کلاهبرداری فراهم نباشد، امکان پیگیری شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی enamad.ir نیز وجود خواهد داشت.

با مراجعه به این سایت می‌توانید از طریق گزینه ارتباطات مردمی وارد صفحه‌ای شوید و در آن مشخصات و اطلاعات هویتی خود را وارد کنید تا پلیس فتا برای پیگیری مساله با شما تماس حاصل کند. به طور کلی هر فعل خلاف قانون که در فضای اینترنت و یا توسط رایانه انجام شود و آسیب مادی یا معنوی ایجاد کند جرم آنلاین خواهد بود. این جرایم ممکن است به شکل مستقیم با رایانه یا تلفن همراه انجام شود مانند فیشینگ و یا دسترسی غیر مجاز به اطلاعات.

» سایت بیمه سامان Si24 Ir

برای اطلاع از صحت این باور، می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. البته توجه داشته باشید که شرح جواب این سوال به هیچ وجه نمی‌تواند در قالب یک جمله باشد و این مبحث را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد. طبق ماده ۶۶۸ و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات، مجازات تهدید از ۲ ماه تا ۲ سال و تا ۷۴ ضربه شلاق پیش‌بینی‌شده است.

از جمله سرویس دهنده هایی که به ارائه شماره مجازی می پردارند می توان بهGoogle Voice یاMightyCall اشاره کرد که البته استفاده از خدمات این سایت ها ممکن است در کشورمان با محدودیت هایی مواجه باشد. همانطور که در گذشته نیز در رابطه با شماره مجازی و مزایای داشتن آن صحبت نمودیم، دانستیم که در بسیاری از موارد، داشتن شماره مجازی می تواند برای ما بسیار کارساز باشد.

قبلا به بررسی روش های مخفی کردن و عدم نمایش شماره تلفن در تلگرام ، موبوگرام نیز در انزل وب پرداخته شده است. در گذشته داشتن یک شماره تلفن به معنی اختصاص یک خط تلفن به شما بود که این خط تلفن از طریق سیم کشی های صورت گرفته به صورت فیزیکی به ایستگاه تامین کننده خدمات تلفن متصل می شد. هر تماسی که با این شماره گرفته می شد که در آموزش ساخت شماره مجازی مکس نامبر گفته شده است و ابتدا به این ایستگاه هدایت شده و سپس به مقصد اصلی خود فرستاده می شد.

شماره مجازی تضمینی سایت مکس نامبر

لازم به ذکر است که کلاهبرداری از جرایم مقید است و برای تحقق آن لازم است حتما نتیجه حاصل شود . وبسایت نامبرکال نیز به شما در تهیه شماره مجازی کمک میکند ، شمارهایی که از این سایت تهیه میکنید کاملا یکبار مصرف بوده و امکان استفاده مجدد را ندارد. ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏.

استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد. طراحی ساعت‌های این برند توسط واحد اختصاصی این شرکت انجام می‌شود و از این رو شاهد طراحی‌های بسیار متنوع، اختصاصی و مورد پسند همه اقشار جامعه هستیم. یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدلهای این برند مدل ساعت صفحه لمسی لاکچری WALAR TOUCH می باشد که با توجه به طراحی خاص و بی نظیر و همچنین صفحه لمسی خود نظر هر بیننده ایی را به خود جلب میکند.

جرایم شماره مجازی چیست؟

به عبارت دیگر این محدودیت تنها شامل «واریز به» کارت بانکی یک فرد است. به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های محتمل در تبادلات پولی کشور بر بستر کارت‌به‌کارت، به‌زودی مجموع تعداد تراکنش‌های واریزی که به کارت‌های هر شخص حقیقی(کد ملی) در یک روز انجام می‌گیرد به بیست تراکنش محدود خواهد شد. در صورتیکه به دنبال موضوع و یا مقاله خاصی هستید، می توانید از طریق مکاتبه با تیم تحریریه آن را درخواست کرده و مقاله خود را بصورت آنلاین مطالعه نمایید و همچنین اگر مسلط به نویسندگی و ترجمه مقالات حقوقی هستید، می توانید به تیم تحریریه بپیوندید.

در این مرکز ما تلاش میکنیم تا مشکلات شما را در خصوص مسائل حقوقی برطرف کنیم. شما کاربران عزیز نیز میتوانید با یکدیگر گفت و گو کنید و از نظرات یکدیگر بهره مند شوید. بازپرس پرونده نیز پس از بررسی محتویات شکایت طرح شده، دستور احضار دو طرف دعوای کیفری را به دفتردار خود می‌دهد. در ادامه احضاریه توسط مدیر دفتر شعبه بازپرسی تنظیم و برای دو طرف ارسال می شود.

با این شرایط می توان جرم فروش مال دیگران را ثابت کرد و علیه مرتکب این عمل، شکایت و اقامه دعوی کرد. افترای قولی یا افترای گفتاری که در آن فرد، جرمی را به صورت لفظی و یا از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به شخص دیگر نسبت می‌دهد. خیر هر تهدیدی جرم نیست و تنها تهدیدی که نسبت به جان، مال و آبروی شخص یا بستگان او باشد تحت عنوان جرم تهدید قابل‌رسیدگی است.

البته تحقق جرم تهدید شرایط دیگری نیز دارد مثل امکان تحقق تهدید نسبت به شخص با توجه به ویژگی‌های روحی، فیزیکی، وضعیت جسمانی و اخلاقی وی که به‌صورت مفصل با ذکر مثال توضیح داده شد. امری که درتهدید به انجام یا ترک آن دستور داده می‌شود باید به ذات مغایر قانون یا مخالف میل باطنی تهدیدشونده باشد. برای مثال چنانچه علی به‌حکم قانون مجوز تخلیه جعفر را از منزل گرفته باشد و تلفنی او را تهدید کند که اگر تا سه روز آینده تخلیه نکنی، اسباب و اثاثیه‌ات را در کوچه می‌ریزم، این نوع تهدید جرم نیست چون مغایر با قانون نیست.

در چنین شرایطی افراد با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد و این مسئله می تواند آن ها را با چالش های مختلفی روبرو کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا اقدام به خرید یک شماره مجازی کرده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید، به سراغ وب سایت هایی بروید که شماره های مجازی خود را به صورت تضمینی به شما ارائه می دهند.

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلبآیا شماره مجازی قابل ردیابی استرا نیز از سایت مکس نامبر بخوانید. لذا با توجه به ادله اینجانب که شامل لیست تماس‌ها و پیامک‌ها و ……… می‌باشد و با استناد به قانون مجازات اسلامی تعزیرات، تعقیب و مجازات ایشان را استدعا دارم. سلام.بنده برنامه نویس هستم، از یک سایت غیر ایرانی شماره مجازی میخرم و داخل اپلیکیشن خودم میفروشم.

در نتیجه بسیار مهم است که کاربران در فضای مجازی با شناخت کامل و با احتیاط عمل کنند. چرا که در برخی موارد افراد با سهل‌انگاری خودشان شرایط را برای کلاهبرداران فراهم می‌کنند. در همین راستا ضروری است به تمام نکات امنیتی و ایمنی توجه شود. این روزها آمار کلاهبرداری اینترنتی رو به افزایش است و مال، امنیت و آبروی افراد را تهدید می‌کند.

نحوه عملکرد این برنامه‌ها به این صورت است که تعداد نسبتا زیادی شماره تلفن همراه در اختیار خود دارند و آن‌ها را به صورت اشتراکی به کاربران خود اختصاص می‌دهند. دریافت تماس و پیامک در اغلب این نرم‌افزارها رایگان است و برخی افراد از این قابلیت برای ایجاد حساب کاربری در تلگرام استفاده می‌کنند. در لیست زیر تمام سوالات حقوقی پرسیده شده در دادراه و پاسخ وکیل یا وکلا به هر پرسش حقوقی در حوزه ” فروش اکانت مجازی , فروش شماره مجازی , جرایم رایانه ای ” قابل مشاهده است.

شما می توانید با کلیک بر روی گزینه مشاهده، مشاوره حقوقی وکلای عضو دادراه را در قالب پرسش و پاسخ حقوقی در حوزه ” فروش اکانت مجازی , فروش شماره مجازی , جرایم رایانه ای ” مشاهده کنید. در حال حاضر مورد اعتمادترین فروشگاه شماره مجازی در ایران، مکس نامبر نام دارد. این فروشگاه خدمات فروش شماره مجازی با کاربردهای مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد و همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

شماره های مجازی معمولا از طرف شرکت هایی ارائه می شوند که دارای چندین شماره بوده و این شماره ها را بین کاربران خود، به صورت اشتراکی، پخش می کنند. به همین منظور چندان بعید نیست که شماره ای که در حال حاضر در اختیار شما می باشد، پس از مدتی، در اختیار فرد دیگری قرار بگیرد. به همین سبب هنگامی که بحث از امنیت شماره مجازی می شود، بسیاری از کارشناسان امنیتی، آن را چندان مورد اعتماد ندانسته و تا حد امکان عدم استفاده از آن را توصیه می کنند. قطعا مهم‌ترین شرطی که در استفاده از اکانت شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، استفاده صحیح و بدون دردسر است.

برخی از این نرم‌افزار‌ها نیز برای دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌هایی که به صورت رسمی توسط شرکت سازنده برنامه اصلی پشتیبانی نمی‌شوند ارائه می‌شوند. در آخر مجددا تذکر میدهیم که برای استفاده از شماره های رایگان ، اطلاعات خود را به خطر نیندازید. سودش در چیست ؟ اینکه آنها میتوانند مخاطبین ذخیره شده روی شماره را به گروها و کانال های تلگرامی به صورت یکجا ادد کنند و با فروش ممبر و بازدید ، کسب درآمد کنند.

دکمه بازگشت به بالا