سلامت و دانشکسب و کار برتر

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لپ تاپ

این دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ برای افراد بی تجربه، مبتدی تا متخصص، در نظر گرفته شده است. این دوره به عنوان یک دوره آنلاین، روی علائم و انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ طراحی شده است. اگر علاقه مند به کار تعمیرات هستند یا می خواهید آن را به صورت حرفه ای یاد بگیرید این پکیج برای شما مناسب است

دوره حرفه ای آموزش تعمیرات لپتاپ

آموزش تعمیرات لپ تاپ

در دوران مدرن، تصور چند دقیقه بدون لپ‌تاپ آسان نیست. صرف نظر از اینکه از آن برای تماشای فیلم یا تکمیل کارهای اداری یا شرکت در کلاس آنلاین، بدون کامپیوتر استفاده می کنید، به نظر می رسد هیچ چیز امکان پذیر نباشد. آموزش تعمیرات لپ تاپ به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چگونه لپ تاپ خراب می شود و چگونه آن را عیب یابی و تعمیر کنید.

ما بخش‌های زیادی را مرور می‌کنیم که به شما نشان می‌دهد چه ابزارهایی برای کار مورد نیاز است، و چگونه قطعات یک لپ‌تاپ را جدا و دوباره سرهم کنید، اجزای مادربرد را شناسایی کنید و چگونه یک قطعه را لحیم کنید و خیلی موارد دیگر که شما را در این کار حرفه ای میکند. سرفصل های این دوره شامل آموزش تعمیرات سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ، پرینتر، اسکنر و کنسول بازی میباشد. با اتمام این دوره شما به مهارت های مورد نیاز برای تعمیر لپ تاپ مجهز خواهید شد. ما زمان و تلاش زیادی را صرف کرده ام تا ببینم این آموزش برای همه افراد جامع و قابل درک باشد.

۵ دلیل برای نیاز به خدمات تعمیر لپ تاپ

وقتی صفحه نمایش شما ترک خورد و اکنون خطوط سیاه و سفید بزرگی از آن عبور کرده، چکار میکنید؟ این موارد برای همه ما اتفاق می افتد، اما ما همیشه یک تکنسین تعمیر کامپیوتر در گوشه و کنار نداریم. به همین دلیل است که ما در خدمت شما هستیم. شما میتوانید با دیدن این دوره های آموزشی و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای در مورد هر مشکلی که ممکن است برای لپ‌تاپ شما پیش بیاید، چه کوچک یا بزرگ،برطرف کنید. بنابراین اگر میخواهید صفر تا صد این حرفه را به درستی یاد بگیرید و یک شغل مستقل با درامد بالا داشته باشید میتوانید با ما در ارتباط باشید

بهترین مرکز یادگیری تعمیرات لپ تاپ

مزایا دوره آنلاین تعمیرات لپ تاپ

  • کسب مهارت جدید
  • در دسترس بودن ویدئوهای آموزشی برای همیشه
  • آموزش کامل تعمیرات لپ تاپ (سخت افزار/ نرم افزار)
  • آموزش تعمیر پرینتر، اسکنر و کنسول های بازی و ماینر
  • نحوه جدا کردن هر رایانه شخصی و مونتاژ مجدد آن (باز و بست قطعات)
  • چگونه هر لپ‌تاپ یا نت‌بوک را بدون در نظر گرفتن ساخت یا مدل آن جدا کرده و دوباره سرهم کنید.
  • درک نحوه کار کامپیوترها
  • پشتیبانی و ارتباط مستقیم با استاد مربوطه
  • آموزش کسب درامد بیشتر و مشتری مداری
  • معرفی تمام ابزارهای کار

دریافت مدرک انلاین

پس از گذراندن این دوره اموزشی امتحانی از شما توسط آموزشگاه گرفته میشود. با قبول شدن در این آزمون به شما مدرک معتبر مجتمع آموزشی پل داده شده که از طریق آن میتوانید مشغول به کار شوید. در صورت تمایل آموزشگاه میتواند شما را برای امتحان فنی حرفه ای نام نویسی کرده و با شرکت در آن مدرک فنی حرفه ای خود را دریافت کنید. با داشتن این مدرک معتبر میتوانید برای وام خود اشتغالی و مهاجرت اقدام نمایید.

ابزارهایی که در طول آموزش به آنها نیاز خواهید داشت

برای اکثر کارهای تعمیر لپ ‌تاپ، حتما متوجه شده اید که شما بیشتر از مجموعه‌ای از پیچ‌گوشتی‌های دقیق و گاهاً از یک اتو لحیم کاری ابزار تعمیر لپ‌تاپ استفاده می‌کنید. در صورتی که این ابزارها را ندارید میتوانید لوازم مورد نیاز را از آموزشگاه تهیه کنید. اگر از قبل اینها را دارید، عالی است، اگر نه، با ما تماس بگیرید.

تعمیرات حرفه ای لپتاپ با مجتمع پل

توضیحات بیشتر در مورد دوره آنلاین تعمیرات لپتاپ

لپ‌تاپ‌ها همیشه تکامل می‌یابند و تنوع‌های زیادی وجود دارد که اگر قصد دارید لپ‌تاپ‌ها را برای گذران زندگی تعمیر کنید، واقعاً باید بدانید که چگونه کار می‌کنند. شما باید بتوانید دانش خود را در هر نوع لپ تاپ یا نت بوک بدون مراجعه مداوم به راهنماها به کار ببرید. این چیزی است که این دوره آموزش آنلاین به شما می دهد و درک روشنی از نحوه چیدمان لپ تاپ ها، نحوه کار آنها و نحوه تعمیر یا تعویض قطعات را به شما آموزش می دهد.

مجتمع آموزشی پل به شما مهارت هایی می دهد تا به عنوان یک تکنسین تعمیر لپ تاپ کار کنید، شاید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، به مجموعه مهارت های موجود خود بیافزایید، با تعمیر لپ تاپ خود در هزینه خود صرفه جویی کنید یا حتی یک مهارت مفید جدید را یاد بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا