ورزش

جزئیاتی از بازی مافیا ملی‌پوشان در اردوی قطر

اخیراً از رسانه ها معلوم شد که اتفاقاتی از نوع آماتور در اردوی تیم ملی دور از دنیای حرفه ای رخ می دهد. مثلاً نوشته بودند که بازیکنان تا صبح در مافیا هستند. این کاملا درست است همانطور که مهدی طارمی در آخرین مصاحبه خود شب بازیکنان را تکذیب نکرد. در 6 ماه گذشته و در اردوی تیم ملی، اگر کادر فنی نتوانست بازیکنان را متحد کند، در عوض بازی اوباش توانست این ماموریت را انجام دهد زیرا بازیکنان هر شب یک دل و یکدل این بازی را انجام دادند! فقط گاهی اوقات آنها نقش خود را در بازی تغییر می دادند و بخشی از اوباش یا شهروندان می شدند.
در همین رابطه یکی از بازیکنان تیم ملی که نخواست نامش فاش شود اطلاعات جدیدی داد. می گوید:

* تاریخچه بازی اوباش از روزی شروع شد که اسکوچیچ گفت که صبحانه اختیاری است و بازیکنان در صورت تمایل می توانند صبحانه را حذف کنند. بعد از اعلام اسکوچیچ اکثر بازیکنان متوجه شدند که می توانند شب ها بیشتر بیدار بمانند چون تا ظهر خبری نیست و می توانند بخوابند. این شکل را بیشتر سر میز ناهار مربیان می دیدیم. وقتی صبحانه اجباری شد، من و بیشتر بچه‌ها شب دور هم جمع می‌شدیم تا اوباش بازی کنیم.

*معمولاً دو گروه تشکیل می دادیم تا بازی کنیم و در دو اتاق بازیکن جمع شویم. بازی اغلب تا ساعت 4 صبح ادامه دارد. بعد تا ظهر خوابیدیم. وقتی بیدار شدیم رفتیم ناهار. ما از نظر جسمی بسیار خسته بودیم زیرا زمان اصلی خواب را از دست دادیم.

*بیشتر بچه ها در تمرینات تیمی با اسکوچیچ زیاد بحث می کردند. گفتند یک ساعت زودتر تمرین کنم چون شرایط جوی با لحظه تاریک شدن هوا فرقی نمی کند. هوا کاملا گرم بود گفتیم حداقل باید زودتر تمرین تمام شود. از آن زمان، تعداد پروازهای خالی بعد از ناهار نیز کاهش یافته است. در نهایت زمان تمرین را تنها به نیم ساعت رساندند. اردوی ما اصلا خوب نبود.

256 251

دکمه بازگشت به بالا