جامعه

دوره توانمندسازی دانشجویان با عنوان «حلقه‌های میانی؛ حامیم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین عباس دشتی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر، نشست توانمندسازی فرهنگی، فعالان سیاسی و اجتماعی را با عنوان حلقه های میانه؛ ها میم برگزار کرد. به دانشجویان از ابتدای شروع به کار دبیرخانه. از سوی دانشگاه های استان بوشهر اعلام شد.

حجت الاسلام دشتی با تاکید بر لزوم ساماندهی فعالیت های فرهنگی و نقش دانشجویان به عنوان جریان ساز، تصریح کرد: این طرح با هدف تقویت و هم افزایی دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه ها و جریان سازان انقلابی ایجاد شد.

دوره توانمندسازی دانشجویان با عنوان حلقه های میانی;

نماینده عالی ترین دفتر مدیریت دانشگاه های استان بوشهر گفت: موضوع اصلی درس اندیشه اسلامی، کتاب های همرزمان حسین (ع) و خط امام (ره) است.

وی با اشاره به اینکه آموزش های متوسطه این دوره در قالب نشست های مهارتی اجرا می شود، تصریح کرد: مهارت های ارتباطی موثر، فنون مکالمه و متقاعدسازی، مدیریت شبکه های اجتماعی، مدیریت زمان، تفکر انتقادی و سیستمی و نشست های علمی از جمله مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، جریان امروز دانشگاه و مقایسه حکومت امیرالمومنین(ع) با جمهوری اسلامی ارائه می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی ملی، برنامه های همفکری، تورهای علمی، کرسی های آزاد اندیشی، نمایش فیلم و مستند، گفتگو با مسئولان استانی، دیدار با نخبگان دانشگاهی و علمی و همچنین برنامه های ورزشی و تفریحی در این برنامه گنجانده شده است. برنامه آن دوره

دوره توانمندسازی دانشجویان با عنوان حلقه های میانی;

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر با بیان اینکه متقاضیان می توانند به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان مراجعه کنند، تصریح کرد: این طرح برای 250 نفر از فعالان دانشجویی استان است. دوره از 29 آگوست تا 11 سپتامبر به صورت منطقه ای و در اردوی جداگانه برای دانش آموزان خواهر و برادر برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا