خبرهای کلیکسب و کار برتر

4 نکته طراحی سایت برای کسب درآمد بیشتر

شما یک وب سایت برای کسب و کار جدید خود راه اندازی کرده اید و خودتان خیلی لذت می‌برید،فقط یک مشکل وجود دارد: از پول دراوردن خبری نیست. وقتی اینطور است، وقت آن است که به کیفیت طراحی وب خود نگاهی عمیق  بیندازید. چیدمان و طراحی وب سایت شما تاثیر زیادی بر میزان درآمد شما دارد.

چیدمان و گرافیک از نرخ پرش گرفته تا نرخ تبدیل و لینک های بازگشت به سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد.همه‌ی این موارد به نتیجه‌ای که شما میگیرید تاثیرر گذار است. این مقاله 4 نکته مهم طراحی وب را پوشش می دهد که می توانید از همین الان شروع به کار روی آنها کنید تا به وب سایت خود کمک کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

4 نکته طراحی سایت که باید برای کسب نتیجه بهتر دنبال کنید

معمولاً هر وب‌سایتی می‌تواند پیشرفت‌هایی در تجربه استفاده از خود ایجاد کند – و با گسترش، درآمدزایی را ایجاد کند. کسب درآمد در وب سایت شما یک روند مداوم است. همیشه کار دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بازدیدکنندگان را خوشحال تر کنید و نتیجه را افزایش دهید.

9 نکته ای که در زیر بیان کرده ایم مکان بسیار خوبی برای شروع هستند، اما در اینجا چند راه دیگر وجود دارد که می توانید برای بهبود وب سایت خود الهام بگیرید.

  • از مشتریان خود نظرسنجی کنید: از بازدیدکنندگان و مشتریان در مورد رضایت آنها از وب سایت فعلی خود بپرسید. می‌توان این کار را از طریق نظرسنجی‌های شخصی یا در محل انجام تا بازدیدکنندگان انجام داد شما دوست دارید چه پیشرفت‌هایی را ببینید. پیشنهاد تخفیف یا انگیزه دیگری را برای دریافت بازخورد ارزشمندتر در نظر بگیرید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی وب سایت از یک منبع رایگان مانند StuDocu استفاده کنید. مقاله ها را بخوانید، سخنرانی ها را تماشا کنید و برخی از وب سایت های مورد علاقه خود را مرور کنید تا بفهمید چه چیزی یک سایت را نسبت به سایت دیگر متمایز می کند.
  • از بینش یک متخصص استفاده کنید: در حالی که استفاده از یک طراح وب حرفه ای یا آژانس خلاق می تواند قیمت بالایی را به همراه داشته باشد، این فرصت دریافت سرمایه را می دهد. اگر به دنبال این هستید که واقعاً وب سایت را از نظر تجربه استفاده و درآمد خود در سطح بعدی برسانید، یک چشم متخصص می تواند معجزه کند.

1. بهبود کیفیت سرعت لود سایت

این برای همه ما اتفاق افتاده است: شما روی یک پیوند کلیک کنید و منتظر بمانید تا لود شود…و منتظر بمانید…و منتظر بمانید… تا زمانی که تسلیم شوید و سایت دیگری پیدا کنید که سریعتر لود می‌شود.

در واقع، 47 درصد از کاربران پس از مشاهده تنها یک صفحه در یک سایت،سایت را می‌بندند.

این مهم است که سرعت لود سایت شما چقدر است.

برای مشاهده سرعت لود سایت می‌توانید از گوگل پیج اسپید اینسایت و یا جی تی متریکس استفاده کنید.

معمولاً، پیشنهادات بر روی بهینه سازی تصاویر شما و کاهش کدهای جاوا اسکریپت یا CSS غیرضروری متمرکز است.

اگر یک طراح یا توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای نیستید، این فهرست ممکن است اصطلاحات تخصصی زیادی به نظر برسد. می توانید یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را برای کمک به رفع این مشکلات استخدام کنید.برای این منظور و مشاهده بهترین طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان روی لینک کلیک کنید.

بهبود سرعت سایت یک فرآیند ثابت است. همیشه کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا سایت خود را سریعتر اجرا کنید. سعی کنید هر هفته یا در هر ماه ساعتی را بهینه سازی سرعت لود سایت اختصاص دهید.

2. از سرفصل های توصیفی و متمرکز بر کلمات کلیدی در سئو استفاده کنید

عنوان صفحه اصلی شما اولین چیزی است که توجه خوانندگان شما را جلب می کند. باید فوراً آنها را به سایت هداین کنید و به آنها اطلاع دهید که در جای مناسب هستند.

برای انجام این کار، محتوای تیتر شما باید شامل دو بخش باشد: کلمات کلیدی SEO و زبان توصیفی قوی.

کلمات کلیدی راه شما برای این است که خواننده بداند سایت شما با هر آنچه که در گوگل تایپ کرده است مرتبط است. آنها همچنین به موتورهای جستجو کمک می کنند تا وب سایت شما را درک کرده و رتبه بندی کنند. زبان توصیفی به بازدیدکنندگان شما می گوید که چرا باید به جای بازدید از یک رقیب در سایت شما بمانند. معمولاً، زبان توصیفی نقطه فروش منحصر به فرد شرکت شما را برجسته می کند.در صورتی که پروژه سئو فعال دارید و نیاز به مشاوره سئو دارید روی لینک قیمت سئو در اصفهان کلیک کنید.

به این مثال توجه کنید.

“صفحه ساز وردپرس” کلمه کلیدی است. بسیار محتمل است که کاربران این عبارت یا تغییراتی را جستجو کرده باشند. دیدن این کلمات در سرفصل به بازدیدکنندگان کمک می کند بدانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده اند.

مهم است که زبان توصیفی در عنوان و سایر محتوای وب سایت شما نشان دهنده برند شما باشد. در هر فرصتی به نیازهای خاص و نقاط دردناک مخاطب هدف خود بپردازید.

به عنوان مثال، ممکن است در نظر داشته باشید که بر قیمت‌های پایین خود در مقایسه با رقبا تأکید کنید.

3. از تصاویر و گرافیک بصری جذاب استفاده کنید

به طراحی بعضی سایت های پربازدید فکر کنید و آنها را آنالیز کنید.

طراحان وب چگونه بر مهمترین محتوا تأکید کردند؟ شما به عنوان بازدیدکننده چگونه متوجه شدید که همه قطعات با یکدیگر مرتبط هستند؟

یک اصل ساده وجود دارد: سلسله مراتب گرافیکی.

با سلسله مراتب بصری، طراحان وب از اندازه، رنگ، مجاورت و سایر اصول برای نشان دادن اهمیت برخی عناصر یا محتوای وب سایت استفاده می کنند.

سلسله مراتب بصری مجموعه پیچیده ای از مفاهیم را در بر می گیرد که طراحان وب حرفه ای به شدت بر آنها تکیه می کنند. اگر از یک فروشگاه ساز استفاده می کنید یا یک وب سایت را از راه های دیگر طراحی می کنید، می توانید از برخی از این نکات برای گنجاندن سلسله مراتب بصری در طراحی وب خود استفاده کنید.

  • از اندازه و رنگ برای برجسته کردن محتوای مهم استفاده کنید: بزرگترین عناصر در سلسله مراتب بصری مهم ترین هستند. در نظر بگیرید که چگونه تصویر و اندازه فونت شما به خوانندگان می گوید چه چیزی مهم است. همچنین می توانید از رنگ های روشن تر یا رنگ های برجسته برای تأکید بر عناصر بصری استفاده کنید.
  • قرار دادن عناصر مرتبط در کنار یکدیگر: کاربران به طور شهودی درک می کنند که عناصر قرار گرفته در مجاورت نزدیک به هم متصل هستند. از این به نفع خود استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان کمک کنید تا با محصولات و خدمات شما ارتباط برقرار کنند.
  • فضای خالی زیادی را در نظر بگیرید: ممکن است به نظر مفید باشد که محتوای بیشتری را در وب سایت خود جمع کنید، اما وقتی این کار را انجام می دهید، در معرض خطر قرار گرفتن بازدیدکنندگان خود هستید. در عوض، از فضای سفید یا عدم وجود عناصر بصری برای تأکید بر تصاویر، تیترها و سایر محتواها استفاده کنید.
  • رنگ های مشابه را برای برجسته کردن مفاهیم مرتبط انتخاب کنید: مانند نزدیکی، رنگ به بازدیدکنندگان کمک می کند تا ایده ها را در یک صفحه وب یا حتی یک وب سایت کامل به هم متصل کنند. استفاده از رنگ‌های خاصی را برای شناسایی دسته‌بندی محصولات یا انتخاب یک رنگ خاص برای برجسته کردن معاملات و فروش در نظر بگیرید. با تئوری رنگ آشنا شوید تا به شما کمک کند بهترین رنگ ها را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

4. به چیدمان استاندارد در طراحی سایت پایبند باشید

با وجود بیش از یک میلیارد وب سایت، ممکن است وسوسه شوید که چیزی کاملاً منحصر به فرد ایجاد کنید تا بتوانید متمایز شوید.اما این کار را انجام ندهید.

اکثر کاربران اینترنت انتظار دارند انواع خاصی از طرح‌بندی در اکثر وب‌سایت‌ها وجود داشته باشد. عناصر نامتقارن، فونت های نامتناسب یا سایر عناصر بصری غیرمعمول می توانند باعث سردرگمی شوند. این به نفع شماست که به کاربران طرح مورد انتظار خود را ارائه دهید. سپس، می توانید از محتوا استفاده کنید تا به آنها نشان دهید چه چیزی شما را به انتخاب بهتری نسبت به رقبایتان تبدیل می کند.

آژانس دیجیتال مارتینگ رخ نت فعال در شهر اصفهان آماده خدمت رسانی در زمینه‌های طراحی سایت،سئو سایت،عکاسی صنعتی،طراحی لوگو و ایجاد هویت برند قوی است.کارشناسان در رخ نت تا راه اندازی فروش آنلاین در کنار شما هستند.

دکمه بازگشت به بالا