جامعهکسب و کار برتر

خرید تور مشهد و کیش با تخفیف باورنکردنی در ندابال فقط تا آخر هفته

از محبوب ترین و پرتقاضا ترین تور های گردشگری داخلی می توان به تور جزیره کیش و تور مشهد اشاره کرد.

در این مطلب قصد داریم انواع تور های این دو مقصد را مورد بررسی قرار داده و با مقایسه مزیت های آن ها به شما عزیزان کمک شایانی کنیم.

شما می توانید انواع تورهای گردشگری بویژه تورهای مشهد و کیش را با بالاترین کیفیت ممکن و با تخفیف باورنکردنی ، تا آخر این ماه در وبسایت ندابال آسمان مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید.

تضمین سفر خود را از ما بخواهید.

خرید تور مشهد

یکی از بزرگترین شهرهای کشورعزیزمان ایران ، شهر زیبای مشهد می باشد. امروزه شهر مشهد میان اقشار مختلف ، به عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری نیز شناخته می شود و تور های این شهر معمولا جزو پرطرفدارترین تور ها به شمار می روند.

وجود اماکنات تفریحی جذاب ، جاذبه های متنوع گردشگری ، وجود حرم امام رضا ( ع ) ، جایگاه های زیارتی و سیاحتی ویژه و هتل های مشهور اقامتی این شهر از عواملی هستند که تور مشهد از بوشهر را به عنوان یکی از محبوب ترین تور های گردشگری میان عموم تبدیل کرده اند.

اغلب تور های گردشگری این شهر ، با هدف سفر های زیارتی برگزار می گردنند به همین دلیل ، مسلمانان زیادی از سر تا سر دنیا خواستار خرید تور مشهد می باشند.

ما در ادامه قصد داریم تور های گردشگری شهر مشهد را به طور کامل زیر ذره‌بین قرار داده و به بررسی مزایا و معایب آن بپردازیم.

قیمت خرید تور مشهد

یکی از اصلی ترین پارامتر های اولیه در خرید انواع تور های گردشگری ، که برای اکثر مردم مهم ترین آن نیز محسوب می شود ، قیمت این تور ها می باشد.

برای برآورد قیمت دقیق تور های مشهد ، نیاز به مشخص کردن دقیق عواملی مانند : تعداد روز های سفر ، نوع سفر ( سفر زمینی یا هوایی ) ، کیفیت و خدمات هتل های اقامتی و خدمات درخواستی از تور می باشد.

برای مثال اگر تور هوایی مشهد را به همراه یک هتل اقامتی ۴ یا ۵ ستاره انتخاب کنید ، مسلما هزینه بیشتری را نسبت به تور های زمینی با هتل های ۲ یا ۳ ستاره باید بپردازید.

اما اگر بخواهیم حدود قیمت تور مشهد را برایتان مشخص کنیم از نفری ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق انواع تور های گردشگری به وبسایت آژانس مسافرتی ندابال مراجعه کرده و با مشخص کردن مبدا و مقصد خود ، دقیق ترین قیمت ها را مشاهده فرمایید .

معرفی بهترین هتل های اقامتی شهر مشهد

خواسته بسیاری از گردشگران از تور های گردشگری وجود بهترین هتل های اقامتی با حداکثر امکانات می ‌باشد. بنابراین ما در این بخش می پردازیم به معرفی چند تا از محبوب ترین هتل های اقامتی شهر مشهد که هر کدام جزو بهترین هتل های ایران نیز محسوب میشوند.

هتل قصر طلایی مشهد

این هتل جزو مجلل ترین هتل های اقامتی کشور عزیزمان ایران محسوب می شود که در بلوار امام رضا در نزدیکی میدان بسیج واقع شده است. سازه این هتل نیز به عنوان یکی از معروفترین شاهکار های معماری ایران شناخته میشود.

از ویژگی های بارز و متفاوت هتل ۵ ستاره قصر طلایی ، می ‌توان به نزدیکی به حرم امام رضا ( ع ) ، ظرفیت پذیرش بالای آن ، وجود رستوران ها و چایخانه های سنتی مجلل ، وجود امکانات تفریحی فوق العاده ای همچون استخر ، سونا ، جکوزی ، آرایشگاه و … اشاره کرد .

هتل درویشی ( بزرگترین هتل  مشهد )

هتل مجلل درویشی ، یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین هتل های شهر مشهد محسوب می شود که از طراحی باشکوهی برخوردار است.

فاصله ۱.۴ کیلومتری ، داشتن ترانسفر رایگان فرودگاهی ، وجود مجموعه آبی بی نظیر ، وجود دهکده سنتی برکه ، حمام ترکی و باشگاه بدنسازی از جمله بهترین امکانات این هتل با شکوه می باشند.

بررسی بهترین امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری شهر مشهد

آنقدر زیبایی های این شهر فراوان است که سالانه میلیون ها نفر از سراسر دنیا را مجذوب خود می کند.

در این بخش قصد داریم بهترین جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی شهر مشهد را مورد سنجش قرار دهیم.

سرزمین موج های آبی

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و تور مشهد را انتخاب کرده اید‌ ، پیشنهاد می کنیم برای یک تجربه ی هیجان انگیز و متفاوت حتما سری به سرزمین موج های آبی ( پارک آبی مشهد ) بزنید.

سرزمین موج های آبی در دو ساختمان جزا با فاصله ۱۰۰ متری از یکدیگر قرار دارند این سرزمین در بلوار اندیشه مشهد در سال ۱۳۸۶احداث شده است.

این پارک آبی از معدود پارک هایی است که امکان پذیرش خوانوادگی مراجعه کنندگان را دارد .

بانوان و آقایان می‌توانند  با مراجعه به پارک آبی مشهد ، در ۲ پارک متفاوت نزدیک به هم تجربه ای متفاوت را برای خود رقم بزنند.

بازار رضا

از هر چه بگذریم از خرید و بازار در مسافرت نمی توان گذشت .

در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام بازار وسیعی به نام بازار رضا مشهد وجود دارد.

از ویژگی های جذاب این بازار می توان به نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی ، دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی ، سرپوشیده بودن آن و تنوع بسیار زیاد محصولات اشاره کرد.

این بازار به ععنوان محبوب ترین بازار شهر مشهد نیز معروف است.

خرید تور ارزان کیش

جزیره کیش به عنوان زیباترین جزیره ایران معروف است و سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی از توریست های داخلی و خارجی می باشد.

این جزیره زیبا ، در قلب خلیج فارس واقع شده است و جاذبه های خیره کننده ای دارد.

تورهوایی کیش ، جزو پرفروش ترن تور های داخلی ایران محسوب می شود .

به دلیل اینکه اکثر پرواز های داخلی به سمت جزیره کیش از مبدا شهر تهران انجام میشود ، تور های کیش از مبدا تهران به نسبت از قیمت پایین تری برخوردارند به همین دلیل تورهوایی کیش جزو پرفروش ترن تور های داخلی محسوب می شود .

رستوران های بینظیر ، تفریحات آبی هیجان انگیز ، جاذبه های زیبای گردشگری ، اقامت گاه ها و هتل های باشکوه و مراکز خرید متنوع از عواملی می‌باشند که تور کیش از یزد را میان مردم بسیار بسیار محبوب ساخته است.

مناسب ترین زمان برای رزرو تور کیش

جزیره کیش از موقعیت آب و هوایی گرم و مرطوبی برخوردار است لذا تابستان های بسیار گرم و طاقت فرسایی را دارد.

اگر برای گشت و گذار و دیدن اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری به این جزیره سفر می‌ کنید بهترین زمان از اوایل پاییز تا اواسط فصل بهار است .

اما اگر از شلوغی بیزارید و می خواهید زمانی خلوت به کیش سفر کنید پیشنهاد ما خرید تور تابستانی کیش است .

تور های تابستانی جزیره کیش از مزایای ویژه ای نیز برخوردارند که در ادامه به آن ها می پردازیم .

تورهای تابستانی کیش ، شامل جشنواره های ویژه ای نیز می باشند و شما می توانید با شرکت در این جشنواره ها سفری متفاوت و هیجان انگیزی را برای خود برهم بزنید .

از دیگر مزایای تور تابستانی جزیره کیش می توان به ارزان بودن کالا ها در این فصل می باشد.

دکمه بازگشت به بالا