اقتصادی

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی هفت شهر خوزستان

رویداد برتر/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بر اثر بارندگی و سیلاب ناشی از پدیده موسمی تاسیسات آبرسانی شهرستان های باغ ملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندر امام، رامهرمز و هفتکل دچار خسارت و مشکل شدند. . حل می شوند.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با رویداد برتر، با اشاره به خسارات وارده به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی استان در اثر سیل و پدیده موسمی اظهار کرد: در مناطق مختلف خوزستان بارش شدید باران و سیل ناشی از پدیده بادهای موسمی خسارت وارد کرد. تجهیزات و امکانات آبرسانی خسارت وارد کرد.

وی افزود: این بارندگی ها موجب خسارت و مشکلاتی در تاسیسات آبرسانی شهرهای باغ ملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندر امام، رامهرمز و هفتکل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور تثبیت وضعیت تامین آب در شهرهای سیل زده تلاش شد تا مردم ساکن در مناطق مختلف به صورت 24 ساعته مشکلی در تامین آب نداشته باشند.

کرمی نژاد ادامه داد: زمانی که تاسیسات یا چاه های آبرسانی روستاهای استان به دلیل سیلاب با مشکل مواجه می شد، آب از طریق تانکر به مردم تحویل داده می شد تا مشکلی برای تامین آب شرب مردم سیل زده وجود نداشته باشد. مناطق.

بلافاصله پس از پیش بینی سازمان هواشناسی برای وقوع باران های موسمی و احتمال وقوع سیلاب در خوزستان، تیم های عملیاتی عفافه خوزستان از ابتدای هفته جاری در آماده باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: تمامی ماشین آلات سنگین و سبک، تجهیزات کمکی و مولدهای برق اضطراری استان نیز به حالت آماده باش درآمده تا شاهد کمترین مشکل در استان باشیم.

کرمی نژاد ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تاسیسات سایر استان های خوزستان که دچار آبگرفتگی نشده اند، عادی و پایدار است و مشکل دائمی آب در استان وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا