اقتصادیکسب و کار برتر

پرسودترین کالاها برای خرید از علی بابا و فروش در ایران

راهنمای خرید از سایت علی بابا در سال 2020: قیمت مذاکره، پرداخت و حمل کالا از چین

علی بابا سایتی است که می توانید هنگام جستجوی کالاهای مورد نیازتان، تامین کنندگان آنها را در چین از طریق این سایت پیدا کنید. در ظاهر، خرید از علی بابا نسبتاً ساده به نظر می رسد. اما چگونه می توان تامین کنندگان معتبری پیدا کرد. با آنها مذاکره کرد و کالاهای خود را به ایران حمل کرد؟ در این مقاله، ما به همه این موارد خواهیم پرداخت.

علی بابا چیست؟

علی بابا یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیکی دقیقاً مانند سایت آمازون است. نیازهای خریداران آنلاین را نیز پوشش می دهد. با این حال، این سایت بیشتر به خرید عمده می پردازد و برخلاف آمازون، شما می توانید تولیدکنندگان و تامین کنندگان را در علی بابا پیدا کنید. می توانید با آنها تماس بگیرید و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید.

سایت علی بابا در اصل یک فهرست از کارخانه ها و شرکت های بازرگانی چینی در چین است. اگر به دنبال تأمین کنندگان چینی هستید، علی بابا یکی از بهترین منابعی است که می توانید پیدا کنید. در واقع حتی شرکت های چینی نیز از آن استفاده می کنند.

آیا می توانید از علی بابا Drop Ship کنید؟

اکثر تأمین کنندگان علی بابا از شما می خواهند حداقل سفارش (MOQ) شما حداقل 500 دلار باشد و یا بیشتر خرید کنید. بنابراین، علی بابا برای حمل و نقل Drop Ship گزینه بسیار مناسب نیست.

اگر می خواهید از روش Drop Ship استفاده کنید، بهتر است از سایت خواهر علی بابا، علی اکسپرس استفاده کنید. همچنین می توانید مقاله ما را در مورد نحوه استفاده از علی اکسپرس برای اعتبار سنجی محصولات قبل از عرضه در فروشگاه خود بررسی کنید.

آیا علی بابا معتبر است؟

سوالی که احتمالاً بیشتر در مورد علی بابا می شنوم این است که “آیا استفاده از آن بی خطر است؟” پاسخ بله است.

استفاده از علی بابا بی خطر است، اما با توجه به کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است (که در یک ثانیه به آن دست می یابم).

اگر از علی بابا سفارش دهید، تا زمانی که برخی اقدامات احتیاطی عادی را دنبال کنید. مطمئناً همیشه کالاهای خود را دریافت خواهید کرد. در طول تقریباً ده سال استفاده از علی بابا، من به هزاران تامین کننده کالا میلیون ها تومان سفارش کالا داده ام و هرگز از من کلاهبرداری نشده است.

با این حال، هنوز هم بهتر است اقدامات احتیاطی انجام شود. این موارد برخی از موارد اساسی است که باید دنبال کنید:

  • سفارش فقط از شرکت های چینی
  • فقط از تامین کنندگانی که دارای نشان طلایی هستند خرید کنید
  • پرداخت از طریق انتقال وجه برای سفارشات بزرگتر، امری طبیعی است. اما همیشه مطمئن شوید که نام ذینفع با نام شرکت مطابقت داشته باشد. این روش برای افرادی است که دارای حساب ارزی در خارج از کشور هستند. اگر شما حساب بانکی در خارج از کشور ندارید نگران نباشید، یکی از خدمات ویژه ما انتقال حواله برای خرید از سایت علی بابا است.
  • در ابتدا کم سفارش دهید و به تدریج اندازه سفارش خود را افزایش دهید.

اگر از این دستورالعمل های اساسی پیروی کنید، مطمئناً از شما کلاهبرداری نخواهد شد.

اکنون، نکته ای که در رابطه با کیفیت ذکر کردم را توضیح می دهم. دریافت محصولات با کیفیت پایین در چین هنگام سفارش در علی بابا یک نگرانی بسیار بزرگ است.

نکات کلیشه ای بعضی اوقات درست هستند و اگر از بهترین روش های کاملاً آسان پیروی نکنید، کلیشه های تقلبی محصولات “ساخت چین” برای شما صادق خواهند بود.

منظور همان حسی است که در هنگام دانستن کشور تولیدکننده کالا پیدا می کنیم. به عنوان مثال اکثرا حس خوبی نسبت به “ساخت چین” نداریم در صورتی که اگر روی محصول برچسب “ساخت فرانسه” خورده باشد اطمینان خاطر بیشتری نسبت به کیفیت محصول داریم.

نحوه خرید عمده از علی بابا

در حالی که شرکت هایی در علی بابا وجود دارند که به خریداران امکان خرید فقط یک کالا را می دهند، این غول تجارت الکترونیکی عمدتا برای عمده فروشان طراحی شده است. برخلاف خرده فروشان، عمده فروشان به صورت عمده خرید می کنند و معمولاً فروشی به خریداران تکی ندارند.

در اینجا خلاصه ای سریع از مراحل خرید موفقیت آمیز عمده از علی بابا آورده شده است.

دقیقاً کالای مورد نظر برای خرید عمده را تعیین کنید. ابتدا یک موقعیت مناسب پیدا کنید، سپس دقیقاً محصولات مورد نظر برای خرید را مشخص کنید. در مورد مشخصات، کیفیت و ویژگی های محصول خاص باشید.

تامین کنندگان مناسب را جستجو کرده و با آنها مذاکره کنید. آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که با یک تامین کننده کنار بیایید. پس از یافتن یک تأمین کننده مطمئن ، وقت آن است که در مورد عوامل مهمی مانند حداقل تعداد سفارش MOQ ، کیفیت محصول و زمان تولید آن صحبت کنیم.

کالای نمونه بگیرید. حرف آنها را قبول نکنید تصاویر به راحتی دستکاری می شوند و به سختی می توانید یک تامین کننده قابل اطمینان بیابید که کالاهای نمونشان با کالاهای تولید شده برای شما یکی باشد بیابید.

هنگام درخواست نمونه، اطمینان حاصل کنید که نه تنها محصول بلکه نحوه بسته بندی آن نیز در نظر گرفته شده است.

هزینه کالاهایتان را به خود تأمین کنندگان پرداخت کنید. خوشبختانه برای عمده فروشان، علی بابا پرداخت را بدون اعلام رضایت از طرف شما مبنی بر اینکه محصولات را در شرایط خوبی دریافت کرده اید، آزاد نمی کند.

شما همیشه می توانید به صورت خصوصی به تأمین کنندگان بپردازید، اما مجبورید این کار را با مسئولیت خود انجام دهید. اگر قبلاً رابطه همکاری خوبی با آنها برقرار کرده اید، این مسئله چندان مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.

انواع تامین کننده در علی بابا

در علی بابا ، دو نوع تامین کننده وجود دارد:

  • تامین کنندگان طلایی
  • تأمین کنندگان غیر طلایی

یک تامین کننده طلایی برای افزایش رتبه، خدمات بازاریابی و غیره حق بیمه پرداخت می کند و علی بابا بخشی از تأیید هویت محدود این تأمین کنندگان را انجام می دهد. با این حال، توجه داشته باشید که فقط به این دلیل که یک تامین کننده برچسب طلایی در علی بابا دارد، به این معنی نیست که این تامین کننده محصولات با کیفیت خوبی دارد. با این حال، برخی از نشانه های قانونی بودن و سرمایه گذاری این تامین کننده است.

من شخصاً سعی می کنم فقط به عنوان مکانیزم فیلتر با تامین کنندگان طلایی کار کنم، اما باز هم یادتان باشد که یک تامین کننده طلایی به این معنی نیست که یک تامین کننده عالی هستند.

علی بابا، هم شامل شرکت های چینی و هم شامل شرکت های غیرچینی است. هرچند تامین کنندگان چینی اکثریت عمده تأمین کنندگان را تشکیل می دهند. تأمین کنندگان همچنین می توانند در قالب شرکت های بازرگانی و کارخانه ها نیز عرضه شوند.

یک شرکت بازرگانی، محصولی را که برای فروش عرضه می کند، تولید نمی کند و به طور کلی دارای قیمت های کمی بالاتر، کیفیت کمی پایدارتر و انتخاب محصول بیشتری است. کارخانه ها قیمت های کمی پایین تر و انتخاب محدودتر و کیفیت غیر قابل پیش بینی بیشتری دارند. ذاتاً نه خوب است و نه بد، اما تفاوت این نوع تأمین کنندگان را بدانید بد نیست.

چگونه می توان تامین کنندگان عالی را در علی بابا پیدا کرد؟

قبل از اینکه حتی نگران حداقل تعدادسفارش MOQ و هزینه حمل کالا از چین به ایران باشید، ابتدا باید تامین کنندگان مناسب را پیدا کنید. برای اینکه به دنبال تامین کنندگان در علی بابا باشید، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر شرکت ثبت شده ای ندارید، نگران نباشید. می توانید هر آنچه را که می خواهید به عنوان نام شرکت در آن قرار دهید.

با راه اندازی حساب خود، نکته بعدی که باید بفهمید این است که می خواهید چه محصولی را جستجو کنید. پس از دانستن اینکه چه کالایی است، پیش بروید و آن را در علی بابا جستجو کنید.

هدف نهایی شما هنگام جستجوی تامین کنندگان باید یافتن 3 تا 5 تامین کننده بالقوه، تماس با آنها و دریافت قیمت محصولات آنها باشد.

اولین کاری که من هنگام شروع جستجو انجام می دهم این است که نتایج من بر اساس منبع و نه بر اساس محصول مرتب شود (کاری که علی بابا به طور پیش فرض انجام می دهد). در غیر این صورت، نتایج جستجوی برتر فقط یک یا دو تأمین کننده دارند. تصویر زیر را ببینید.

شما می خواهید به دنبال تهیه کننده هایی بگردید که محصولاتی مشابه آنچه شما به دنبال آن هستید را داشته باشند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از تامین کنندگان به سادگی عکس محصولات مارک غربی را می دزدند. من دوست دارم به دنبال نشانه هایی برای واقعی بودن عکس ها بگردم ، مانند:

  • علامت گذاری عکس در چین (به عنوان مثال، مردم چین در عکس های خود چینی می نویسند)
  • علامت شرکت چینی روی عکس
  • عکس های با کیفیت متوسط (اکثر تأمین کنندگان عکس هایی با کیفیت خرده فروشی نمی گیرند)

نحوه تماس با تامین کنندگان در علی بابا

یافتن تامین کننده مناسب هم مهارت و هم شانس می خواهد. حتما در گوگل در مورد شرکت یک جستجوی کوچک انجام دهید. با افزودن کلمات کلاهبرداری، هشدار یا مراقب باشید در نوار جستجو، به دنبال پرچم های قرمز باشید.

جدا از این مسئله، تامین کنندگان علی بابا می توانند در انتخاب مشتریان خود به صورت انتخابی عمل کنند. می توانید نرخ پاسخ دهنده را در صفحه نتایج جستجو ببینید. تقریباً همیشه خواهید دید که این نرخ پاسخ، بسیار کمتر از 100٪ است. تأمین کنندگان علی بابا اغلب بسیاری از درخواست های خریدار را نادیده می گیرند.

نکته مهم: همچنین می توانید لیست سیاه تأمین کننده را بررسی کنید تا مطمئن شوید شرکتی که با آن کار می کنید در بین تأمین کنندگان بد وجود دارد یا خیر.

روش های مختلفی برای افزایش احتمال پاسخگویی یک تامین کننده به شما وجود دارد. سوالات زیر را در نظر بگیرید:

    آیا می دانید دقیقاً به دنبال چه محصولی هستید؟ یا آیا شما به دنبال یک لیست کامل و لیست قیمت هستید؟

    آیا شما در مورد خرید کالاهای مورد نیازتان واضح و دقیق هستید؟ یا آیا تامین کننده شما باید وقت زیادی را برای پاسخ دادن به ایمیل شما بگذارند، مخصوصاً برای یک چینی که به خوبی به انگلیسی مسلط نیست.

    به عنوان مثال ایا شما خریدار عمده لوازم یدکی خودرو از چین هستید و یک فروشگاه بزرگ دارید؟

در اولین ایمیلم، هدف من این است که فقط چند سوال در مورد یک محصول بپرسم. این معمولاً شامل قیمت و شاید یک سوال ساده درمورد مشخصات محصول باشد. در اولین ایمیل خود آنها را با سوالات زیادی غرق نکنید. همچنین به یاد داشته باشید که انگلیسی زبان دوم برای تأمین کنندگان است. بنابراین هر پاسخ از آنها زمان زیادی را می گیرد.

من همچنین با آنها از طریق اپلیکیشن ویچت صحبت می کنم – تقریباً همه در چین ترجیح می دهند به جای اشتفاده از روش های ارتباطی مختلف مانند ایمیل از ویچت استفاده کنند. اگر در امر واردات کالا از چین جدی هستید ، فوراً ویچت را روی موبایل خود نصب کنید. توجه داشته باشید این اپلیکیشن رایگان است.

فایروال بزرگ

سانسور در چین رایج است و می تواند روی ایمیل شما تأثیر بگذارد.

فایروال بزرگ دسترسی به سرویس های رایجی مانند گوگل از جمله جیمیل، واتس اپ، فیسبوک و دراپ باکس را مسدود می کند. از استفاده از هرگونه لینک به این سرویس ها خودداری کنید.

همچنین، اینترنت در چین بسیار کند است و دانلود فایل هایی با حجم بالا مدت زمان زیادی طول می کشد.

با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن ایمیل، بهتر است از اپلیکیشن ویچت برای ارتباط با تامین کنندگان استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات علی بابا را بشناسید

برای راه اندازی یک برند، اولین انتخاب این است که پرفروش ترین محصولات علی بابا را پیدا کنید. آیا قبلاً در مورد خرید از سایت علی بابا تحقیق کرده‌اید؟ اگر نه، ادامه دهید و فوراً این کار را انجام دهید! کارشناسان ما عرضه‌کنندگان سایت Alibaba را می‌شناسند و می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین محصولات را از عرضه‌کنندگان قابل اعتماد تهیه کنید. معمولاً یافتن پرفروش ترین محصولات دشوار است. چرا؟ زیرا مبتدیان حتی نحوه خرید از سایت علی بابا را بلد نیستند. در این راهنما، مروری جامع از پلتفرم علی بابا و محصولات پرفروش آن خواهیم داشت.

سایت alibaba (علی بابا) چیست؟

Alibaba.com با بازارهای معمولی که در کارهای روزمره خود با آنها سر و کار دارید متفاوت است. قیمت‌گذاری و روش‌های فروش آن طور دیگری است. علی بابا یک مرکز تجاری برای اکثر تولید‌کنندگان چینی است. علاوه بر این، بسیاری از تولید‌کنندگان در سراسر جهان نیز به آن پیوسته اند. این پلتفرم محصولات خود را بر اساس مقادیر سفارشات جزئی و محدوده قیمت ارائه می‌دهد. شما باید قیمت‌ها و کیفیت را بررسی کرده و سپس برای خرید از سایت علی بابا تهیه کنید.

مهمترین ویژگی‌های خرید از سایت alibaba

  • علی بابا بهترین گزینه برای عمده فروشان است.
  • این پلتفرم همچنین برای خریدارانی که به محصولات با برچسب سفید سفارشی نیاز دارند مثمر ثمر است.
  • یک پلتفرم تمام عیار برای کسانی است که نیاز به واردات عمده کالا با میانگین سود بالا و در نهایت تجارت پرسود از چین دارند.
  • محصولات اینجا کیفیت خوب و قیمت پایینی نسبت به هر فروشگاه اینترنتی جهانی دیگری دارند.
  • تولیدکنندگان و صنایع کالای خودشان را به صورت عمده می‌فروشند.

مزایا و معایب خرید از سایت علی بابا

قبل از این که درباره پرفروش ترین محصولات علی بابا توضیح دهیم، بیایید برخی از مزایا و معایب خرید از سایت علی بابا را ببینیم:

مزایای خرید از سایت alibaba

  • از آنجایی که تولیدکنندگان فروشنده مستقیم در علی بابا هستند، سود بیشتری خواهید داشت.
  • امکان انتخاب‌های زیادی در هر دسته‌بندی وجود دارد، زیرا موجودی‌های پرفروش ترین محصولات علی بابا و سایر کالاها روزانه در حال افزایش هستند.
  • اگر می‌خواهید یک برند باشید، برچسب‌های سفید یا طرح های سفارشی در دسترس هستند؛ بوسیله آنها می‌توانید نام کالا را هر چه دوست دارید بگذارید.
  • این پلتفرم به شما احساس مالکیت می‌دهد.
  • نحوه خرید ازAlibaba برای یک تازه کار کمی دشوار است؛ اما فرآیند جستجو آسان و جامع است. این ابزارهای پشتیبانی می‌توانند شما را دقیقاً به فردی که نیاز دارید بفرستند. آشنایی با بهترین روش های جستجو در alibaba برای پیدا کردن پرفروش ترین محصولات نیز بسیار مفید خواهد بود.
  • در صورت ایجاد تقاضای بالا گزینه‌ای برای ارسال و اشتراک گذاری خودکار درخواست‌ها وجود دارد.
  • برای بررسی کیفیت محصول می‌توانید از نمونه‌ها، بازرسی‌ها یا ممیزی‌های کارخانه درخواست کنید. بازرسی کالا در چین توسط نمایندگان گروه تجاری ما برای اطمینان از انجام تعهدات توسط فروشنده جهت خرید مستقیم کالا از چین کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

معایب خرید از سایت علی بابا

  • شما نمی‌توانید یک محصول خاص مانند پرفروش ترین محصولات علی بابا را با قیمت رقابتی خریداری کنید. حداقل چیزی که شما بالاتر می‌خرید قیمت آن خواهد بود. بنابراین، شما همیشه باید حداقل مقدار سفارش را در نظر بگیرید.
  • بدون اجازه توزیع‌کننده نمی‌توانید یک کالای برند را در منطقه خود بفروشید. پس بهتر است محصولات برند را از چین خریداری نکنید.
  • شما عکسی با کیفیت از محصول خود دریافت نخواهید کرد زیرا بسیاری از تولید‌کنندگان کوچک یا متوسط هستند و ممکن است اخیراً به فروش آنلاین روی آورده و یک کادر عکاسی حرفه ای نداشته باشند.
  • اندازه لباس در آسیا متفاوت است. بنابراین، اگر در جایگاه یک خط تولید لباس هستید، داشتن دقت لازم ضروری است.
  • اقلام ظریف و شکننده ممکن است معیوب یا شکسته شوند. بنابراین برای تازه کارها گزینه خوبی نیست مگر اینکه روش های منبع یابی کالا از چین را به خوبی بشناسید.
  • هنگام دریافت محصول ممکن است با تاخیرهای زیادی مواجه شوید. در شرایط فعلی کرونا، ممکن است تاخیرها بیشتر هم باشد. ذهن خود را برای آن آماده کنید. یا قبل از ثبت سفارش، زمان آن را از منابع معتبر تأیید کنید.

پرفروش ترین محصولات علی بابا کدامند؟

محصولات زیادی در علی بابا وجود دارد که تقاضای بالایی دارند. بسیاری از ماشین آلات صنعتی و محصولات با قیمت بسیار بالا در حال فروش هستند؛ اما ریسک زیادی در ارتباط با این موارد وجود دارد.

در زیر نکات کلیدی که باید برای خرید کالا از علی بابا در نظر بگیرید آمده است:

  • محصول باید دارای ارزش خالص پایین و میانگین سود بالایی باشد.
  • نسبت حجم و وزن باید حداقل باشد.
  • محصول نباید خیلی شکننده و ظریف باشد.
  • محصولاتی مانند ظروف شیشه ای نخرید؛ زیرا ممکن است در حین حرکت پالت آسیب ببینند.
  • از علی بابا لباس نخرید مگر اینکه سایز هر اجناس تایید شده باشد. اگر تازه کار هستید بدون راهنمایی و نظارت مناسب، بهتر است ریسک نکنید.

۲۰ نمونه از پرفروش ترین محصولات سایت علی بابا

هیچ روش یا ابزاری وجود ندارد که بتواند پرفروش ترین محصولات را در علی بابا به شما بگوید. بنابراین، با در نظر گرفتن نکات مهم، ۲۰ محصول برتر برای خرید از سایت alibaba به شرح زیر است:

شیشه حرارتی آیفون

شیشه حرارتی آیفون تا زمانی که شرکت اپل وجود نداشته باشد، تقاضای زیادی خواهد داشت. این شیشه ها برای آیفون‌ها نسبت به سایر محصولات علی بابا برتری آشکاری دارد و جزو اولین موارد لیست پرفروش ترین محصولات علی بابا میباشد. این محصول جمع و جور و سبک است. علاوه بر این، اگر این محصولات را در FBA آمازون خود قرار دهید، هزینه‌های ماهانه شما بسیار کم خواهد بود.

پایه شارژ قابل حمل

پایه شارژ در لیست پرفروش ترین محصولات علی بابا دومین محصول پرفروش است. یک پایه شارژ قابل حمل، قابی برای ایرپاد، هدفون، گوشی و ساعت است. یک پایه شارژ موبایل می‌تواند این وسایل را شارژ کند. پایه‌های شارژ قابل حمل این روزها تقاضای زیادی دارند. پایه شارژ ایرپادها و هدفون‌ها در بالاترین سطح خرید از سایت Alibaba تقاضا قرار دارند.

هدفون بی سیم بلوتوثی

سومین کالای پرفروش در لیست سایت alibaba هدفون بی‌سیم بلوتوثی است. با افزایش استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه، اقلام مرتبط با آن نیز تقاضای زیادی دارند. به همین دلیل است که هدفون بی‌سیم بلوتوثی یک کالای پرفروش است. شما می‌توانید آن را در رنگ‌ها و شکل‌های مورد علاقه‌تان جستجو کنید.

گردنبند

این روزها گردنبند یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات برای خرید از علی بابا است. مردم در سرتاسر جهان گردنبندهایی را با نام، نمادهای کوچک یا هنر مینیمال دوست دارند. طلا و جواهر هرگز از لیست تقاضا خارج نمی شود. ممکن است تغییری در سبک آنها ایجاد شود، اما هرگز عرضه آن کاهشی نیست.

قاب آیفون

قاب‌های آیفون پرفروش ترین محصولات علی بابا هستند. قاب‌های ساده آیفون با رنگ‌های متنوع گزینه‌هایی برای انتخاب مشتریان می‌باشند. این قاب‌ها نیز، مانند سایر ابزارهای تلفن همراه، یکی دیگر از موارد پرفروش است و برای همیشه تقاضای بالایی جهت خرید از سایت alibaba خواهند داشت.

کابل آیفون

کابل مغناطیسی آیفون یکی دیگر از محصولات پرفروش علی بابا است. این شارژر دارای مغناطیس قویتر و شارژ کردن و انتقال داده سریعتر می‌باشد. دو طرف آن فلزی است. دارای کانکتور مغناطیسی جداشدنی بوده به راحتی می‌توان آن را محکم کرد و باعث کاهش سایش در حین وارد کردن کابل یا وصل کردن آن می‌شود.

برس‌های رنگین کمان

این برس‌ها مانند برس‌های معمولی در رنگ‌های رنگین کمانی نیستند. در این برس‌های رنگین کمان از نوع خاصی بامبو برای تولید چند رنگ استفاده می‌کنند. شما تنها کسی نیستید که می‌خواهید این محصول را با رنگ‌های منشا گرفته از طبیعت و منحصر به‌ فرد آن امتحان کنید. برس رنگین کمانی یکی از پرفروش ترین محصولات علی بابا است.

لوازم طراحی ناخن

هنر چشم نواز طراحی‌های ناخن و سایه‌های خارق العاده رنگ ناخن و تنوع آن، این محصول را به یک کالای پرفروش تبدیل کرده است. ظاهر چشمگیر محصول نیز می‌تواند علتی برای تعداد زیاد سفارش‌ها باشد. طراحی ناخن یکی از پرطرفدارترین محصولات در جدول است. همچنین یکی از پرفروش ترین محصولات علی بابا است.

انواع گردنبند

گردنبندهایی با نرخ ارزان، آن را به کالایی پیشگام در لیست فروش بازار تبدیل می‌کند که مشتریان زیادی را به خرید از علی بابا جذب می‌کند. شما می‌توانید طرح‌های مختلفی را انتخاب کنید اما مراقب باشید که نرخ ها را بررسی کنید. تنوع گردنبند ارائه شده، آن را به محصولی پرفروش تبدیل کرده است.

پودر سفید کننده دندان

دندان‌ها یکی از اولین چیزها برای برداشت از شخصیت افراد هستند. بسیاری از افراد تمیزی شما را از روی دندان‌هایتان قضاوت می‌کنند. بنابراین، محصولاتی مانند این محصولات ویروسی هستند. این محصولات می‌توانند با یک کمپین تبلیغاتی خوب تبدیل به یک روند رو به رشد در فروش شوند. به نظر می‌رسد این کالاها برای مردم بسیار مفید بوده‌اند. به همین خاطر، بیش از ۵۰۰۰۰ نفر آن را تا آوریل ۲۰۲۰ سفارش دادند.

قاب آیفون گل دار

طبق تحقیقاتی که روی علی بابا انجام دادیم، دریافتیم که قاب گلدار آیفون یک آیتم هیجان انگیز است. با حجم فروش قابل توجه، به پرفروش ترین محصولات علی بابا تبدیل شده است.

برچسب ناخن

برچسب‌های ناخن یک سبک جدید طراحی مینیمالیستی ناخن هستند. هنر طراحی ناخن و برچسب‌هایی که می‌توانند به ناخن ها زیبایی بیافزایند، بهترین گزینه برای فروش در سایت alibaba هستند. برچسب‌های گل برای ناخن‌ها با رتبه بالا و قیمت پایین در رتبه دوازدهم سفارش ما قرار دارند.

تاپ آستین بلند دخترانه

پس از همه‌گیری ویروس کرونا، استفاده از لباس‌های پوشیده رو به رشد است. تاپ‌های آستین بلند یکی از آنهاست. این تاپ‌های شیک با سبک منحصر به فرد و همه کاره خود تقاضای زیادی دارند. تاپ آستین بلند با طراحی چشمگیر بازخورد خوبی را از سوی کاربران به دست آورده است. فروشندگان علی بابا از طریق فروش داغ  این مدل به رشد فروش دست یافته اند.

کابل Micro USB (اندروید)

یکی دیگر از محصولات دنیای الکترونیک، کابل Micro USB است. این وسیله اتصال آسان با گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های کامپیوتری را فراهم می‌کند. استحکام سیم، دوام و قیمت ناچیز کالا، آن را به بهترین محصول برای سفارش تبدیل کرده است. همچنین یکی از پرفروش ترین محصولات برای خرید از علی بابا است که مشتریان زیادی دارد.

کابل مغناطیسی Micro USB

وجود دستگاه USB مغناطیسی اندروید در لیست ما، شهرت این کابل‌های اتصال را نشان می‌دهد. گوشی‌های هوشمند را به صورت  USB به هم متصل می‌کند. سرعت انتقال داده و اتصال بالایی دارد. کابل Micro USB از آنجایی که به انواع موبایل‌های اندرویدی متصل می‌شود محبوبیت دارد.

قاب آیفون با بافت الماسی

در میان سایر انواع قاب آیفون، قاب‌های بافت الماسی نیز معروف هستند. ظاهری پویا با طراحی شفاف به پشت می‌دهد. همچنین از دستگاه نیز محافظت می‌کند. این قاب‌ها زیبایی دستگیره حمل آیفون را افزایش می‌دهند. استفاده گسترده از این قاب‌ها باعث شده است تا پرفروش ترین محصولات علی بابا باشند.

مژه مصنوعی / اکستنشن مژه

مژه مصنوعی یکی از اجزای اصلی آرایش است. شکل و ظاهر طبیعی این مژه‌ها آن‌ها را به پرفروش ترین محصولات علی بابا تبدیل کرده است. تنوع لیست، موارد مورد علاقه کاربران را نشان می‌دهد. آنها معمولاً اقلامی با قیمت ارزان برای خرید از سایت alibaba هستند.

ژل ناخن

ژل ناخن نیز یکی از محصولاتی است که در صدر سفارشات قرار دارد. این محصول پر زرق و برق، تنوع زیادی در رنگ‌ها دارد. رنگ‌های تجملاتی و کیفیت چشم نواز ژل ناخن، افراد را به خرید وا می‌دارد. با هر لباسی می توان ناخن‌های رنگی داشت. این کار زیبایی ناخن ها را بیشتر می‌کند.

محافظ صفحه نمایش آیفون

باز هم، یکی دیگر از کالاهای پرفروش برای لوازم جانبی آیفون. همانطور که می‌دانید تلفن اغلب از دستان ما لیز می‌خورد و این تنها یک محافظ است که می‌تواند یک صفحه نمایش را محافظت کند. بنابراین، هر زمان که موبایلی افتاد، یا شخصی آیفون جدیدی خرید، منتظر تماس برای سفارش باشید.

هدفون

هدفون بادوام و ارزان قیمت نیز راه خود را به پرفروشترین محصول باز کرده است. خرید آن از Alibaba برای همه مقرون به صرفه است. علاوه بر این، این وسیله‌ها صدایی آرام بخش و شفاف دارند. به خوبی تنظیم می‌شوند. و با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار هستند.

تیتر و عناوین این خبر مخفی کن
دکمه بازگشت به بالا