ورزش

امیدوارم صدرنشینی پرسپولیس تداوم داشته باشد/ بدنسازی سرخ‌پوشان خوب بوده است

علیرضا محمد در گفتگو با رویداد برتر

امیدوارم پرسپولیس قهرمان بماند/ فیزیک سرخ پوشان خوب بود

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: امیدوارم روند پرشور پرسپولیس با شکست تراکتور ادامه پیدا کند.

– علیرضا محمد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری رویداد برتر با اشاره به وضعیت پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت.: پرسپولیس شروع موفقی در لیگ برتر داشت. اگرچه در دو بازی ابتدایی دو تساوی برای این تیم حاصل شد اما با اضافه شدن بازیکنان جدید به تدریج شرایط بهتر شد و این تیم توانست پیروزی های خوبی کسب کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر پرسپولیس از نظر کیفی و کمی در بهترین شرایط قرار دارد. بازیکنان این تیم به تدریج توانستند به شرایط ایده آل برسند و شرایط روحی و روانی تیم نیز مساعد است و همه این عوامل دست به دست هم دادند تا تیم در 6 هفته ابتدایی فصل به شرایط خوبی برسد. . .

مدافع سابق پرسپولیس بر ساختار دفاعی این تیم در فصل جدید تاکید کرد: خرید علیرضا بیرانوند که از نظر من بهترین دروازه بان آسیا و ایران است، اتفاق خوبی برای پرسپولیس در این فصل بوده است. با حضور بیرانوند، ساختار دفاعی پرسپولیس هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در وضعیت مطلوب تری قرار دارد و از فصل گذشته هیچ مشکلی در دفاع و گلزنی در این تیم وجود ندارد. همزمان با جذب مرتضی پورعلیگنجی بازیکن باتجربه دیگری نیز به جمع پرسپولیسی ها اضافه شد که در شرایط خوب روزهای پرسپولیس در هفته ها نقش موثری ایفا می کند.

محمد در خصوص پست دفاع چپ این تیم افزود: علی نعمتی کم کم تبدیل به یک مدافع کامل و شش دانگ شده است که روزهای خوبی را برای او متصور است. نعمتی بازیکن خوبی است، از نظر تکنیک و سرعت در شرایط خوبی است و همین عوامل به او کمک می کند تا سال ها حضور موثری برای پرسپولیس و تیم ملی باشد.

مدافع سابق پرسپولیس با خبرنگار رویداد برتر درباره دیدار قرمزها و تراکتورسازی صحبت کرد. دیدار روز یکشنبه دو تیم برای هر دو تیم سخت تلقی می شود. تراکتورسازی اگرچه این فصل را خوب شروع نکرد اما کم کم به شرایط خوبی رسیده و با انگیزه زیادی برای رویارویی با پرسپولیس به تهران می آید. تیم ها بعد از تعطیلات به سختی بازی می کنند و امیدوارم پرسپولیس با بردی دلچسب در ورزشگاه آزادی به روند صعودی خود ادامه دهد و سلطه مردان گل محمدی آغاز شود.

مدافع سابق پرسپولیس به مشکل خاصی توجه کرد: اینکه کادر فنی از جمله یحیی گل محمدی و همکارانش نقش موثری در موفقیت پرسپولیس در این فصل داشتند، نکته قابل چشم پوشی نیست. پرسپولیس از ابتدای فصل در فرم بدنی خوبی قرار دارد. در بازی نفت مسجد سلیمان می دیدید که بازیکنان نفت تا پایان بازی دچار خستگی بدنی شده بودند اما پرسپولیسی ها تا دقیقه 90 با خوشحالی در زمین می دویدند که نشان از آمادگی بدنی خوب بازیکنان دارد. فصلی که فصل گذشته می توانست برای پرسپولیس دردسرساز شود. او نخورد

خبرنگار: سامیه قدیری

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا