خبرهای کلی

صدور ۶۹ هزار گذرنامه و برگ گذر مرزی به عتبات عالیات در هرمزگان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار غلامرضا جعفری ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از زمان ثبت نام اربعین حسینی در کنگره عابر پیاده و اخذ گذرنامه با تلاش همه جانبه پلیس گذرنامه استان ۶۳ هزار نفر. تاکنون گذرنامه صادر شده و 5 هزار و 700 سند مرزی برای شهروندان و ساکنان استان صادر شده است.

وی با اشاره به تمدید اعتبار دو هزار گذرنامه برای متقاضیان افزود: با هدف برنامه ریزی و هماهنگی با دفاتر ائمه جمعه جهت اطلاع رسانی و روشنگری در خصوص شرایط و روند صدور و اخذ گذرنامه. در استان نیز با حضور کارشناسان پلیس گذرنامه در حاشیه نماز جمعه بر سر میز خدمت ارائه شد و اقداماتی برای پاسخگویی و رفع سردرگمی شهروندان علاقمند به همایش عظیم پیاده روی در کربلا انجام شد.

این پلیس عالی هرمزگانی با بیان اینکه در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 7 تا 18 به زائران عتبات و عتبات عالیات پلیس می پردازد، صدور گذرنامه و تمدید کارت اعتباری و تعیین وضعیت تردد آنها را انجام می دهد. شهروندان و مردم استان

رئیس پلیس هرمزگان خاطرنشان کرد: پلیس با هماهنگی و برنامه ریزی اقدامات لازم را برای تامین امنیت پلیسی، اجتماعی و تردد زائران در مسیر مرز انجام داد و نیروهای مجرب و مجرب به محل اعزام شدند.

سردار جعفری تصریح کرد: با هماهنگی و سازماندهی فرماندهی انتظامی استان، کاروان 35 نفره با اتوبوس و با حمایت مالی و معنوی نیروی انتظامی استان برای حضور در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی در کربلا به کربلا اعزام شد.

دکمه بازگشت به بالا