اقتصادی

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه تحولات استقلال

اخراج یک شبه مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و انتخاب فتح الله زاده هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، عصر امروز علی فتح الله زاده جایگزین مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد. اگرچه وزارت ورزش و جوانان پیشینه ای در خصوص برکناری آجورلو ارائه نکرد، اما شایعات دو هفته گذشته نشان می داد که بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال شکافی به وجود آمده و البته مشکلاتی نیز باعث به وجود آمدن مدیران این باشگاه شده است. رئیس به تکان دادن.

هفته گذشته شایعه حضور میرشاد مجدی در باشگاه استقلال مطرح شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و از همان روز مشخص شد دوران آجورلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر حجت کریمی از اعضای هیئت مدیره استقلال صبح امروز به صراحت با خبرگزاری آنا صحبت کرد.لینک مصاحبه) نشان داد که با مدیریت باشگاه موافق نیست. چندی پیش در مراسم معارفه ساپینتو آجورلو خطاب به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت: در استقلال هرچه مصاحبه نکنیم آقای کریمی جبران می کند!

کریمی در گفت وگوی امروز خود گفت: در این مدت بیشتر صحبت ها را انجام دادم و در مورد مشکلات و وظایف صحبت کردم اما متاسفانه ندیدم هیچ یک از اعضای هیات مدیره نظری داشته باشند. می گویند همه چیز صاف و منظم است. من دوست دارم وقتی پشت سرش حرف می زنند.(کریم یعنی افرادی که در استقلال طرفدار آزورلو هستند)

برکناری مصطفی آجورلو عصر امروز در میان شایعه مشکلات مالی و عدم شفافیت پرونده های مالی باشگاه انجام شد. تومان حرف مسئولان باشگاه ها از جمله سازمان لیگ را درباره تعهدات آجورلو مطرح کرد. و این موضوع بر تصمیم وزارت ورزش و جوانان نیز تاثیرگذار بود.

با این شرایط علی فتح الله زاده برای پنجمین بار هدایت باشگاه استقلال را برعهده گرفت. وی در سال 1377 به عضویت هیئت مدیره و سپس مدیریت باشگاه استقلال درآمد اما پس از حدود 14 روز استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد. فتح الله زاده برای پنجمین بار هدایت باشگاه استقلال را بر عهده گرفت و از سوم مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا