خبرهای کلی

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارته‌کا در استان همدان فعالیت می‌کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی وفایی صبح سه شنبه در نشست خبری با اهالی ورزش با اشاره به رشد بی سابقه کاراته در استان همدان، گفت: آرامش امروز به بدنه کاراته استان همدان بازگشته و خبری از آن نیست. گذشته و خوشبختانه شاهد آشتی جانبازان و خانواده بزرگ بودیم.ما کاراته هستیم.

وی افزود: استقبال از این رشته ورزشی نیز چندین برابر شده است و امروز بیش از 2500 بیمه شده ورزشی به صورت سازماندهی شده در این رشته فعالیت می کنند.

رئیس هیئت کاراته استان همدان با اشاره به پویایی شهرستان ها گفت: در حال حاضر 7 شهرستان در استان همدان وجود دارد و کبودرآهنگ که یکی از قطب های کاراته استان بود به روزهای خوب خود بازگشته است.

وفایی خاطرنشان کرد: فکر می کنم شهرستان ها بازوان قوی هیئت هستند و توجه ما فقط به شهرستان ها نیست بلکه به تمام روستاهای استان است و امروز روستاهای استان با مدال های متعدد فعال هستند. – برنده شدن در کاراته

وی با اشاره به فعالیت 45 باشگاه در همدان گفت: 90 مربی زن و 120 مربی مرد در همدان ثبت نام کردند.

رئیس هیئت کاراته استان همدان گفت: اخیرا دو کلاس مربیگری سطح 1 و 3 در استان همدان برگزار کردیم تا تعداد مربیان خود را افزایش و ارتقا دهیم.

وفایی با اشاره به رشد کاراته در استان همدان گفت: طبق ارزیابی انجمن جزو 5 استان برتر کشور هستیم و همدان به یکی از قطب های اصلی کاراته کشور تبدیل می شود.

وی افزود: امیدوارم با حمایت مدیریت عالی استان، مدیر کل ورزش و جوانان و خانواده بزرگ کاراته بتوانیم روز به روز سطح کاراته را در پایتخت تاریخ و تمدن ایران ارتقا دهیم.

دکمه بازگشت به بالا