استان ها

قدردان زحمات هیئت های ورزشی استان همدان هستم/استعدادیابی ورزشی دانش آموزان در دستور کار

به گزارش خبرنگار رویداد برتر در همدان ، حمید سیفی در جشن قهرمانان مسابقات اسکیت آزاد و انتخابی تیم ملی که با حضور رئیس دادگاه اسکیت همدان برگزار شد ، اظهار داشت: آقای مجیدی همیشه موفقیت خوبی برای استان داشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم موفقیت های به دست آمده منجر به رشد و توسعه کامل ورزش در استان همدان شود ، گفت: توسعه و پیشرفت جامعه امروز مستلزم ارتقا a روحیه مطالبه گری برای دستیابی به جایگاه برتر در ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه پتانسیل هیئت اسکیت استان همدان بسیار زیاد است ، اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت هیئت های ورزشی استان بویژه در اسکیت ، حضور زنان در صحنه های ملی و فراملی. “

عکس borna قدیمی

وی با تأکید بر اینکه دوره آزمون و خطا به پایان رسیده است ، اظهار داشت: امروز به دلیل محدودیت های موجود باید سعی کنیم از فرصت ها بیشترین استفاده را ببریم.

سیفی با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت خود باید برنامه ریزی دقیق و عملیاتی داشته باشیم ، گفت: “من از تلاش همه هیئت های ورزشی استان همدان که در جهت ارتقا sports ورزش استان همدان تلاش می کنند قدردانی می کنم.”

وی در ادامه با بیان اینکه استعدادیابی در ورزش یکی از مهمترین مقوله ها است ، اظهار کرد: یافتن دانش آموز برای استعداد ورزشی در مدارس استان همدان ضروری است و ما باید این امر را به دقت با اداره کل آموزش برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت که اسکیت باید به عنوان یک ورزش اساسی معرفی شود.

دکمه بازگشت به بالا