رویدادها

جایگاه سربازان در مجموعه پلیس ممتاز و ارزشمند است

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه رشادت های کارکنان در صیانت از امنیت ایران اسلامی قابل تقدیر است، اظهار داشت: سربازان نگین نیروهای مسلح هستند و از جایگاه ممتاز و ارزشمندی در مجموعه انتظامی کشور برخوردارند.

به گزارش رویداد برتر سردار مهدی معصوم بیگی با گرامیداشت ولادت هفته نیروی انتظامی، هفته باهم بودن و هفته نیروی انتظامی، این هفته را که همزمان با هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فرجا برگزار شد، تبریک گفت. پیامبر اکرم (ص) و فرمودند: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توانستیم در خدمت برادران و همکاران عزیز و جوانان برومندی باشیم که پیشرفت و رشد آنها در گرو تلاش و فداکاری این جوانان غیور است.

وی با بیان اینکه سربازان نگین دفاع ملی هستند، افزود: به برکت حضور جوانان شاغل در یگان های نظامی و انتظامی، روحیه جوانی، شادابی و نشاط همواره در این مراکز جاری است.

معصوم بیگی ادامه داد: سازمان های نظامی و انتظامی از دانش، تخصص و آمادگی علمی پرسنل انجام خدمت بهره می برند که امکان اجرای سریع و با کیفیت ماموریت ها را فراهم می کند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به نقش کارکنان کشیک در ایجاد امنیت و صیانت از کل ایران اسلامی، گفت: جایگاه کارکنان کشیک در نیروی انتظامی کشور ممتاز و ارزشمند است زیرا امنیت را تامین می کنند. برای جامعه و افراد

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اعلام کرد: ایثار و فداکاری کارگران وظیفه ای ارزشمند، تحسین برانگیز و الگوی شایسته برای سایر جوانان کشور است.

وی از دوران جوانی و سربازی به عنوان مهمترین مرحله زندگی هر فردی به عنوان ایستگاهی برای کسب تجربه یاد کرد و گفت: ماموران وظیفه باید سعی کنند با انضباط، مسئولیت پذیری و زندگی در شرایطی متفاوت از امکانات زندگی کنند. خدمت به کشور عزیزمان ایران اسلامی را بیاموزند و به تعهد خود عمل کنند و در فضای نظامی و انتظامی به تعهد و دین خود عمل کنند.

معصوم بیگی با اشاره به ماهیت طرح ارزشمند «قاسم» که برای دومین سال به همت پلیس پیشگیری فراجا در هفته نیروی انتظامی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: «طرح قاسم» برگرفته از نام شادمان است. حاج قاسم سلیمانی شهید، این مرد بزرگ حافظ امنیت است. هدف آن این است که سیره و منش شریف سردار سلیمانی را الگوی همه رزمندگان فداکار ایران اسلامی قرار دهد.

به گزارش سایت پلیس، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از کارکنان فعال کلانتری راه آهن، فرودگاه و پاسگاه پلیس پیشگیری فراجه برگزار شد، از کارکنان برگزیده و نمونه با اهدای لوح و وجه نقد تقدیر و تجلیل شد. پاداش ها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا