خبرهای کلی

محل شهادت شهدای مدافع امنیت در بیرم گلباران شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مراسم شهادت سردار سرلشکر نورالدین جلو و دانش آموز بسیجی شهید هادی عرفانی نیا در محل مرجة شهدای مدافعان انقلاب اسلامی واقع در خلیج کوی امام سجاد(ع) رم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عباس سلحشور اعلام کرد: راه شهدا ادامه دارد و خون پاک این شهدا شهدای جنگ تحمیلی است.

وی گفت: دغدغه معنوی این دو شهید والامقام کمک به مستمندان و نیازمندان بود و همیشه آماده هستند. بودن آنها کامل بودند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک هزاران شهید است که هزاران شهید رزمنده و عارف ثابت قدم در این راه تربیت کرده است.

وی به ابعاد شخصیتی این دو شهید امنیت پرداخت و گفت: جهاد، پیروی از خط مرجعیت و فداکاری برای مردم مهم است. اکثر خصوصیات این دو شهید دوست داشتنی است.

در این دیدار گسترده مردمی، مردم روم ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای رزمندگان و عارفان، خواستار برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و همچنین جستجوی عاملان این حادثه شدند. حمله تروریستی از سوی مقامات ذیصلاح مقامات

مردم روم در این آیین معنوی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا مهدی، توطئه دشمنان ذبون را محکوم کردند و با خون پاک شهیدان عهد و پیمان خود را بستند.

من باید به شما بگویم؛ شهید نورالدین جلو و هادی عرفانی نیا روز جمعه 31 آنلاین 1401 در خیابان امام سجاد.THE) شهرستان بایریم لارستان، راکب ناشناس ترک موتورسیکلت غیرمجاز هنگام سردادن شعار، 2 مامور به تعقیب آنها پرداختند، متهم به سر سروان نورالدین رزمنده دسته جمعی سپاه 38 ساله شلیک کرد. و دانشجوی بسیجی به نام هادی عرفانی با سلاح گرم مردی 35 ساله از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت که هر دو به شهادت رسیدند.

دکمه بازگشت به بالا