خارجیکسب و کار برتر

چگونه تور ارزان دبی بخریم؟

رزرو تور دبی ارزان و بایدها و نبایدهای آن

دبی طی سال‌ها به یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان تبدیل شده است و بازدیدکنندگان زیادی را از بخش‌های مختلف به سمت خود جلب کرده است. این شهر به دلیل ویژگی های عالی و منحصر بفرد مانند آسمان خراش های بزرگ و مراکز خرید متنوع و برند مشهور است. بنابراین جای تعجب نیست که گردشگران و توریست های زیادی این شهر را به عنوان مقصد برای خود انتخاب می‌کنند.

اما چه چیزی باعث می‌شود مردم سال به سال برگردند؟ هتل‌های زیبا، بازارهای رنگارنگ، وجود فرهنگ های مختلف زیاد، بزرگترین مراکز خرید جهان، معماری جذاب و مدرن عربی بخشی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران است که باعث می‌شود تا به دنبال رزرو تور دبی ارزان باشند. به همین جهت ما در پرشین هتل این امکان را فراهم کرده ایم تا به راحتی به رزرو تور دبی مسافرتی بپردازید و سفری راحت را تجربه نمایید.

چگونه تور دبی ارزان بخریم؟

برای تهیه ارزان ترین تور و هتل دبی باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • مسلما در فصول گرم سال از میزان گردشگران این شهر کاسته شده و هزینه ها نیز به تبع آن کم خواهد شد. بنابراین مراجعه در این زمان ها می‌تواند هزینه ی کمتری برای شما داشته باشد.
  • تهیه بلیط نیز یکی دیگر از عوامل موثر در تورهای ارزان است؛ معمولا بلیط لحظه آخری دبی و همچنین بلیط های رفت و برگشت دبی از قیمت های کمتری برخوردار هستند.

قیمت تور دبی

دبی به عنوان مروارید خاورمیانه شناخته می‌شود؛ آسمان خراش های زیبا و براق، ساختمان های مدرن و سواحل زیبا و تپه های شنی. ناهار خوری خوب، گزینه‌ های اقامتی فوق‌العاده همه جانبه، خرید در دبی مال و تجربه‌ های سرشار از آدرنالین، همگی دبی را به یک مقصد توریستی فوق ‌العاده تبدیل می‌کنند. به همین دلیل تورهای بسیاری برای این شهر زیبا و جذاب قرار داده شده است. از این رو برای اغلب مسافران و توریست ها قیمت تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است که بایستی به چند عامل مهم در این زمینه توجه کرد.

  • مدت زمان اقامت
  • هتل و امکانات مورد نظر شما
  • بلیط رفت و برگشت دبی
  • زمان و فصل مسافرت به دبی

    کلاس های پروازی و ایرلاین انتخابی برای رزرو بهترین تور دبی در پرشین هتل، مبدا خود را وارد کنید و مقصد را بر روی دبی قرار بدهید. در آنجا می توانید؛ تور 3 روزه دبی، تور دبی یک هفته ای، تور آذر ماه دبی، تور دبی 5 شب و تور لوکس دبی را با قیمت مناسب پیدا کنید. اطلاعات ضروری در سفر به دبی که باید بدانید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

درخواست ویزای دبی معمولا در قالب تور صادر می‌شود و حتما باید از طریق یک کفیل (آژانس مسافرتی و یا کارگزار) انجام شود. اما به شرط ارائه چک و یا ضمانت‌نامه بانکی نیز می‌توانید موفق به اخذ ویزای انفرادی دبی شوید. ویزای دبی به دو صورت عادی و فوری درخواست می‌شود.

مدت اعتبار ویزای سینگل توریستی دبی، ۱۴ روز است. هزینه ویزای ۱۴ روزه و عادی دبی 285 درهم با بیمه و ویزای ۱۴ روزه و فوری دبی، 380 درهم با بیمه مسافرتی همراه است. توجه داشته باشید که نیازی به ترجمه مدارک ویزای دبی نیست و فقط ارائه اسکن اصل مدارک کفایت می‌کند. لازم است که بدانید، دختران زیر ۱۸ سال به هیچ عنوان نمی‌توانند تنها به دبی سفر کنند و برای پسران زیر ۱۸ سال نیز به شناسنامه پدر و مادر نیاز است. چک لیست مدارک مورد نیاز ویزای دبي به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای امارات توسط آژانس مسافرتی
  • ارائه اصل پاسپورت متقاضی با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • اسکن عکس 3×4 با پس زمینه سفید
  • ارائه چک و ضمانت‌نامه بازگشت برای ویزای انفرادی

بهترین زمان سفر به دبی از نظر آب و هوا

به دلیل آب و هوای گرم و خشک دبی بهترین زمان برای سفر به این شهر زیبا و جذاب در فصول سرد یعنی پاییز و زمستان است. اما توجه داشته باشید که در این فصول هزینه ها به دلیل استقبال بیشتر مردم افزایش خواهد یافت.

بهترین جاهای دیدنی دبی

  • لگو لند دبی
  • پارک آبی آکواونچر
  • اسکی دبی
  • پارک ساحلی جمیرا
  • فواره آبی
  • سافاری در صحرای دبی (سفر با ماشین)
  • آکواریوم زیر آبی
  • باغ میراکل دبی
  • دبی مال
  • دهکده جهانی دبی
  • اسکله آبرا

جاهای دیدنی دبی برای ماه عسل زوج ها

  • رستوران پیر شیک
  • صحرای آل ماها دبی
  • غذاخوری زیر آب اوسیانو در دبی
  • باغ معجزه دبی
  • تماشای منظره شبانه آبنمای دبی
  • با یک تور هلیکوپتری مجلل بر فراز شهر پرواز کنید
  • بالون سواری و اسب سواری
  • مکان تفریحی جی بی آر
  • ساحل جمیرا
  • ساحل مامزر و کرنیش
  • شهر پیاده روی دبی
  • باغ گل مصنوعی میراکل
  • سالن اپرا دبی در شب

قوانین و مقررات سفر به دبی در دوران کرونا

کشور امارات متحده عربی برای کنترل شیوع ویروس کرونا، قوانین جدیدی برای ورود مسافران به دبی لحاظ کرده است. ارائه نتیجه منفی تست پی‌سی‌آر (PCR) که حداکثر ۷۲ ساعت پیش از پرواز انجام شده باشد، قبل از پرواز به دبی الزامی است. البته از مسافران برخی کشورها از جمله ایران پس از ورود به فرودگاه‌های دبی، بار دیگر تست پی‌سی‌آر (PCR) گرفته خواهد شد.

کودکان زیر ۱۲ سال و افراد با معلولیت متوسط یا شدید، از ارائه نتیجه منفی تست PCR معاف هستند. مسافر تا زمان دریافت نتیجه آزمایش، باید خود را در هتل یا محل اقامت خود، قرنطینه کند. در صورت مثبت‌شدن نتیجه آزمایش، فرد باید خود را قرنطینه کرده و دستورات اداره بهداشت دبی را رعایت کند. نتیجه آزمایش تنها باید به ‌صورت چاپی و به دو زبان انگلیسی یا عربی ارائه شود و ارائه جواب آزمایش به‌ صورت پیامک یا گواهی دیجیتال پذیرفته نخواهد شد.

وسایل مورد نیاز برای سفر به دبی

پاسپورت، بلیط هواپیما، ویزای مقصد، دفترچه بیمه و بیمه نامه مسافرتی، گواهینامه و مدارک لازم جهت اجاره ماشین، عینک دودی، ضد آفتاب و کلاه از واجبات سفر به این کشور آفتابی در هر فصلی ازسال است. لوازم آرایشی و بهداشتی و شخصی، وسایل اصلاح، اسپری ضد گزش، داشتن لباس مناسب و کفش و صندل‌های مناسب پیاده‌روی از دیگر ضروریات است.

موقعیت جغرافیایی دبی

دبی، مشهورترین شهر امارات متحده عربی و یکی از مدرن‌ترین شهرهای خاورمیانه و قاره آسیاست. این شهر کویری که شهرتش را به آسمان خراش‌های مرتفع، ساختمان‌های لوکس و فضای شهری مدرنش مدیون است، طرفداران بسیاری دارد. دبی با قرار گرفتن در سواحل دریای خلیج ‌فارس، از جنوب با شهرهای ابوظبی، از شمال با شارجه و از جنوب‌شرقی با عمان، هم مرز است.

دبی به عنوان بزرگترین شهر امارات متحده عربی، مساحتی بیش از 4 هزار کیلومترمربع دارد و با جمعیتی حدود سه میلیون نفر در صحرای عرب قرار دارد که از سمت رشته کوه‌های حجر غربی در کنار مرز دبی با عمان راه ارتباطی دارد. این شهر پر زرق و برق در جنوب کشورمان، ایران واقع شده و یک مجموعه مهیج از جاذبه‌های گردشگری خاورمیانه را در دل خود جا داده است.

اطلاعات ضروری در سفر به دبی

    ویزای توریستی دبی برای اقامت کمتر از 15 روز صادر می‌شود( سفر به دبی نیاز به دریافت ویزا دارد.).

    کشور امارات به افراد زیر 18 سالی که تنها سفر کنند، ویزا نمی‌دهد.

    عکاسی از مساجد، ایستگاه های پلیس، ساختمان های ارتش و فرودگاه برخلاف قانون است.

    معمولا در فرودگاه دبی اسکن چشم گرفته می‌شود؛ بنابراین در صورت داشتن لنز قبل از اسکن خارج نمایید.

    امکان کرایه ماشین و رانندگی در این شهر وجود دارد.

    واحد پول دبی، درهم امارات (AED)است. به طور معمول اسکناس‌ های 5، 10، 20، 50، 100، 500 و همچنین 1000 درهمی موجود هستند.

    ساعت رسمی دبی نیم ساعت از تهران عقب‌ تر است.

    زبان رسمی مردم دبی، زبان عربی است اما اکثراً اهالی شهر به زبان انگلیسی، هندی، بنگلادشی و فارسی تسلط دارند.

    دین اکثریت مردم دبی، اسلام است.

    کد تلفن دبی 971+ است.

    شماره آمبولانس دبی 998، تماس فوری پلیس دبی 999 و شماره ی غیرفوری پلیس دبی 901 است. همچنین شماره آتش‌نشانی دبی 997 است.

بهترین زمان سفر به دبی از لحاظ کاهش هزینه

بهترین زمان سفر به دبی از نظر هزینه‌ای؛ قطعا فصل تابستان است. در این بازه زمانی آب و هوای دبی به شدت گرم و خشک است و حضور گردشگران به شدت کاهش می‌یابد و تور ارزان دبی را به راحتی می توان یافت. از آنجایی که در فصل تابستان جشنواره‌ها و رویداد‌های ورزشی متعددی برگزار می‌شود، هزینه‌های اقامت و تفریحات نیز کاهش چشمگیری می‌یابد.

تور هوایی دبی از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

پرواز دبی تقریبا از تمامی شهرهایی که فرودگاه بین‌المللی دارند، توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی بسیاری انجام می‌شود.

    تور دبی از تهران: همه روزه و با پرواز ایرانی ایران ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا

    تور دبی از شیراز: سه روز در هفته با پرواز ایران ایر، ماهان و امارات

    تور دبی از اصفهان: دو روز در هفته و با پرواز ایران ایر و ماهان

    تور دبی از مشهد: دو روز در هفته با پرواز ماهان و ایران ایر

    تور دبی از اهواز: سه روز در هفته با پرواز ایران ایر

    تور دبی از کیش: همه روزه و با پرواز کیش ایر

ساعت‌های پروازی به دبی

ساعت پرواز در تور دبی متغیر است. پروازهای صبح از ۶ صبح آغاز و آخرین ساعت پروازی ۱۱ شب خواهد بود.

چرا با تور به دبی سفر کنم؟

اگر قصد سفر تفریحی به دبی را دارید پیشنهاد ما به شما رزرو تور دبی میباشد،چرا که خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به شکل جداگانه میتواند از نظر قیمت و زمان برایتان مقرون بصرفه نباشد. علاوه بر این با رزرو تور دبی شما از خدمات مختلفی نظیر ترانسفروگشت شهری و… به طور رایگان بهره مند خواهید شد.

خرید ارزان تور دبی با چند راهکار ساده

بلیط لحظه آخری دبی، قیمت ارزان تور دبی و … جمله‌های این چنینی را بارها وبارها شنیده‌ایم. اما چه اتفاقی می‌افتد که قیمت یک تور مسافرتی به نسبت نرخ اصلی آن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و چگونه می‌توان تور دبی را ارزان‌تر از همیشه خریداری کرد؟ برای رسیدن به جواب این سوالات کافیست این چند راهکار ساده را به خاطر داشته باشید.

خرید تور دبی با قیمت ارزان و کاهش هزینه‌ها چه قبل و چه در طول سفر از دغدغه‌های تمامی مسافرین است و خبر خوب اینکه با چند پیشنهاد ساده و کاربردی می‌توان این دغدغه را تا حد زیادی کاهش داد و سفری مهیج، پرخاطره، لوکس و در عین حال ارزان به دبی را تجربه کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چگونه تور دبی را ارزان بخریم؟

1.      انتخاب مناسب هتل، یک راهکار ساده

اقامت همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هزینه و راحتی در سفر را به خود اختصاص می‌دهد. از این رو انتخاب یک هتل نامناسب حتی سفر به زیباترین مقاصد را هم به خاطره‌ای ناخوشایند تبدیل می‌کند. خوشبختانه بی اغراق می‌توان گفت که هتل‌های دبی در این زمینه در تمام دنیا حرف اول را می‌زنند و همگی آن‌ها از ۳ تا ۵ ستاره بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی را دارا بوده و با تنوع بسیار زیاد دست گردشگران، با هر بودجه‌ای را برای انتخاب باز می‌گذارند. در واقع برای داشتن یک سفر عالی به دبی نیازی نیست حتما در هتل ۵ ستاره اقامت داشته باشید، شما می‌توانید با انتخاب یک هتل ۴ یا حتی ۳ ستاره اقامتی بی‌دغدغه را در تور دبی تجربه کنید.

·         زمان سفر، یک ترفند طلایی

انتخاب مناسب زمان، راهکاری ساده اما طلایی است که می‌تواند هزینه سفر را تا حد بسیار زیادی کاهش ‌دهد. برای استفاده از این قانون طلایی کافیست دو عامل آب و هوا و قیمت پروازها را در کنار هم قرار دهید و در نهایت تور دبی را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

دبی آب و هوایی گرمسیری دارد. این شهر رنگارنگ در نیمه اول سال هوایی گرم و در نیمه دوم سال هوایی معتدل دارد. بنابراین دبی در فصل‌های پاییز و زمستان پرگردشگرترین روزهای خود را سپری می‌کند و به تبع همین اصل تورهای دبی در این فصول گرانتر از فصل‌های بهار و تابستان هستند. اما چگونه می‌توان این اصل را دور زد؟ این کار بسیار ساده است! فقط کافیست اوایل بهار و اواخر تابستان را جایگزین پاییز و زمستان کنید. در این فصول هم هوا بسیار عالی است و هم قیمت هتل و بلیط در حالی متعادل قرار دارند.

·         بلیط‌های چارتری ارزان و قابل اعتماد

بی شک با اصطلاح بلیط‌های سیستمی و چارتری آشنایی دارید. بلیط‌های چارتری نه همیشه اما به طور معمول ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی به فروش می‌رسند. از آنجایی که این بلیط‌ها توسط آژانس‌های هواپیمایی پیش خرید می‌شوند، همراه با هتل و در غالب پکیج کامل ارائه می‌شوند. بنابراین بهتر است به جای خرید بلیط هواپیما و هتل به طور جداگانه بلیط‌ را به صورت چارتری و در غالب تور دبی خریداری کنید. این تورها ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی را نیز شامل شده و بدین ترتیب بسیار به صرفه‌تر از رزرو بلیط و هتل به صورت جداگانه هستند.

برای خرید تور دبی با قیمت مناسب با کارشناسان آژانس هواپیمایی پرشین هتل در واحد تور در تماس باشید. همکاران ما با توجه به بودجه‌ای که شما برای سفر در نظر گرفته‌اید مناسب‌ترین پکیج‌های مسافرتی را پیشنهاد می‌دهند.

·         تورهای لحظه آخری دبی را دنبال کنید

تور لحظه آخری فرصتی طلایی ست که نباید از دست داد. هنگامی که زمان پرواز نزدیک شده اما صندلی‌های هواپیما هنوز خالی است، آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی از آفرهای ویژه رونمایی می‌کنند و دقیقا همین لحظه است که شما باید وارد عمل شده، از فرصت استفاده کرده و تور دبی را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

اما فراموش نکنید که این تورها همان‌طور که از اسمشان پیداست لحظه آخر و چند روز مانده به سفر به مسافران پیشنهاد داده می‌شوند پس برای استفاده از این فرصت در باشگاه مشتریان و صفحات مجازی مانند اینستاگرام و واتس اپ آژانس‌های هواپیمایی عضو شوید.

·         از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید

دبی شهری بزرگ با جاذبه‌ها و تفریحات فراوان است که در فاصله‌های دور از هم قرار گرفته‌اند. از این رو انتخاب یک وسیله حمل و نقل مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های سفر داشته باشد. اجاره ماشین، تاکسی، مترو و اتوبوس گزینه‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. اما در این بین مترو و اتوبوس ارزان‌تر از سایر گزینه‌ها هستند.

خطوط مترو و اتوبوس در سراسر دبی وجود دارند و به طور منظم به شهروندان و گردشگران سرویس می‌دهند.

·         از جاذبه‌های ارزان غافل نشوید

بر هیچپکس پوشیده نیست که دبی شهر تفریحات لوکس و گران قیمت است اما حتی در این شهر پرزرق‌وبرق هم می‌توان از جاذبه‌های ارزان و حتی رایگان هم لذت برد. تماشای فواره‌های دبی که با موسیقی به رقص درمی‌آیند، گشت و گذار در بازارهای تاریخی و لذت بردن از بازار طلا، عطر و ادکلن و حتی ادویه‌جات، قایق سواری در مارینا دبی و بازدید از خیابان‌های پر زرق‌وبرقی که در معماری منحصربه‌فرد هستند و قدم زدن در سواحل دبی همراه با ورزش‌های آبی جذاب و مهیج از تفریحات رایگان و ارزانی هستند که در سفر به دبی می‌توان از آن‌ها لذت برد.

مرجع مقاله:

https://epersianhotel.com

تیتر و عناوین این خبر مخفی کن
دکمه بازگشت به بالا