ورزش

برترین‌های مسابقات تنیس روی‌میز ناشنوایان قهرمانی کشور معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از صفحه روابط عمومی انجمن تنیس روی میز ناشنوایان، مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان قهرمانی کشور و استیج است. اولین انتخابی تیم ملی با معرفی برترین های تیم بانوان و آقایان و به صورت انفرادی برگزار شد. خاتمه دادن پیدا شد.

تیم مردان شامل 7 تیم از استان های فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان شرقی بود و خراسان رضوی مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

در بخش انفرادی مردان فرزاد چراغی از اردبیل روی سکو رفت. امیر اسدالله زاده از فارس دوم شد و رضا قاسمی از چهارمحال و بختیاری و محمد علیزاده از اردبیل عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش بانوان 9 تیم از خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قزوین، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، اردبیل، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند. گذشته از همه اینها تیم اردبیل برای مقام اولین رسید، کردستان شد و عنوان سوم مشترک به فارس و کرمانشاه رسید.

همچنین در بخش انفرادی بانوان یکسان شهبازی از اردبیل قهرمان شد، مریم خشترا از فارسی دوم شد مردم حبیبی از کردستان و لیلا شجاعی از اردبیل با هم به مقام سوم دست یافتند.

در این مسابقات محمدعلی عباسی و ویدا عبدی ناظر فنی مسابقات آقایان و بانوان و منیژه ابری هستند. معاون رئيس جمهور انجمن هم حضور داشت. همچنین انجمن به نفرات برتر در مسابقات انفرادی جوایز نقدی اهدا کرد.

دکمه بازگشت به بالا