ورزش

بازدید وزیر ورزش از مجموعه ورزش ناشنوایان

به گزارش شفاف ، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه 23 سپتامبر از امکانات ورزشی انجمن ناشنوایان دیدن کرد و در تمرینات تیم های ملی تکواندو ، جودو و والیبال مردان و زنان حضور یافت.

تیم ملی والیبال ناشنوایان قرار است 21 سپتامبر برای شرکت در جام جهانی راهی ایتالیا شود.

در این بازدید ، مهدی علی نژاد ، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ، جمشید تقی زاده ، معاون پارلمانی وزارت ورزش ، عبدالحمید احمدی ، معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان ، مهران تیشگان ، مهدی فرشادان مهدی نصیبی ، عضو هیئت مدیره انجمن ، جمشید خیرآبادی ، دبیر انجمن ، مدیر فنی تیم ملی کشتی ، ذوالفقارنسب ، مدیر فنی تیم فوتبال نیز حضور داشتند.

در این مراسم مهران تیشگران اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که فردی که کنترل ورزش را در دست گرفته است ، تحصیل کرده و قهرمان واقعی این ورزش در کشور است ، بی شک این اطمینان را به جامعه ورزش خواهد داد که دوست و دستیار وزیر ورزشهایی که قلب جامعه ورزشی خواهند بود.

وی با اشاره به موفقیت ناشنوایان از ابتدای سال گفت: امسال تیم دو و میدانی ما مدال طلا و برنز را کسب کرد ، کشتی در 4 رده سنی مقام اول فوتبال آسیا شد. البته

تیشگران همچنین به مشکل معیشت و پاداش قهرمانان منطقه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سال گذشته با حمایت مسعود سلطانی فر و مهدی علی نژاد ، پاداش قهرمانان ناشنوا به 60 درصد افزایش یافت که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: به نظر من ، هیچ تفاوتی بین ورزشکاران و مدال آوران سکوت ناشنوا وجود ندارد ، اما متأسفانه ، زیرا آنها به کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تعلق ندارند ، در پاداش دادن و حتی جذب ورزشکاران در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد ، پاداش و اشتغال شامل ورزشکاران در حال حاضر ناشنوا نیستند.

تیشگران تصریح کرد: مجموعه ورزشی ناشنوایان 45 سال پیش تعلق داشت و بسیاری از قسمتهای این مجموعه در وضعیت نامناسبی قرار دارند و گفته می شود که بازسازی شده اند اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاده است.
تیشگران در پایان گفت: امیدوارم با حضور شما شاهد اتفاقات خوبی در ورزش کشور باشیم.

دکمه بازگشت به بالا