خبرهای کلی

بصیرت ملت ایران نقطه یأس استکبار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید حسن عاملی ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای حرم و امنیت شاهچراغ لشکر حضرت عباس(ع) حسینیه ثارالله(ع) استان اردبیل اظهار داشت: در طول تاریخ جنگ های زیادی بین جبهه ها بوده است. حقیقت و دروغ و سرانجام اندیشه راست پیروز شد روح لجاجت و دروغ پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه قدرت های اروپایی هیچ گاه نمی توانند اجازه دهند پس از انقلاب با عظمت ایران مبارزه کنند، تصریح کرد: در طول تاریخ، آغاز کنندگان درگیری شیعه و سنی خون های زیادی ریخته اند، اما در نهایت این قیام ها را دود می کنند. به چشم خودشان رفت

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه اردبیل با یادآوری آیات صریح قرآن درباره شخصیت و احترام به افراد گفت: خداوند بارها در قرآن کریم از روح انسان یاد کرده و آن را مورد توجه قرار داده است. مقدس

آیت الله عاملی متجاوزان به حریم خصوصی انسان ها را بدخواه خواند و افزود: کسانی که فکر و نقشه این قتل و رعب و وحشت را دارند و فردی را به چنین جنایتی ترغیب می کنند، وحشی تر از کسانی هستند که مرتکب قتل شده اند.

داعش و وهابی ها فرزندان آمریکا و انگلیس هستند

امام جمعه اردبیل به پرورش داعش و وهابیت در دامان آمریکای خبیث و انگلیس جنایتکار اشاره کرد و سپس ادامه داد: دشمنان اسلام با ترویج داعش و وهابیت خون های زیادی در راه اسلام ریختند که شاهد آن بودیم. قلمرو حمله به سوریه

وی هزینه هنگفتی را که انگلیس برای ترویج وهابیت به دوش کشیده بود، برشمرد و خاطرنشان کرد: قبل از جنگ در سوریه، همه افکار و عقاید محترمانه و مسالمت آمیز زندگی می کردند، اما وقتی این مردم شرور دروازه های خود را به سوریه باز کردند، شاهد چه فجایع بودیم.

آیت الله عاملی با اشاره به دوگانگی کشورهای اروپایی به ویژه کانادا در برخورد با مشکلات جهانی، افزود: کانادا با تسلیم نشدن به ایران به عنوان مفسد بزرگ مالی و از همه مهمتر داروی ما باعث مرگ بسیاری از بیماران ما شده است. تحریم این احترام حق ندارد در جامعه جهانی تطهیر شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ما از این مملکتی که مفاسد اقتصادی را در خود جای داده می‌خواهیم، ​​اگر بی‌طرفانه رفتار می‌کند، با پول‌هایی که خاوری با خود آورده است، داروی بیماران خاص را بخرد و از این طریق خیرخواهی خود را ثابت کند.

آیت الله عاملی تصریح کرد: این گونه رفتارهای دوگانه در دنیا ما را نسبت به کشورهای اروپایی بدبین کرده است و شایسته نیست جوانان ما با فریب رسانه های این کشورها در خاک خود بازی کنند.

دروغ، تهمت و تهمت راهبردهای غرب در جهان است

ولی فقیه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل با اشاره به دروغ‌های رسانه‌های غربی در شماره‌های اخیر روزنامه‌های ایران، گفت: این دروغ‌ها تا حد ملتهب کردن فضای ایران و شعله‌ور شدن درگیری‌های قومی ادامه داشته است. با قتل های ساختگی

وی افزود: اروپا، آمریکا و فرماندهی های آنها، بینش مردم ایران را کابوس بزرگی می دانند و این بار در مقابل مردم ما شکست شرم آوری را متحمل شدند.

آیت الله عاملی توان علمی، نظامی و اقتصادی ایران به ویژه پس از انقلاب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این تصویر از ایران که در مقابل استقلال و آزادی و استعمار و استکبار در جهان ایستاده بود، خواب ناآرام آنها را بر هم زد و باعث ایجاد توهم شد.

وی افزود: خود آمریکا هم اعتراف می کند، می دانیم که ایران به روسیه موشک نداده است، اما اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد از این سلاح ها استفاده کند، قطعا معادلات جنگ دنیا به هم می خورد.

آیت الله عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ گفت: امروز زمان بصیرت و جهاد است و معلمان، مربیان و کارشناسان ما باید چهره شیطانی غرب را در جهان به جهانیان نشان دهند.

ولی فقیه نماینده استان اردبیل و امام جمعه اردبیل مشکل اصلی اروپا را ایران قدرتمند دانست و ادامه داد: ایران در حصرهای مختلف 43 سال گذشته فرصت رشد ایجاد کرد و این فرصت برای رشد ما نیز پدیدار شد. کشور. به عنوان خاری در چشم اروپا و آمریکا.

دکمه بازگشت به بالا