خبرهای کلی

عدم همراهی کسبه استان سمنان با معاندان/ ملت ایران بصیر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام (رضوان الله تعالی علیه) با اشاره به درخواست اخیر معدنیان مبنی بر تعطیلی کارخانه ها گفت: . و تاکید کرد: کارخانجات استان سمنان بار دیگر آینده نگری خود را ثابت کرده و نشان دادند که با دشمن همراهی نمی کنند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر توسط آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی و همچنین گاو نقد شاشان به نام «الگوسود» رهبری شده است، گفت: تلاش مزدوران و شورشیان به رهبری آمریکا است. قهرمانان صحنه به جایی نمی رسند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ایرانیان عاقل بودند، تصریح کرد: دشمنان سعی کردند با توقف مین، توطئه های خود را عملی کنند، اما مردم ما هوشیار بودند و این حمله اجباری به جایی نرسید.

مطیعی با بیان اینکه شورشیان و مزدوران با تهدید و ارعاب سعی در گسترش حمله زورگیرانه داشتند اما موفق نشدند، گفت: دشمنان قبل از شکست در جام جهانی می خواستند به تیم ملی فوتبال ایران ضربه بزنند و این کار را انجام دادند. .. که از جام حذفی از تیم بیرون بیایند، اما تیر همچنان به نقطه ای برخورد کرد و حتی رسانه های خود را به قطر راه ندادند.

وی همچنین با اشاره به هفته بسیج، با اشاره به تاثیرگذاری این نهاد الهی که یادگار گرانقدر امام راحل (ره) است، تاکید کرد: یکی از نکات بارز چهار دهه فعالیت بسیج، حضور و غیاب است. در صحنه‌ها و لحظات حساس نظام اسلامی ایران، تلاش این نیروی الهی را برجسته‌تر کرد.

نماینده ولی قانونی در استان سمنان با بیان اینکه شناسه وی با تکیه بر یاد و نام شهدا و جان باختگان دوران دفاع مقدس فرهنگ بسیجی را زنده نگه داشت و تاکید کرد: تفکر بسیجی جامعه را امیدوار می کند.

دکمه بازگشت به بالا