خبرهای کلی

سرباز زینت نظام و انقلاب/امور مردم جز باحضور سرباز استوار نمی‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار غلامحسین محمدی ظهر یکشنبه در جمع دانش آموزان مرکز آموزش نیروی انتظامی شهید بیگلری. مشگین شهر تصریح کرد: نظم و انضباط هر گروهی و منطق هر لشگری، نظم و انضباط اوست و سرباز هم به فرموده حضرت علی.THE) سرباز زینت کشور است و سربازان به اذن خدا دژ مردم و زینت حاکمان و شرف دین و امنیت هستند و کار مردم بر اینها نیست.

وی با بیان اینکه دفتر سربازی یک دفتر مقدس و شریف است، گفت: سربازان این مرز و بوم شبانه روز برای حفظ کشور تلاش می کنند و غیرت و عزت این سرباز جوان برای همه نسل ها مثال زدنی است.

سردار محمدی اصل با اشاره به رشادت های سربازان در دوران جنگ اجباری افزود: جنگ ما جنگ با عراق و بلوک شرق و غرب بود و در یک جنگ تمام عیار، نامتقارن و نابرابر، رزمندگان جنگ بود. اسلام کاری کرد که می تواند برای همیشه در تاریخ این کشور جاودانه شود، ماندگار شد، زیرا حتی یک تکه از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: رزمندگان با فرمان و درایت امام راحل عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و حتی در ورود به مناطق عملیاتی و در این سطح از جنگ نامتقارن از یکدیگر پیشی گرفتند. . بسیج، سپاه، ارتش، ژاندارمری و سایر نیروها نیروهای مسلح مانند کوهی مستحکم در برابر دشمن ایستادند.

دبیر کل کنگره 3400 شهید استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان امنیت و حرم، شهدا را انسان های صادق و ایثارگری دانست که جان خود را برای استقرار فدا کردند. و از امنیت پایدار محافظت کنید. این نظام و انقلاب را درست کردند به همین دلیل امام راحل می فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

سردار محمدی اصل هر چه داریم از برکت خون پاک شهدای والامقام است ادامه داد: امروز همه چیز در راه است. سرویس که یکی از دغدغه های بزرگ شهدا بود، تلاش هنوز کافی نیست و باید در این مسیر گام های بیشتری برداریم.

سرباز زینت نظام است و انقلاب/ آرمان مردمی بدون حضور سرباز محقق نمی شود.

خاطره هشت سال پاسداشت این است که دشمن از ایمان راسخ جوانان، معنویت و روحیه جهادی و شهادت طلبی ملت ایران هراس دارد، لذا تمام تلاش خود را برای از بین بردن ایمان به کار بسته اند. و روح ملت ایران را با ابزارهای نوین رسانه ای و شبانه روز با دروغگویی در شبکه های ماهواره ای و مجازی نابود کنید.

فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به آغاز جنگ خصمانه رسانه ای و فرهنگی تصریح کرد: دفاع همچنان پابرجاست زیرا هنوز جنگ علیه ملت ایران، انقلاب و نظام اسلامی به پایان نرسیده است. و همچنان ادامه دارد زیرا جنگ نرم دشمن بسیار پیچیده تر و دشوارتر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جنگ خیر و شر پایان ناپذیر است، افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران پس از شکست در جنگی که آغاز شد، بیکار ننشسته اند و همواره به دنبال شیطنت و نیرنگ بر ضد مردم ایران هستند. .

محمدی اصل با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان فاقد رهبری مانند امام خامنه ای هستند آه تو عزیزان فرمودند: حضرت امام خامنه ای آه تو رهبر معظم انقلاب با داشتن روحیه و اندیشه توحیدی توانستند کشور را به سلامت از شرایط سخت و توطئه های بی رحمانه دشمنان اسلام عبور دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباسTHE) در استان اردبیل با بیان اینکه اغتشاشات و شورش های اخیر از قبل برنامه ریزی شده است کم اهمیت وی افزود: بدون شک مردم بصیر و دشمن ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را نیز در رسیدن به اهداف شوم و شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

سردار محمدی اصل ادامه داد: میراث رزمندگان به ویژه شهدای گرانقدر با حمایت از اقتدار دینی و حفظ حجاب، مطالبات شهدا از ملت بزرگ ایران اسلامی است که در راه حق و توانمند است. با روحیه جهادی پاس ها و رویدادهای حساس را شکست دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباسTHE) استان اردبیل در پایان خطاب به سربازان مرکز آموزشی تاکید کرد: از شما عزیزان می خواهم که قدرت لحظات جوانی خدمت مقدس سربازی را بدانید و با تفکر جهادی و روحیه بسیجی در همه عرصه ها وارد شوید. جایی که کشور و انقلاب اسلامی است.

دکمه بازگشت به بالا