خبرهای کلی

عملیات اجرایی هنرستان شهید رضایی نژاد در محله ریشهر بوشهر آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، وزیر آموزش و پرورش ظهر پنجشنبه در مراسم وقف آموزشکده فنی و حرفه ای همجوار. ریشه بوشهر گفت: ایجاد تعادل در حوزه های علمی و ایجاد هنرستان در حوزه نانو. بیوگرافیانرژی صلح عسل برنامه ها و سیاست های آموزشی شامل انرژی هسته ای، انرژی های نو، نفت و گاز است.

یوسف نوری افزود: امسال با وجود سختی ها و تنگناها با 70 هزار نفر افزایش 2 درصدی دانش آموزان هنرستان ها و 1.9 درصد افزایش دانش ریاضی و فیزیک را نشان می دهد. دانش آموز وجود داشت، علیرغم اینکه تعداد دانشجویان این رشته ها در سال های اخیر کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه عسلویه باید نیروی انسانی متناسب با این ظرفیت تربیت شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید دروازه باغ های زمستانی و مدارس باز شود تا مردم ببینند فرزندانشان چه توانایی هایی دارند و چه می کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم این هنرستان سنگ بنای هنرستان ها و رشته های مورد نیاز سایر مناطق باشد.

خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هنرستان شهید داریوش رضایی نژاد به مساحت 7000 متر مربع با زیربنای 4100 متر شامل 6 کارگاه، 12 کلاس درس و سالن ورزشی است. 38 میلیارد تومان در 18 ماه در حال ساخت است.

استاندار بوشهر نیز در این مراسم گفت: مجتمع آموزش و پرورش شهدای هسته ای بوشهر در سال جاری راه اندازی شد و دو هنرستان دیگر در این استان در حال ساخت است که یکی امروز و دیگری در آینده نزدیک با حضور انجام می شود. رئیس سازمان انرژی اتمی

احمد محمدی زاده ادامه داد: رویکرد استان بوشهر احداث هنرستان های نفت، انرژی و پتروشیمی است.

دکمه بازگشت به بالا