ورزش

کی‌روش ۳ استقلالی را به تیم‌ملی دعوت نکرد

کارلوس کی روش پس از بازی سوپرجام تنها 3 بازیکن از 6 بازیکن منتخب استقلال را به تیمش دعوت کرد و بقیه را کنار گذاشت.

به گزارش رویداد برتر، بازیکنان استقلال تا دیروز به دلیل بازی سوپرجام در ترکیب تیم ملی غایب بودند اما پس از قهرمانی در کرمان، امروز (پنجشنبه) تنها سه بازیکن از 6 بازیکن استقلال به تیم ملی دعوت شدند و بقیه به تیم ملی دعوت شدند. توسط کی روش کنار منصوب شدند

ظهر پنجشنبه چهارمین مرحله اردوی تیم ملی با آخرین تمرین بازیکنان زیر نظر کارلوس کی روش به پایان رسید، 17 روز تا شروع جام جهانی باقی مانده است. این مرحله از اردوی تیم ملی با تمرین جدی، پرفشار و با طراوت ملی پوشان به پایان رسید. در این تمرین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی پس از گرم شدن در مجموعه پک به زمین شماره دو اردوی تیم ملی فوتبال رفتند و تمرینات تاکتیکی و متنوع خود را با هدایت کارلوس کی روش انجام دادند.

در این تمرین شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان حضور داشتند. هر دو سید حسین حسینی و روزبه چشمی تمرینات ریکاوری خود را پس از بازی شب گذشته استقلال در سوپرجام انجام دادند. ابوالفضل جلالی هم از کسالت استراحت کرد.

با این گزارش صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مهدی پور که در اردوهای قبلی تیم ملی نیز حضور داشتند به تیم ملی دعوت نشدند. اینکه کی روش نظرش را در مورد این افراد تغییر می دهد یا نه، باید دید.

در این تمرین چند مربی ایرانی با حضور در تمرین، عملکرد شاگردان کی روش را مشاهده کردند. دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه هفته آینده آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا