خبرهای کلی

اردبیل رتبه ۱۰ پرداخت زکات را دارد/ رشد ۹۴ درصدی پرداخت زکات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علیرضا حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و پایبندی به اهداف عالیه دین مبین اسلام، پرداخت زکات و کفاره در 8 ماهه امسال افزایش مطلوبی داشته است.

وی به کل مبلغ اشاره کرد بیاور زکات و کفاره استان اردبیل در 8 ماهه امسال، خاطرنشان کرد: در مجموع 35 میلیارد ریال زکات واجب، 70 میلیارد ریال زکات واجب، 64 میلیارد ریال زکات فطره و 170 میلیارد ریال زکات کفاره استان اردبیل است. بیاور ولت

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل مجموع زکات و کفاره در اردبیل را یک هزار و 700 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبالغ برای تامین جهیزیه نیازمندان، هزینه های سلامت، هزینه های تحصیلی است. مردم تحت پوشش، کمک به ساخت و ساز و مرمت و اسکان نیازمندان برای بازسازی آن و همچنین ساخت مساجد و سایر پروژه های عمومی سود خرج شد.

حسین نژاد 13 فقره جهیزیه، 406 فقره کمک درمانی، 361 فقره کمک آموزشی، 30 مورد ساخت و ساز مسکن، نوسازی و مرمت نیازمندان، 21 هزار فقره کمک معیشتی و 25 مورد کمک را تامین و اهدا کرد. ساخت مساجد و پروژه های عمومی. سود در هشتمین ماه سال جاری اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه اردبیل امسال با افزایش 56 درصدی پرداخت زکات مواجه است، تصریح کرد: در حال حاضر اردبیل رتبه دهم پرداخت زکات را در کشور دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به افزایش 94 درصدی زکات واجب و 69 درصدی زکات مستحبی در اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث درصد پوشش جمعیت زکات فطره نیز شاهد افزایش 39 درصدی بودیم. .

وی با اعلام اینکه 79 درصد از تعهدات انجام شده در برنامه کمیته امداد استان اردبیل در سال جاری انجام شده است، اظهار داشت: اردبیل نیز در این بخش در رتبه هفدهم کشور قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا