استان ها

دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در خوزستان / کشف ۱۰۲ قبضه سلاح غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه روزی و بررسی کامل فعالیت 3 نفر از اعضای باند قاچاق اسلحه که اقدام به واردات محموله سلاح می کردند. . آنها با قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه ارتباط برقرار کردند و به آنها گفتند که مهمات وارد استان می شود.

وی به اهمیت و حساسیت این دوره و همچنین امکان استفاده از این گونه سلاح ها برای مصارف امنیتی اشاره کرد و سپس افزود: قاچاقچیان مذکور محموله تسلیحاتی را جهت توزیع در سطح استان به شهرستان آبادان منتقل می کردند. پلیس بلافاصله با کمک یگان همنام خود مخفیگاه و انبار بار در شهر آبادان را شناسایی و در عملیاتی قدرتمند مورد حمله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: در این عملیات قدرتمند 9 قبضه سلاح (7 قبضه کلاشینکف و 2 قبضه اسلحه شکاری) کشف شد.

وی همچنین از اجرای طرح 4 روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح 65 نفر دستگیر و 93 قبضه سلاح غیرمجاز و 770 فشنگ کشف و ضبط شد.

سردار ضالحی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد آسیب رساندن به امنیت پلیس را داشته باشند به شدت برخورد می کنیم. مردم.
46

دکمه بازگشت به بالا