خبرهای کلی

مردم انقلابی قم با برپایی راهپیمایی حماسه ۹دی را گرامی داشتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مردم ولایی و انقلابی شهر مقدس قم همزمان با سالروز خلق حماسه با برگزاری رژه این روز تاریخی را گرامی داشتند.

پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی مردم قم از محل اقامه نماز جمعه مصلی قدس آغاز شد و راهپیمایان به سمت خیابان شهدا رفتند. تقاطع شهدا راهپیمایی کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم های ایران را در دست داشتند پوسترها در مورد حماسه نه روزه، آنها آن را با خود بردند.

راهپیمایی مردم استان قم 18 دی ماه با حضور گسترده مردم قم برگزار شد و سه روز پیش از آن هزاران نفر از مردم قم شاهد مراسم پیاده روی شش شهید گمنام در همین خیابان بودند.

مردم در راهپیمایی بزرگداشت 9 ژانویه در صحنه قمی مدام فریاد «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس و منافقین» سر می دادند.

در حماسه 9 دسامبر 2008 بسیاری از خانواده ها با فرزندان خود که هنوز به دنیا نیامده بودند حضور داشتند.

برخی از دانشجویان خارجی جامعه مصطفی العالمیه در این مراسم نیز به همراه سایر شهروندان قمی انزجار خود را از سیاست استکبار در قبال جمهوری اسلامی اعلام کردند.

حضور جوانان نیز در این مراسم پررنگ بود و ضمن حمل تصاویر امام و رهبری و حاج قاسم سلیمانی با سر دادن شعارهای حفظ و حراست از حرم جمهوری اسلامی که حرم بود، آمادگی خود را اعلام کردند. جمهوری اسلامی حاج قاسم سلیمانی.

برخی از بانوان قمی نیز دست نوشته ای با مضمون رعایت حجاب اسلامی این دستور الهی در جامعه نوشتند و از مسئولان خواستند با متخلفان برخورد قانونی کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری وی همچنین در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه به بیان حماسه روز نهم پرداخت و مهمترین عامل شکست دشمنان در این تلاطم بزرگ را بصیرت و رهبری مقام معظم رهبری برشمرد.

پایان این موکب نیز به چهارراه شهدا رسید خواندن و راهپیمایان از مسئولان خواستند برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی، تورم معتدل و گرانی تلاش کنند.

راهپیمایان همچنین از قوه قضائیه خواستند با عاملان اغتشاشات اخیر برخورد قاطع کنند دانش آموز برخورد می کند

دکمه بازگشت به بالا