هنر و فرهنگ

معرفی داوران بخش تئاتر خیابانی دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار

هیئت داوران بخش تئاتر خیابانی فصل دوم فرهنگ و هنر ایثار خود را معرفی می کند

محمد لارتی، وحید لک و سعید محبی داوران بخش تئاتر خیابانی دومین دوره فرهنگ و هنر ایثار بودند.

به گزارش گروه فرهنگی هنری رویداد برتر؛ بخش تئاتر خیابانی دومین فصل فرهنگ و هنر ایثار با حضور 8 نمایش برگزار شد که محمد لارتی، وحید لک و سعید محبی به عنوان هیئت داوران آثار را ارزیابی کردند.

محمد لارتی در کارنامه هنری خود آثاری چون «آفتابی یا ابری»، «سه‌شنبه‌های خاکستری»، «بچه‌ها دیگر کوک نمی‌شوند»، «کجا گم شدی فرهاد»، «ناتمام»، «بازنشستگی مبارک اجرا شده ندیدن، کمی پشت سر، هفت روز تیر شصت، آوانتاژ، آخرین باران بهاری، خاطرات فیات از تهران تابستان 59 و حسام گم شده در چهار آذر. لارتی نیز ظاهر شد. در آثاری چون «آخرین نبرد»، «هشتمین پنجره از سمت چپ»، «زیرنویس» و «یک روز تابستان».

وحید لک کار خود را به عنوان بازیگر و کارگردان از سال ۱۳۷۱ در نمایش «مسافران» آغاز کرد.

سعید محبی گوینده تاریخ نویسی و ادبیات نمایشی است، در طول فعالیت خود داور سی و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر (بخش اراده ملی) و عضویت در هیات مدیره مرکز ملی منتقدان تئاتر است. از ایران، عضو انجمن نمایش استان تهران (هیئت مدیره)، از سال 1383 در مجتمع آموزشی دارالفنون در رشته تئاتر (نمایشنامه نویسی و تحلیل متن) تدریس می کند و نقد و بررسی تئاتر می نویسد. روزنامه ها، نشریات و مجلات مختلف.

دومین فصل فرهنگی و هنری «ایثار» که در پاییز 1401 به سرپرستی عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و شهید استان تهران برگزار شد، با سرود، نماهنگ، تئاتر خیابانی و صحنه، قصه گویی، حرکت اجرا می شود. گرافیک، کمیک، انیمیشن، طراحی پوستر. و این یک عکس است.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا