رویدادها

همکاری پلیس بین‌الملل ایران و پلیس ارمنستان

سران فراجا اینترنشنال و پلیس جمهوری ارمنستان برای ایجاد بستر مناسب برای توسعه همکاری های بین المللی دوجانبه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش رویداد برتر، سردار هادی شیرزاد در دیدار با رئیس ستاد فرماندهی پلیس جمهوری ارمنستان با اشاره به همکاری مناسب پلیس اظهار داشت: امضای این سند می تواند گام مهمی در جهت ارتقای تعامل پلیس در مواردی از این قبیل باشد. به عنوان مبارزه سازمان یافته جنایات، مبارزه با جرایم عمومی و استرداد متهمان بین المللی هستند.

وی افزود: یکی از اهداف پلیس جمهوری اسلامی ایران توسعه همکاری های بین المللی و ارتقای سطح تعاملات پلیس با استفاده از ظرفیت های پلیسی دو کشور است.

شیرزاد تصریح کرد: امضای پروتکل نشست همکاری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پلیس جمهوری ارمنستان در راستای ایجاد همکاری در سطح بین المللی در راستای مبارزه با متهمان بین المللی می تواند مثمر ثمر باشد. در تقویت روابط دیپلماتیک پلیس دو کشور.

آماده همکاری با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستیم

در ادامه جلسه سرهنگ آرمن مکرودچیان ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از میهمان نوازی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت های مناسب و رفع موانع احتمالی در راستای تحقق اهداف تعیین شده اعلام کرد. .

وی با اشاره به توانمندی های پلیس جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس گزارش سایت پلیس از برنامه ها و همکاری های دوجانبه در پروتکل استقبال می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا