رویدادها

پرونده مرحوم “مهران سماک” از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است

رویداد برتر/گیلان معاون حقوقی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: رسیدگی به پرونده مرحوم «مهران سمک» در دادسرای نظامی گیلان در حال انجام است.

به گزارش رویداد برتر به نقل از پلیس نیوز گیلان، سرهنگ محمود رجبی ضمن تشریح نحوه رسیدگی و رسیدگی به ابعاد پرونده مرحوم «مهران سمک» اظهار کرد: پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا، اغتشاشگران زیادی تجمع کردند. در بندر انزلی سد معبر و قانون شکنان قصد برهم زدن نظم و امنیت شهر را داشتند و با توجه به حساسیت زمان و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی فرصت طلبان، به دلیل مشکل ایجاد خسارات به مردم به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. اموال و شهروندان

وی افزود: در جریان تجمع اغتشاش گران و ازدحام خودروهای متخلف، مرحوم سوماک مورد اصابت یک اسلحه ساچمه زنی قرار گرفت که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت، لذا با توجه به اهمیت موضوع چندین مظنون و متهم این حادثه دستگیر شدند. شناسایی و دستگیر شدند.

رجبی به مسئولیت فرماندهان انتظامی در قبال حوادث و وقایع در سطح حوزه امنیتی تحت کنترل اشاره کرد و افزود: پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه مسئولیت رسیدگی به اتفاقات رخ داده در حوزه امنیتی تحت کنترل را بر عهده دارد. کنترل آنها وقوع هرگونه تخلف یا جرم

معاون حقوقی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: بر اساس قضاوت مقام قضایی پرونده چند نفر از جمله سرهنگ سید جعفر جوانمردی فرمانده سابق انتظامی شهرستان بندرانزلی در ارتباط با مرحوم مهران در حال رسیدگی است. سمک. به مرجع قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با گلایه از برخی شبکه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ضد و نقیض و انتشار اخبار عجولانه درباره این پرونده که همچنان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان گیلان نسبت به مواد 91، 96 و 191 این قانون حق شکایت دارد. قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 وکیل این موضوع را برای خود محفوظ داشته و حتما از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا