خبرهای کلیکسب و کار برتر

شیشه تزئینی ساختمان

شیشه تزئینی در دکوراسیون داخلی

شیشه تزئینی در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل باعث افزایش روشنایی، انعکاس نور و بزرگتر به نظر رسیدن فضای خانه می شود. این شیشه کاربردهای بی شماری در دکوراسیون خانه دارد و استفاده از رویه های شیشه ای طرح دار روی میز غذاخوری، میز بوفه، کابینت آشپزخانه و دستشویی سبب انعکاس نور و زیبایی دکوراسیون منزل می شود. قرار دادن صفحه های مات شیشه ای که در زیر آن ها چراغ نصب شده، نور را به طور غیر مستقیم در فضای منزل پراکنده می کنند و خانه را به مکانی چشم نواز و زیبا تبدیل می کنند. از این محصول برای تزیین درب ورودی نیز استفاده می شود. هنگامی که نور آفتاب به این شیشه ها برخورد می کند بازتاب زیبایی از نور در کف محیط منزل دیده می شود؛ به خصوص اگر کف زمین از سنگ مرمر پوشیده شده باشد.

قیمت روز شیشه 4 میل ساده |قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه تزئینی

قیمت شیشه تزئینی بسته به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار سفارش متفاوت است. برای استعلام نهایی لیست قیمت شیشه تزئینی می توانید با کارشناسان فروش در زیما تماس بگیرید. قیمت این محصول تحت تاثیر عواملی مانند نوع کاربری آن نیز قرار می گیرد، مثلا شیشه تزئینی بین کابینتی، انواع دیوارپوش یا انواع نورگیر و حتی سقف کاذب و انواع پنجره های نورگیر که هرکدام در فضای خاص دارای زیبایی و جذابیت هستند. قیمت شیشه تزئینی و اجرای آن به مساحت پروژه شما و نوع شیشه مصرفی بستگی دارد.

انواع شیشه تزئینی

شیشه تزئینی دیوار

شیشه تزئینی دیوار یکی از المان های دکوراتیو است که هنگام خرید شیشه ساختمانی بین مالکان و طراحان بسیار پرطرفدار است. پوشاندن دیوار با شیشه برای بازسازی و تزئین دیوار شیوه مقرون به صرفه و بدون تخریب نیز محسوب می شود. شیشه تزئینی دیوار در عین زیبایی از لحاظ طرح و رنگ تنوع بیشتری داشته و انتخاب مناسب ‌تری برای یک دکوراسیون شیک و مدرن محسوب می شود. یکی از تغییرات مناسب و اساسی در دکوراسیون خانه استفاده ازانواع شیشه تزیینی دیوار در رنگ های مختلف است که قابلیت استفاده در سالن پذیرایی، اتاق نشیمن یا خواب را برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و زیبا دارند.

شیشه تزئینی آشپزخانه

شیشه تزئینی آشپزخانه چهره خانه شما را کاملا تغییر داده و با استفاده از شیشه ‌های لاکوبل در فضای آشپزخانه با انعکاس نور، فضا را بزرگتر کنید. تنوع رنگ در این شیشه آشپزخانه دست شما را برای تغیییر دکوراسیون و ایجاد فضای دلخواهتان باز می گذارد، شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌ های شاد یا ملایم فضای آشپزخانه را جذاب تر کنید.

ممکن است این محصول به شکل ساده یا دارای نقش و نگار باشد که براساس سلیقه و نوع دکوراسیون سایر بخش ها یا مبلمان خانه انتخاب و اجرا می شود. برای تغییر یا بازسازی خانه یا محل کار خود می توانید از انواع شیشه تزئینی یا دکوری استفاده کنید و نصب و اجرا را به عهده متخصصان و کارشناسان حرفه ای زیما بگذارید.

شیشه تزئینی دکوری

شیشه تزئینی دکوری در فضاهای داخلی و خارجی و همچنین روی ديوار یا سقف کاذب برای ایجاد نور بیشتر کاربرد دارد که می توان از طرح ها و رنگ های مختلف آنها استفاده کرد. این محصول برای خلق دکوراسیون جذاب و آرامش بخش نیز کاربرد دارد و می تواند فضای خانه یا محل کار شما را منحصر به فرد و جذاب کند.

این شیشه دارای دسته بندی مختلفی ازجمله شیشه رنگی براق (لاکوبل)، (متلوکس) و شیشه رنگی متالیک (متلاک) است که تاثیر خاصی روی دکوراسیون داخلی ساختمان دارد. شیشه تزئینی دکوری رنگی بسیار متنوع بوده و دارای طرح، ضخامت و … مختلف است که با توجه به کاربرد آن موارد استفاده گوناگونی  هم دارد.

دیگر انواع شیشه تزیینی صنایع شیشه و آینه عبارتند از:

  • شیشه دکوراتیو چاپی یا اسپندرال
  • سندبلاست و ساتینا
  • شیشه حکاکی شده (Engraving)
  • شیشه لاکوبل رنگی
  • شیشه لمینت
  • شیشه سکوریت رنگی و چاپی
  • پلکس گلاس

پرکاربردترین شیشه تزیینی در ۵ سال گذشته

در ۵ سال گذشته با ورود شیشه استین گلاس به کشور ما و همچنین تولید شیشه های استین گلاس توسط فعالان صنعت شیشه و آینه در کشورمان ، به میزان قابل توجهی استفاده از این نوع شیشه افزابش پیدا کرد به طوری که ساختمان های لوکس و مدرن شیشه های درب ورودی آن ها در اکثر موارد شیشه تزیینی استین گلاس می باشد لازم به ذکر است که شیشه طرح استین گلاس هم تولید می شود که به مراتب قیمت پایین تری نسبت به استین گلاس دارند. نوع دیگری از شیشه تزیینی که در پروژه های ساختمانی کاربرد زیادی دارد شیشه های طرح دار رومیزی است، برای تولید این نوع از شیشه های دکوراتیو از دستگاه چاپ روی شیشه استفاده می شود و هر تصویری که مد نظر دارید روی شیشه به صورت رنگی چاپ خواهد شد.

کاربردهای شیشه تزیینی صنایع شیشه و آینه

  • ساخت قفسه شیشه ای
  • ساخت ویترین شیشه ای
  • شیشه روی میز
  •  سقف شیشه ای
  • کف شیشه ای
  • دیوارپوش شیشه ای
  • شیشه میز ناهارخوری
  • شیشه کاری روی دیوار
  • ساخت میز شیشه ای

شیشه تزیینی کابینت

نوع دیگری از شیشه های دکوراتیو که با نام هم شناخته شده هستند این نوع شیشه های رنگی در فضای بین کابینت روی دیوار قرار داده می شوند که در رنگ ها و طرح های مختلفی در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شوند ضمنا با چاپ تصاویر سه بعدی روی شیشه بین کابینت به طور کلی فضای داخلی آشپزخانه ها جذابتر خواهد شد برای این منظور کافیست تصویر مورد نظر خود را از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید. شیشه تزیینی چاپی لاکوبل به عنوان شیشه پنجره های دوجداره ، درب شیشه ای ورودی ساختمان و دودبند، پارتیشن شیشه ای نیز کاربرد دارد و در طراحی های جدید سقف شیشه ای هم از شیشه های چاپی استفاده می شود.

شیشه تزیینی چاپی

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه چاپ در دنیا می توان تصاویر مختلف دو بعدی و سه بعدی را روی شیشه چاپ کرد ، در قسمت های مختلف ساختمان کاربرد دارد .برای اجرای روی دیوار می توان از شیشه های تزیینی رنگی و طرح دار مانند شیشه های چاپی و سندبلاست شده استفاده کرد و طبق الگویی خاص شیشه های طرح دار کنار هم روی دیوار قرار گیرند .

شیشه تزیینی سندبلاست

نوعی از شیشه های طرح دار یا تزیینی که در واقع طرح های مختلف روی شیشه به صورت مات ایجاد خواهد شد نام دارد به عنوان مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه ایجاد کرد .

شیشه تزیینی اسید کاری

برای تولید شده پس از تعیین طرح مورد نظر با استفاده از اسید های مخصوص شیشه به صورت دستی پیاده سازی می شود ، این نوع شیشه ها اغلب به عنوان شیشه درب ورودی بکار می رود .

شیشه تزیینی حکاکی شده

با استفاده از دستگاه مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه ( اینگریوینگ ) کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه خام یا سکوریت تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

شیشه تزیینی کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین یا اکسترا کلیر از شفافیت بیشتری برخوردار بوده و به شیشه مغز آبی معروف است.

شیشه تزیینی خم

برای تولید ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد.

شیشه تزیینی هوشمند

طرح خاصی از شیشه های تزیینی که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت شفاف به مات و برعکس تبدیل می شود ، شیشه در پروژه هایی نظیر اجرای درب شیشه ای استفاده خواهد شد لازه به ذکر است شیشه تزیینی هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است.

شیشه تزیینی محافظ شیشه ای سنگ قبر 

برای تولید سنگ قبر مدرن باید از شیشه های تزیینی سکوریت ۱۰ میل ساده و مات استفاده می شود بدین شکل علاوه بر مقاومت بالای شیشه از نمای زیبایی نیز برخوردار خواهد بود.

شیشه تزیینی ضخیم 

برای تولید شیشه های تزیینی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ۱۰ میل الی ۲۰ میل استفاده کرد به طور مثال برای یک شیشه با ابعاد ۲۰۰ * ۲۸۰ سانتی متر باید از شیشه ۱۵ میل یا ۲۰ میل کریستال بکار برد.

شیشه تزیینی رفلکس 

در این طرح از شیشه های تزیینی از شیشه های رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز وجود دارد .

شیشه تزیینی تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های تزیینی که از سیستم استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه تزیینی تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور یهینه استفاده می شود.

شیشه تزیینی ۲۰ میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های تزیینی بیش از حد استاندارد در نظر گفته شود باید از شیشه های استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا