اقتصادیکسب و کار برتر

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

قالی کاشان: فروش مستقیم فرش از کارخانه

فرش کاشان، از دیرباز سرآمد فرش های ایرانی بوده و با ورود تکنولوژی فرش ماشینی، فرش ماشینی کاشان به عنوان مطرح ترین برند فرش ماشینی کشور بوده و هست! گروه صنعتی فرش شادرخ با حذف واسطه های فروش شرایطی را فراهم کرده تا خریداران بتوانند جهت سفارش عمده فرش به قیمت کارخانه خریداری کنند. همچنین خریداران در اسرع وقت از طریق ارسال رایگان فرش خود را تحویل بگیرند. ضمنا با خرید فرش ارزان ماشینی کاشان از گروه صنعتی فرش شادرخ، از گارانتی بازگشت وجه و 120 ماه ضمانت کیفیت محصول بهره مند خواهید بود! انواع فرش جدید ماشینی کاشان از جمله فرش سنتی و اصیل، گلیم فرش و… با جدیدترین و زیباترین طرح ها نمایش داده شده تا سلیقه های مختلف پوشش داده شود.

بازار عمده فرش تهران |بنکدار فرش ماشینی

راهنمای جامع خرید فرش ماشینی کاشان

هنگام انتخاب فرش ماشینی کاشان، علاوه بر طرح فرش و زیبایی آن، به موارد دیگر نیز باید دقت کرد. در واقع اختلاف بسیار زیاد قیمت دو فرش، بیشتر از اینکه به برند شرکت سازنده فرش مربوط باشد، به علت تفاوت در مواردی مانند میزان تراکم و شانه فرش، جنس نخ تار و پود فرش، تعداد رنگ به کار رفته در فرش و … می باشد.

در مقاله آموزشی زیر سعی شده است تا مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در کیفیت و قیمت فرش ماشینی کاشان به شما مخاطبین محترم معرفی شوند، تا با آگاهی کامل و به صورت تخصصی فرش مورد نیاز خود را انتخاب و با اطمینان خاطر اقدام به خرید فرش خود کنید. مجموعه شادرخ مجموعه طرح های متنوع و زیبایی را برای خریداران محترم تهیه کرده است. با مشاهده و مقایسه این طرح های بی نظیر و جدید فرش ماشینی کاشان می توانید مطمئن باشید که بهترین و جدیدترین طرح فرش کاشان را برای دکوراسیون خود را انتخاب کرده اید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید فرش کاشان، به لیست طرح های پرفروش فرش جدید کاشان سری بزنید.

فرش کاشان | قیمت فرش کاشان

فرش کاشان از دیرباز بهترین فرش در جهان بوده و میتوان فرش ایران را با قالی کاشان شناخت با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های پیشرفته  به صنعت فرش ماشینی ایران، شهر کاشان قطب صنعت فرش ماشینی و بازار فرش ماشینی ایران شد. با گسترش و افزایش کارخانه جات فرش ماشینی در استان اصفهان، شهر کاشان بیشترین تکنولوژی های فرش ماشینی را در خود جا داد بصورتی که فرش ماشینی کاشان در سال 1392 بزرگترین و شناخته شده ترین فرش ماشینی در جهان شد. و امروزه برترین فرش ماشینی در میان تمام کارخانه فرش ماشینی میباشد

فرش ماشینی بر اساس شانه

فرش ماشینی بر اساس شانه دسته بندی میشود که در زیر دسته های فرش را برای دسترسی راحت تر مشخص کردیم.

فرش کاشان جدید

نقشه های بروز و جدید در بازار فرش ماشینی از هر موقع بیشتر شده است بطوری که انقدر نقشه های جدید به بازار عرضه می شود که کارخانه های فرش ماشینی به صورت سلیقه ای اقدام به بافت طرح های جدید فرش کاشان میکردند .با ارائه فرش جدید کاشان به بازار تمام کارخانه ها مدل های مختلف ان طرح را عرضه می کنند. فرش کاشان با ارائه خرید مستقیم فرش از کارخانه امکان ثبت سفارش در سایت فرش کاشان را فراهم کرد تا خرید از کارخانه با تفاوت قیمتی 20% فراهم شود البته امکان خرید مستقیم در کارخانه و نمایندگی فرش کاشان در تهران می باشد.

قیمت فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ماشینی  6 متری کاشان

                قیمت فرش ماشینی  9 متری کاشان

                قیمت فرش ماشینی 12متری کاشان

                شانه فرش ماشینی

1480.000              2300.000              2950.000              قیمت فرش 500شانه تراکم 1000

4250.000              6500.000              8500.000              قیمت فرش 700 شانه تراکم 2550

4980.000              7900.000              9800.000              قیمت فرش 1000 شانه تراکم 3000

5250.000              8300.000              10500.000            قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600

5950.000              9150.000              11970.0000          قیمت فرش 1500 شانه تراکم

فرش کاشان قیمت

قیمت فرش کاشان 12 متری مبنای قیمت گذاری در فروش فرش ماشینی است به این طور که اگر قیمت قالی رو تقسیم بر 12متری کنید و بر متراژ مورد نظر ضرب کنید الباقی متراژ ها بدست می اید البته درصی از متراژ ها بالابود و پرتی دارد مثلا قیمت فرش ماشینی 9متری که درصدی بالاتر محاسبه می شود.

رقابت شدید در قیمت فرش

با افزایش کارخانه های فرش در شهر کاشان رقابت شدید در فرش جدید به همراه قیمت بوجود امده ، بطوری که قیمت فرش کاشان همیشه پایین ترین و ارزان ترین قیمت  رو در میان شهر های دیگه پیدا کرده ، خرید فرش کاشان یه مزیت رو برای خریدار بوجود اورده که فرش جدید و بروز رو با قیمت مناسب در فروشگاه ها و حتی امکان خرید مستقیم از کارخانه رو دارد

از یک طرف رقابت شدید در بین کارخانه فرش  و از یک طرف حجم زیاد تقاضا برای خرید فرش کاشان یه رقابت برد- برد برای تولیدی کننده بوجود اورده  که این رقابت برای مشتریان دلگرمی زیادی بوجود می اورد  که خرید فرش کاشان این اطمینان رو به خریداران داده که فرش طرح جدید فرش کاشان رو با قیمت بسیار عالی و مقرون بصرفه تهیه میکنند.قالی کاشان قیمت بسیار بهتری و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به رغیب خود پیدا کرد.

فرش کاشان بر اساس کیفیت

فرش بافت کاشان با کیفیت های متفاوتی بافت میشود که این کیفیت بر 2 اساس سنجیده می شود:

  • کیفیت نخ استفاده شده
  • نوع دستگاه فرش بافی

کیفیت نخ استفاده شده در فرش های بافت کاشان

نخ مورد استفاده در فرش ماشینی 3نوع هست که در بیشتر فرش های ماشینی از 500 شانه تا 1500 شانه استفاده میشود:

    نخ فرش پی سی اف یا پلی استر

    نخ فرش ورژن

    نخ فرش اکرولیک

بهترین نخ استفاده شده در فرش ماشینی نخ 100% اکرولیک هست منظور از 100% یعنی تمام الیاف تار فرش اکرولیک باشد. در نظر داشته باشید بعضی از تولید کننده ها از 100% اکرولیک استفاده نمیکنند و درصدی از نخ استفاده شده ورژن و یا پلی استر هست. در فرش ارزان قیمت از نخ پی سی اف و پلی استر استفاده میشود که تفاوت خیلی زیادی در قیمت انها وجود دارد که بیشتر در فرش های 500 شانه ارزان استفاده میشود. نخ ورژن  که بسیاری از فروشندگان فرش ، نام نخ ایرانی را بروی ان گذاشتن نخ جدیدی هست که وارد بازار ریسندگی شده و از کیفیت متوسطی در میان نخ ها برخوردار هست عمر مفید این نوع فرش ها 4سال میباشد

کیفیت دستگاه های تولیدی فرش کاشان

فرش کاشان با دستگاه های مختلفی تولید میشود که هرچه دستگاه پیشرفته تر و جدید تر باشد امکان بافت ریزبافتر فرش و دقت بالای بافت بیشتر میشود

  • دستگاه بافت فرش 500 شانه Van De Wiele
  • دستگاه بافت فرش 700 شانه TEX
  • دستگاه بافت 700 شانه HCP
  • دستگاه بافت 1000 شانه HCI
  • دستگاه بافت 1200 شانه HCIX2
  • دستگاه بافت 1500 شانه XHDC

قیمت فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ماشینی یکی از مهمترین عوامل در خرید فرش در بین خریداران میباشد . بطوری که مقایسه قیمت بین کارخانه های فرش اولین کار خریداران فرش می باشد. در بالا کیفیت های مختلف را برای خرید فرش کاشان به صورت مختصر توضیح دادیم که با مقایسه قیمت هر کیفیت میتوانیم بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنیم. البته فرش کاشان در بین کارخانه های فرش ماشینی از یک اعتبار بالاتری برخوردار هست که این مزیت و اعتبار را باید در قیمت فرش محاسبه کنید تا بهتر بتوانیم انتخاب کنیم.

قیمت فرش کاشان بر مبنای دلار صادراتی

صادرات فرش ماشینی یکی از پر رونق ترین بخش های صنعت فرش ماشینی میباشد که میتوان با توجه به سابقه و شناخت فرش ایرانی در بین کشور ها خیلی راحت وارد بازار فرش کشور های مختلف شد .فرش ماشینی با افزایش قیمت دلار و پیشرفت صنعت فرش ماشینی   توانسته در بسیاری از کشور ها ورود کند و مشتریان زیادی را بخود جلب کند که این خریداران قیمت فرش را بر اساس دلار میسنجند که کارخانه فرش کاشان با محاسبه قیمت روز دلار در بازار ایران فرش را بر همان اساس قیمت گذاری میکند و قیمت را برهمان اساس عرضه میکند .

بهترین قیمت فرش ماشینی

از بهترین فرش روز دنیا در صنعت فرش ماشینی میتوان فرش ماشینی ایرانی را نام برد که از بهترین الیاف بین المللی در تار پود فرش استفاده میکنند قیمت فرش با توجه به کیفیت و الیاف استفاده شده در بافت فرش قیمت گذاری میشود که حساسیت بالای کارخانه های فرش در ایران باعث بالا رفتن اعتبار و ارزش فرش ایرانی شده اند کیفیت نخ 100% اکرولیک که گران قیمت ترین نوع نهخ در صنعت فرش ماشینی میباشد و وجود دستگاه های پیشرفته و دلایل بسیاری دیگر باعث برند شدن فرش ایرانی در میان کشور های رقیب در این حوضه شده

کارخانه فرش کاشان یکی از برترین تولید کننده های فرش ماشینی که در تولید فرش ماشینی  از بهترین الیاف ببن المللی استفاده میکند و بیشترین تنوع را در میان فرش ها  دارند که به قیمت بسیار مناسب عرضه میشود دارد. قیمت فرش را برمبنای قیمت 12 متری مقایسه میشود . بخاطر تفاوت محاسبه و قیمتگزاری مختلف فرش 9متری  شرکت ها  فرش 9 متری متراژ خوبی برای مقایسه کلی قیمت ها نیست.

قیمت 12متری همیشه 2 برابر قیمت 6 متری و سه/چهارم قیمت 12متری بعلاوه پرتی فرش 9 متری محاسبه میشود .در کاشان فرش ماشینی با کیفیت مختلف تولید میشود قیمت فرش بستگی به متراژ فرش جدید و  همانطور که استحضار دارید ،فرش ۱۲متری بزرگترین  متراژ و سایز استاندارد تولید شذه  فرش ماشینی می باشد بنابراین گران قیمت ترین قیمت فرش در متراژ 12متری میباشد. البته عوامل بسیاری در قیمت گزاری فرش دخیل هستند که در زیر به انها اشاره میکنیم .

سوالات متداول در خرید فرش کاشان

1- برترین و پرفروشترین فرش ماشینی چه فرشی هست؟

با پیشرفت صنعت فرش بافی در کاشان بیشتر متخصصان نساجی و طراحی در شهر کاشان مستقر شدند بطوری که شرکت های طراحی نقشه و طرح ، بسیار حرفه ای اقدام به طراحی نقشه های جدید و سنتی فرش کاشان در فرش ماشینی کردند .

2- مزیت خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان چیست؟

خرید مستقیم از کارخانه مزیت های زیادی رو برای خریدار بوجود میاره که تعدای رو در زیر لیست کردیم

    خرید از میان طرح های جدید و بروز –  خرید فرش کاشان جدید

    تفاوت قیمت با فروشگاه ها بین 20 الی 30% پایین تر  (فرش کاشان قیمت )

    پشتیبانی منظم و بهتر فرش -پیگیری محصولات

    تحویل دهی سریع تر فرش – ارسال مستقیم از انبار کارخانه

خرید از کارخانه همیشه این مزیت رو دارد که شما ازمیان  طرح جدید کاشان مدل رو انتخاب میکنید همیشه فرش کاشان جدید پرفروش ترین فرش کاشان نیست ولی در میان طرح جدید بسیاری از مواقع انتخاب دلنشین تری انجام میشود.

3- تاثیر شانه و تراکم در قیمت فرش

طبق قاعده ،هرچه شانه و تراکم فرش  بافته شده بالاتر می رود ،به دلیل اینکه تعداد گره های طولی و عرضی در هر متر طول و عرض فرش ماشینی بیشتر می شود،فرش ماشینی ریز بافت و زیباتر و به قولی دستبافت گونه تر می شود،به بیانی دیگر فرش ماشینی کاشان مرغوب تر می شود. بر همین مبنا هر چه شانه و تراکم فرش ماشینی کاشان بالاتر می رود، دستگاه پیشرفته تر و الیاف مرغوب تری استفاده میشود و بر قیمت فرش افزوده می شود.

4- قیمت فرش در کاشان

همیشه خرید محصولات مستقیم از تولید کننده بصرفه تر  و مناسب تر از خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های سطح شهر میباشد با راه اندازی فروش مستقیم فرش از کارخانه و خرید مستقیم از شرکت فرش کاشان تفاوت قیمتی برای مشتریان چشمگیر شد که خیلی از خریداران اقدام به خرید مستقیم از کارخانه کردند و این تفاوت قیمت رو همیشه بخاطر خواهند سپرد و تبلیغی همیشگی برای برند فرش کاشان خواهد شد .

5-ضمانت کیفیت فرش کاشان چقدر است؟

فرش های تولید شرکت شامل 60 ماه ضمانت کیفیت میباشد

6-علت پرز دهی فرش ماشینی چیست؟

فرش ماشینی تولید شده از پنبه میباشد و پرزدهی اولیه ان امری طبیعی میباشد

7- امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان وجود دارد؟

بله شما میتوانید مستقیم از کارخانه کاشان خرید کنید البته امکان خرید از نمایندگی فرش کاشان در تهران همین قیمت تولید نیز هست

دکمه بازگشت به بالا