جامعهکسب و کار برتر

تعمیر مبل در شرکت خانه شیک مشاوره و حمل نقل رایگان 09102006753

تعمیرات مبل در تهران و کرج چگونه است؟

تعمیرات مبل تنها یکی از خدمات تخصصی است که ما در خدمات مبل فراهم می‌کنیم. ما سال‌ها در این حرفه بودیم و می‌دانیم که اثاثیه شما چطور خوب به نظر می‌رسند. بیایید به شما کمک کنیم با تعمیر و مرمت به جای تعویض، بیشتر از اسباب و اثاثیه خود استفاده کنید. تعمیرات مبل و تعمیر مبلمان تنها کاری است که ما انجام می‌دهیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را با تعمیر مبل به دست آورید.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

تعمیرات مبل ارزان |تعمیرات مبل پاکدشت

چرا تعمیرات مبلمان مهم است؟

شما نیاز ندارید با هر بار خرابی مبل، به خرید مبلی تازه و نو بیفتید چون به راحتی می توانید هر نوع مبلی را تعمیر کنید. تعمیرکاران حرفه ای می توانند هر گونه مبلی را برای شما تعمیر کنند و با هزینه ای بسیار بسیار پایین تر از قیمت خرید یک مبل، مبل شما را نوسازی کنند.

بنابراین اولین مزیت تعمیر و نوسازی مبل این است که شما هزینه بسیار کمتری خواهید داشت و می توانید پول خود را صرف کارهای مهم تری کنید. با وجود هزینه ها و گرانی هایی که ما در این چند مدت شاهد آن هستیم، این نکته واقعا حائز اهمیت است و افراد زیادی دنبال پایین آوردن هزینه های زندگی خود هستند.

قیمت تمام شده تعمیر مبلمان منزل چقدر است؟

هزینه مربوط به تعویض پارچه مبلی با توجه به نوع، جنس و متراژ پارچه متغیر است و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت و هزینه تعمیرات مبل دارد. قابل ذکر است در انتخاب پارچه مبلی خود فقط به رنگ، طرح و جنس آن ها توجه نکنید بلکه عواملی چون قرار گیری مبل در کدام قسمت خانه و یا میزان تمیز کاری نیز توجه کنید زیرا رویه کوبی مبل جزو آن دسته از کار هایی است که هر چند سال یک بار انجام می شود.

تعمیرات مبل ارزان |تعمیرات مبل پاکدشت

نجاری در تعمیرات مبل چیست؟

نجاری مبل حرفه ای است که طی ان چوب را توسط ابزار آلات مخصوص تراشیده و به فرم حساب شده برای ساخت مبل در می آورند. نجاری مبل  با کنار هم قرار دادن الوار های بریده شده به اندازه های معین و تشکیل اسکلت اولیه مبل اغاز می شود که استحکام و عمر مبلمان به نحوه قرار گیری الوار ها کنار یک دیگر وابسته است.نجاری مبل در کارگاه های بزرگ نجاری به صورت مرحله ای توسط چندین نفر انجام می شود و هر کدام از انها بخشی از کار را پیش می برند تا فریم مبل با استحکام بالا به بخش رویه کوبی ارسال شود.نجاری مبل ، تعمیر و بازسازی بخش های چوبی ان را نیز در بر می گیرد و همچنین اگر چوب مبلمان شما کیفیتش را از دست داده باشد می توانید آن را به کارگاه نجاری بسپارید البته شرکت خانه شیک با داشتن استاد کاران نجار ماهر در تعمیرات مبلمان مشکلات مبلمان شما را حل میکنند.

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

رنگکاری در تعمیرات مبل چگونه است؟

رنگ کاری صحیح و اصولی با مواد اولیه ( رنگ – ورق طلا – چسب و … ) باعث زیباتر شدن مبلمان میشود و یک مبلمان زیبا تاثیر بسزایی در یک دکوراسیون جذاب و چشم نواز میشود.

جالب است بدانید که رنگ کاری خوب حتی در ماندگاری چوب و نقش و نگار مبل بسیار موثر است و استفاده از رنگ های نامرغوب و روشهای غیر صحیح رنگ کاری میتواند به بافت چوب آسیب برساند و این موضوع در کوتاه مدت میتواند باعث کهنه بنظر رسیدن مبل شما شود! تعمیرات مبل خانه شیک با سابقه ای طولانی و فعالیتی مستمر رنگ کاری مبل شما را با بالاترین استاندارد انجام خواهد داد.

تعمیرات مبل راحتی با قیمت مناسب

مبل راحتی بیش تر از سایر مبل ها خراب می شود در نتیجه نیاز به تعمیر دارد. در تعمیر مبل راحتی به جنس پارچه دقت کنید تا رنگ مبل شما پس از تعمیرات با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. همچنین می توانید از انواع پارچه های گل دار برای تعویض رویه مبل خود استفاده کنید. هزینه تعمیر مبل راحتی معمولا کمتر از مبل های استیل است چرا که قیمت پارچه کمتر از پارچه مبل راحتی است. شما می توانید با ارسال تصویر مبل خود از قیمت تعمیر مبل راحتی اطلاعات کافی راکسب کنید.

تعمیرات مبل استیل در تهران و کرج

قدمت استفاده از مبلمان در کشور ما به سال های بسیار قبل بر می گردد و تا امروز هم با توجه به تغییرات بسیاری که در دکوراسیون خانه های افراد صورت گرفته مورد استقبال بسیاری از مخاطبان است مبلمان تنوع بسیار زیادی در مدل دارد که در بین آن ها از مبل استیل بسیار استقبال شده با توجه به ظاهر خاص و زیبا مبل استیل بیشتر افراد برای مجلل جلوه دادن منزل خود به دنبال خرید تعمیر مبل استیل قدیمی با منبت کاری های بسیار زیبا و باشکوه در رنگ های خاص و ویژه پارچه های اعیانی می باشند این نوع مبلمان هم ممکن است دچار خرابی شود و به تعمیر و تعویض نیاز پیدا نماید

09102006753 برای تعمیر مبل منزل خود تماس بگیرید

تعویض ابر و فوم

فوم ها هم مانند دیگر عناصر مبلمان بعد از گذر زمان و استفاده زیاد باعث فرسودگی و کهنگی می شوند که نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد اما اگر فوم مبل شما دچار فرسودگی یا تو رفتگی شده است امروزه نیاز به تعویض کل مبل نیست زیرا تعمیر کاران حرفه ای به راحتی می توانند برای تقویت و تعویض فوم های مبل شما اقدام کنند که مبل اداری شما مانند روز اول راحت و جذاب آماده نشستن شما بر روی مبل اداری باشد . یکی از عواملی که قطعا باعث می شود شما دیگر روی آن مبل احساس راحتی و آرامش نداشته باشید و از نشستن روی آن مبل فراری باشید همان آسیب در قسمت فوم مبل است پس اگر به این دلیل از مبل فراری هستید لازم نیست آن را دور بیندازید و برای خریدن مبل اداری جدید اقدام کنید.

Sofashik.com

دکمه بازگشت به بالا