کسب و کار برترهنر و فرهنگ

جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدیوهای گرشا رضایی | سایت گو سانگ

بیوگرافی کامل گرشا رضایی از سایت گو سانگ

امروز در این مقاله میخواهیم درمورد خواننده محبوب ایرانی، گرشا رضایی صحبت کنیم و اطلاعاتی در مورد ایشان به شما خوانندگان عزیز ارائه دهیم.

گرشا رضایی در تاریخ 22 اردیبهشت سال 1363 در استان لرستان، شهر ازنا به دنیا آمد.

آهنگ گرشا رضایی قرمز |گرشا رضایی بیوگرافی

آغاز فعالیت

این خواننده محبوب از نوجوانی و در سن 13 سالگی شروع به فعالیت جدی کرده است.  به گفته وی صدای او ارثی و از خانواده مادرش به ارث رسیده است. اما سوال هایی وجود دارد که چرا این خواننده دیر شروع به کار و فعالیت کرده است، در واقع هدف اصلی این خواننده موزیک نبوده و از کودکی ابتدا ساز را شروع و بعد مدت ها شروع به خوانندگی و فعالیت جدی کرده است. او می گوید تصاویر و پشت پرده هایی از موسیقی وجود دارد که صنعت موسیقی را خراب و تصورات غلطی از آن به وجود آورده است، به همین دلیل تردیدی در من به وجود آورد و یکی از دلایلی است که من دیر شروع به کار کردم.

وی به سازهایی مانند گیتار، گیتار الکتریک، بریط، سه تار، پیانو و کمانچه مسلط است و مدتی هم گیتار آموزش داده است. این خواننده اولین فعالیت حرفه ای خود را از سال91  و با خواندن موزیک تیتراژ سریال دولت مخفی شروع کرد و بعد از مدتی موزیک تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را خواند. شما می توانید برای دانلود آهنگ های این خواننده به سایت گوسانگ مراجعه کنید.میثم ابراهیمی

آهنگ گرشا رضایی قرمز |گرشا رضایی بیوگرافی

اولین آلبوم

اولین آلبوم گرشا رضایی آلبوم آبی نام دارد. او توانست با انتشار اولین اثر خود توجه مردم را جلب و تعداد طرفدارانش را چند برابر کند. این خواننده قطعه هایی از آلبوم خود را به نشان عشق و احترام به مادرش تقدیم کرد. تجربه اولین کنسرت رسمی این خواننده در سالن نمایشگاه بین المللی برج میلاد و در تاریخ 29 آذر سال 1398 است. همچنین بسیاری از هنرمندان دیگر در این کنسرت شرکت کرده بودند. از تک آهنگ های این خواننده جوان میتوان به خداحافظ، سوار و اسب و بارون، ما، یار باش، دریا دریا، آهنگ تیتراژ سریال دولت مخفی و آهنگ تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت اشاره کرد. شما خوانندگان عزیز می توانید برای دانلود آهنگ های گرشا رضایی به سایت گوسانگ مراجعه کنید.

عقاید و تبلیغات

از عقایدی که این خواننده دارد می توان به مخالف بودن با آوازه گری و تبلیغات اشاره کرد. ایشان معتقد است که نباید یک خواننده را به کالایی تبلیغاتی تشبیه کرد و بابت آن پول و هزینه داد تا تبلیغ شود. او می گوید که ارزش و معروفیت یک خواننده یا هنرمند باید به اندازه ی کار و موزیک هایش باشد تا طرفدار جذب کند نه اینکه با تبلیغ بخواهد شهرت خود را بالا ببرد، من خودم شخصا با کار تبلیغ به شدت مخالف هستم و هیچوقت این کار را انجام ندادم و حاضر نمی شوم محبوبیت و معروفیت خودم را با تبلیغ بالا ببرمیرای دانلود آهنگ گرشا رضایی به سایت گوسانگ مراجعه کنید.

آهنگ گرشا رضایی قرمز |گرشا رضایی بیوگرافی

ازدواج

 گرشا رضایی در حال حاضر مجرد است و هیچ اطلاعات یا عکسی از همسر ایشان منتشر نشده است. ساوند کلاود

دکمه بازگشت به بالا