ورزش

نفت مسجدسلیمان از بازیکن غیرمجاز استفاده کرد؟

بازی علی کیانی فر در ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل ملاوان بندرانزلی دردسر جدیدی برای نفتی ها بود.

کیانی فر فصل گذشته زمانی که در استقلال خوزستان حضور داشت، مقابل شهرداری ماهشهر از زمین بازی اخراج شد و به دلیل حذف آبی های اهواز از جام حذفی از او استفاده نشد. وی تابستان امسال به عضویت MIS نفت درآمد و در دیدار روز گذشته (چهارشنبه) به مصاف ملوان رفت که با تصمیم کمیته انضباطی می تواند به شکست شاگردان ابراهیم اشکش منجر شود.

امیرحسین روشنک مسئول رقابت های حذفی جام حذفی در گفت وگو با رویداد برتر، با بیان اینکه شکایتی از باشگاه قایقرانی به کمیته انضباطی رسید، گفت: روز شنبه به این پرونده رسیدگی می شود. کمیته انضباطی از ما توضیح می خواهد و پس از بررسی شرایط پاسخ کمیته را می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که قوانین لیگ در این باره چه می گوید، تصریح کرد: اگر مربی یا بازیکنی در آخرین بازی فصل گذشته جام حذفی اخراج شود، در اولین بازی فصل بعد محروم خواهند شد. . باید بررسی شود که کیانی فر در فاصله زمانی حضورش در تیم قبلی (استکلال خوزستان) تا نفت مسجد سلیمان در تیم دیگری حضور داشته و محرومیتش در آن تیم انجام شده است یا خیر.

مسئول برگزاری جام حذفی درباره زمان برگزاری دور یک شانزدهم به رویداد برتر گفت: تاریخ دقیق قرعه کشی هفته آینده اعلام می شود. قرعه کشی این مرحله طی 10 روز آینده انجام خواهد شد.

251251

دکمه بازگشت به بالا