ورزش

وویوویچ و سیاوشی ستاره‌های تیم ملی ایران

    IHF: ویوویچ و سیاوشی ستاره های تیم ملی ایران هستند

سایت فدراسیون بین المللی هندبال در گزارشی به بررسی عملکرد تیم هندبال ایران مقابل شیلی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر، سایت فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) در گزارش خود از دیدار تیم های ملی ایران و شیلی در مسابقات قهرمانی جهان نوشت:

ایران پس از شروع رقابت های جام جهانی با پیروزی مقابل شیلی، امیدوار است عملکرد قابل توجهی در برابر مونته نگرو داشته باشد، در حالی که بازی اسپانیا و شیلی نیز امتیاز بالایی به آنها خواهد داد.

در دیدار مقابل مونته نگرو وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی ایران در کانون توجه قرار خواهد گرفت که این بازیکن سابق تیم ملی مونته نگرو باید به مصاف تیم ملی کشورش برود.

ایران به عنوان نماینده آسیا در بیست و هشتمین دوره جام جهانی تاریخ ساز شد و در اولین بازی خود با نتیجه 25 بر 24 مقابل شیلی پیروز شد. این اولین برد ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات بود که به آنها (تیم ملی ایران) شانس خوبی برای صعود به دور اصلی مسابقات داد.

وسلین ویوویچ پس از بازی مقابل شیلی گفت: “از ابتدا بازی بسیار سختی بود. من هیچ توضیحی در مورد اینکه چگونه شیلی را شکست دادیم، ندارم، اما دروازه بان ما باورنکردنی بود.”

محمد سیاووشی با زدن 17 بلاک و 43 درصد سیو در برد ایران مقابل شیلی نقش اساسی داشت. تیم آسیایی ایران در صورت نمایش مشابه مقابل مونته نگرو، روز شنبه این شانس را خواهد داشت که از رقبای اروپایی خود امتیاز بگیرد.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای بله و به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا